Latias Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Noen som husker denne straffen: Se filmen hos Youtube Må si det var genialt planlagt, men var nok ikke like lett i praksis. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Den der ja, styggeste jeg har sett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Var ikke den en slags hyllest til Wenger? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Kilder på at RvP og Theo er skadet? Forøvrig utrolig spesielt at Bendtner bytter til #52. Har alltid syntes at det er tullete når etablerte spillere har så høye numre, men jaja. Får vel tippe laget mot Everton. Er rimelig usikker på om Wenger fortsetter med 4-3-3-varianten, men satser på det. Almunia Sagna - Gallas - Vermaelen - Clichy Song - Cesc © - Denílson Van Persie - Bendtner - Arshavin Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Planen var god den, bare Pires som fikk brainfreeze. Når jeg så denne kom jeg på at Titi er så fantastisk på intervjuer! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ahaha, reporter: "were you fouled for the liverpool goal?" Henry: " say yes *ehem*" Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 haha faen trodde først det var min mobil som lagde den lyden xD sendte akkurat melding når den lyden kom Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 God damn it. DJ ute i 1 mnd, Fabianski ute i 2 mnd, mens Theo og Diaby er "småskadet". Nå har jeg offisielt mistet håpet for Diaby i alle fall. Føler at han alltid starter sesongen småskadet. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 God damn it. DJ ute i 1 mnd, Fabianski ute i 2 mnd, mens Theo og Diaby er "småskadet". Nå har jeg offisielt mistet håpet for Diaby i alle fall. Føler at han alltid starter sesongen småskadet. Uff. Kjenner jeg blir forbannet på alle skadene Arsenal har! Vi har allerede 6 spillere ute før serien har startet. Fysioene må da skjønne at noe er galt? Enten kjøper Arsene veldig skadeutsatte spillere, ellers trener Arsenal helt feil. Dette er ikke lenger tilfeldigheter, og vi ser at spillerne blir skadd hvert eneste år. Skader kommer til å ødelegge for oss igjen, og det ser ut som vi må ha en gigastall for å gjennomføre en god sesong. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Herregud, det er så tragisk, det er jo sånn hver jævla sesong. Det er jo ikke rart man begynner å mistenke helsepersonellet for fusk etter alle skadene. Må bare satse på at "småskadene" ikke er potensielle farer og at de blir friske. Er det ikke mulig å få førsteposten oppdatert? Den er jo så utdatert som bare juling. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Hva med Ramsey, Bendtner og RvP? Alle ble byttet ut pga skader i sine landskamper i går. Ser ut til at vi stiller med et meget redusert lag mot Everton. "Tomas Rosicky is two weeks away," said Wenger. "Samir Nasri [has been out] three-and-a-half weeks now, but it will be six or seven weeks until he is available for training." Så midten av oktober for Nasri altså. Dvs at vi nok ikke får sett han før juletider pga opptrening osv. Vil nok trenge noen uker å komme i form på. Tenker nok midten-slutten av november. Endret 13. august 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hva faen, Ramsey og Bendter ble også skadet i går ja...satan også. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Så hva har vi igjen egentlig? Almunia Sagna - Gallas- halvskadet Vermaelen - Clichy Denilson - Fabregas - halvskadet Diaby Eboue - Eduardo - Arshavin Sånn ca? Evt spille Song i stedet for Diaby og Silvestre i stedet for Vermaelen. Har vi noen andre som kan spille på høyrekant? Kommer ikke på noen i farten med halvdød hjerne. Så har vi i bakhånd Gibbs, Vela, Mannone. Dette blir festlig Endret 13. august 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 -----------Almunia-------- Sagna--Gallas--Vermaelen-Clichy -----------Song-------------- ------Cesc-----Denilson------ Arshavin-------------Traore/Gibbs -----------Eduardo------------- Noe ala dette eller? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Vela ute på kanten der da? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Vela ute på kanten der da? Ja, det er nok bedre. Glemte Vela, jeg:P Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Almunia Sagna - Gallas - Vermaelen - Clichy Song Fabregas - Denilson Arshavin---------------------------------------Vela Eduardo Subs: Mannone, Gibbs, Traore, Senderos, Silvestre, Eboue og ???. Dette tror jeg vi får se på lørdag. Endret 14. august 2009 av Sattern Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Er igrunn ikke så alt for dårlig det laget der da. Samtlige har kapasitet til å gruse Everton, er vel mest Denilson og Vela som er litt variable i prestasjonene. I tillegg er jeg spent på hvordan forsvarsrekka klarer seg, men blir den som Sattern har satt opp er vel det førstevalga til Wenger? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 I følge youngguns skal Wilshere spille for England U-20 og er derfor ikke med mot Everton. Hvem tar da den siste plassen på benken? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Spilte ikke nettopp Wilshere for U21 da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå