JesharushanN Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Djourou foretrukket foran Vermaelen. Kanskje fordi han er skadet ? Synes det var en ganske skuffende omgang. Vi sliter bakover, og nå MÅ Wenger se at vi trenger forsterkninger. Håper på Wilshere og Eduardo i andre omgang. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Dritdårlig førsteomgang, men gleder meg vilt til Wilshere og Ramsey-show som kommer nå! Disse gutta gir ihvertfall alt i preseason. Førsteomgangen begynner med en gitarsolo. Det var... rart. Edit: Straffe til Valencia etter en latterlig filming. David Villa brenner til men Fabianski redder MESTERLIG. Klasseredning. Endret 8. august 2009 av Hegland Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Ser ikke kampen, men etter det jeg har lest har vi blitt skikkelig eid i denne kampen. Spesielt forsvaret har vært grusomt. Satser på at Wenger ser at noe er galt og handler... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Wilshere-artikkel i Dagbladet Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hadde vært sykt kult hvis han hadde fått prøvd seg i VM i såpass ung alder, og det er ikke umulig at han blir tatt ut heller. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 MEN, han hadde sikkert fått en langtidsskade. Neida, det hadde vært veldig artig ja Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hadde vært jævlig typisk ja,men når det er så stort som dette er det bare å kjøre på Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Wilshere har alle forutsetninger til å gjøre det stort på landslaget i ung alder. Det er ikke umulig, bare på England har vi sett Michael Owen og Wayne Rooney gjøre nettopp det. Hvis Wilshy holder seg skadefri, blir matchet forsiktig og takler hypen som kommer, tørr jeg ikke tenke på hvor stor han kan bli. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Skal vi se, her er en liste jeg fant på gunners.no over Arsenal-kamper som går på tv: Lørdag 15 aug Everton (B) 18.30 - Canal+ Sport 1 - Canal+ Sport HD Tirsdag 18 aug Celtic (B) 20.45 - Viasat Sport Lørdag 22 aug Portsmouth (H) 16.00 - Canal+ Sport 2 Onsdag 26 aug Celtic (H) 20.45 - Ingen detaljer ennå Lørdag 29 aug Man Utd (B) 18.15 - Canal+ Sport 1 - Canal+ Sport HD Lørdag 12 sep Man City (B) 16.00 - Ingen detaljer ennå Lørdag 19 sep Wigan (H) 16.00 - Ingen detaljer ennå Lørdag 26 sep Fulham (B) 18.30 - Canal+ Sport 1 - Canal+ Sport HD Søndag 4 okt Blackburn (H) 14.30 - Canal+ Sport 1 - Canal+ Sport HD Lørdag 17 okt Birminhgam (H) 16.00 - Ingen detaljer ennå Søndag 25 okt West Ham (B) 17.15 - Canal+ Sport 1 - Canal+ Sport HD Lørdag 31 okt Tottenham (H) 13.45 - Canal+ Sport 1 - Canal+ Sport HD Lørdag 7 nov Wolves (B) 18.30 - Canal+ Sport 1 - Canal+ Sport HD (den oppdateres igjennom hele sesongen) * Ut 2009. 13 Arsenal-spillere skal spille VM-kvalifisering/friendly i morgen: van Persie Walcott Sagna Gallas Vermaelen Vela Senderos Djourou Eduardo Arshavin Eboue Ramsey Fabregas Bendtner Blir vel et par skader her da tenker jeg.. Endret 11. august 2009 av Sattern Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 DJ er hvertfall skadet og Vermaelen er ikke 100%. Blir det Gallas og Silvestre på lørdag kanskje? Regner med at RvP får en knock i landskampen hvertfall og stiller nok ikke. Samme med Eduardo. Bare for å male det litt mer svart Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ahh, the daily dose of svartmaling from Benbjo. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hehe. SKal ikke se helt bortifra at Eduardo får en setback til i likhet med Rosicky. Satser på at det ikke skjer, da han vil bli utrolig viktig denne sesongen for oss. Kan forøverig ikke se det som står i spoilertags. Er vel på grunn av denne nye grafikken? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hvis det er spaker.no-greia, kan du skifte tilbake til normalt design helt nederst på denne siden. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Vi er linket til enda en midtstopper ved siden av Brede: http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=566498 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Bare vi får en av de er jeg fornøyd. Har hørt mye bra om Subotic. Dersom en av de kommer til oss synes jeg vi er forsterket i forhold til forrige sesong. Eneste som mangler da er midtbaneplassen. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Aldri hørt om han faktisk, men du har jo hørt litt positivt så.. Enig i at så lenge vi får en av de er vi godt i gang, med mindre Song blir årets hit på midten, trenger vi fortsatt en midtbane-mann til. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Aldri hørt om han selv, men for det jeg vet kan han være et bedre kjøp en Hangeland. Nordmannen i meg vil gjerne ha en nordmann på benk/bane da man vil se mer Arsenal kamper i Champions League osv på tv. Er jo alltid United selv om de bare har en avdanka norsk helt, så om Hangeland kommer inn i Arsenal bør jo vi få litt mer sendetid live. Blir spennende å se hvem som ender opp med å komme inn, men blir vel i siste time først kjenner man Wenger rett. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Umiddelbart tror jeg Hangeland ville blitt en bedre spiller for oss pga PL erfaring. Subotic er 20 år og dermed et uferdig produkt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Aldri hørt om han selv, men for det jeg vet kan han være et bedre kjøp en Hangeland.Nordmannen i meg vil gjerne ha en nordmann på benk/bane da man vil se mer Arsenal kamper i Champions League osv på tv. Er jo alltid United selv om de bare har en avdanka norsk helt, så om Hangeland kommer inn i Arsenal bør jo vi få litt mer sendetid live. Det tviler jeg på. Viasat sender de lagene som har flest supportere i Norge (eller var det Skandinavia?). Det at dere får en nordmann på laget, vil ikke ha så mye å si mtp. CL-kamper på TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå