archongamer Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Nei så jo bare det når Riise gikk til Roma, og plutselig Roma kamper ble prioritert før.. Selvsagt har fans mye å si, men at ikke det har noe å si at det finnes nordmenn der er ikke min oppfatning alltid Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg tror det er noe med at vi nordmenn liker å følge med hva som skjer med våre landsmenn i utland. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg tror det er noe med at vi nordmenn liker å følge med hva som skjer med våre landsmenn i utland. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Nei så jo bare det når Riise gikk til Roma, og plutselig Roma kamper ble prioritert før..Selvsagt har fans mye å si, men at ikke det har noe å si at det finnes nordmenn der er ikke min oppfatning alltid Kanskje dere blir prioritert foran Roma med en nordmann på laget, men aldri i verden om dere blir prioritert foran United og Liverpool. Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 TomWhittaker, bra at du veit det. Smarting Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jo, takk. Bendtner: "I appreciate that a good number of fans have bought their kits for 2009/10 already with names and numbers printed up so I’d like to personally cover the cost of replacing anyone’s shirt that has my previous number. It means a lot to see supporters wearing your name and number, and I want to ensure people aren’t inconvenienced by the change." Sjølv om det sikkert ikkje blir den største utgifta i verden så er det veldig fint gjort av Bendtner. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Nice, men hvordan skal dette foregå? Ikke det at jeg har Bendtner på min drakt (har ingen atm), men det er sikkert mange som har det. Spesielt i Danmark. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 The offer is valid for supporters that purchased the Arsenal home, away or third shirt from a Club shop or online via Arsenal Home Shopping since June 2009. Any supporter wanting to upgrade their shirt that features Nicklas’ previous squad number must show proof of purchase in store. Så sender vel Arsenal rekninga til Bendtner, eller noko slikt. ^^ Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Faktisk utrolig stort av Bendtner! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Det der fortjener han ros for! No. 52 faktisk, må være noe internt ja, som han sier. Endret 12. august 2009 av Sattern Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Kanskje det er antall mål han har tenkt til å score denne sesongen? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Haha, kanskje det ja. Håper at han da scorer på slike muligheter: Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Det der er da slett ikke Bendtner sin sjanse, men Fabregas sin. Bendtner prøver å komme seg unna, men er uheldig og klarer ikke det. Han ville forøverig vært i offside om han hadde somlet ballen i mål uansett. Sunderland kommer forøverig til å bli jævlig å møte i år. Cana og Cattermole på midtbanen. Det lukter skader av den duoen der... Endret 12. august 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Offside er det i alle fall ikke, men samma det.. Cattermole og Cana er potensielle spillere som kan lage en del skader og haugevis med kort. Blir nok ikke fair-play til Sunderland. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Jo, Liverpool fikk vel frispark i denne situasjonen pga offisde. Husker det var mye diskusjon rundt dette (pga Caragher lå utenfor banen eller noe slikt). Kan se om jeg kan fiske det frem over du ikke tror på det Arsenal har visstnok mange representanter på Ullevål i kveld. For å se på Huseklepp visstnok. Kanskje Hangeland også. En del Arsenalfans er visstnok imponert over denne Coldwell i forsvaret til Skottland. Endret 12. august 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Neinei, når du nevner det så mener jeg at jeg kan huske en lignende episode. Sorry for kluss. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) men jeg er enig i at Bendtner misser en del 100% sjanser. Det er selvsagt dumt, men forhåpentligvis forbedrer dette seg. I følge de som i kveld har fulgt landskamper så er følgende spillere blitt skadet: Ramsey, Bendtner. EDIT: Eduardo visst ikke skadet allikevel! I tillegg spilte Arshavin 90 minutter for Russland og så sliten ut. Forhåpentligvis blir han 100% til lørdagen. I tillegg er fra før av DJ skadet og Vermaelen er ikke 100%. Walcott har visst også blitt skadet ser jeg. Har fått en "side strain" og er 50-50 Dette tatt i betraktning tror jeg vi stiller noe slikt til lørdag: Sagna - Gallas - Silvestre - Clichy Eboue - Fabregas - Denilson/Song - Diaby Arshavin RvP Håper dog på at skadene til de overnevnte ikke er alvorlige. Av disse er Bendtner sin klart mest alvorlig. Strakk visst en muskel i låret. Spesielt viktig er det er Vermaelen og Eduardo blir klare slik at vi kan stille noe slikt: Almunia Sagna - Gallas - Vermaelen - Clichy Song - Fabregas - Denilson RvP - Edurado - Arshavin Det laget ser mer sannsynlig ut til å klare å slå Everton. Endret 12. august 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 RvP også skadet! Strekk i låret og av etter 45 mot England. Marerittet har begynt... Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Helvette faen, ikke at det hjelper så jævla mye, men Eduardo putta ett mo Hviterussland. Ser for meg Wenger sitter på kontoret og facepalmer til at RvP er skadet. FAEN. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Hmm, virker som at Eduardo ikke er skadet likevel, men ble tatt av som en precaution og for å sløse litt tid. Mulig han var sliten eller noe. Forhåpentligvis starter han på lørdag. Kan bli vår viktigste spiller denne sesongen. Endret 12. august 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå