Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dritdårlig førsteomgang, men gleder meg vilt til Wilshere og Ramsey-show som kommer nå! Disse gutta gir ihvertfall alt i preseason.

Førsteomgangen begynner med en gitarsolo. Det var... rart.

Edit: Straffe til Valencia etter en latterlig filming. David Villa brenner til men Fabianski redder MESTERLIG. Klasseredning.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Wilshere har alle forutsetninger til å gjøre det stort på landslaget i ung alder. Det er ikke umulig, bare på England har vi sett Michael Owen og Wayne Rooney gjøre nettopp det. Hvis Wilshy holder seg skadefri, blir matchet forsiktig og takler hypen som kommer, tørr jeg ikke tenke på hvor stor han kan bli.

Lenke til kommentar

Skal vi se, her er en liste jeg fant på gunners.no over Arsenal-kamper som går på tv:

Lørdag 15 aug Everton (B) 18.30

- Canal+ Sport 1

- Canal+ Sport HD

Tirsdag 18 aug Celtic (B) 20.45

- Viasat Sport

Lørdag 22 aug Portsmouth (H) 16.00

- Canal+ Sport 2

Onsdag 26 aug Celtic (H) 20.45

- Ingen detaljer ennå

Lørdag 29 aug Man Utd (B) 18.15

- Canal+ Sport 1

- Canal+ Sport HD

Lørdag 12 sep Man City (B) 16.00

- Ingen detaljer ennå

Lørdag 19 sep Wigan (H) 16.00

- Ingen detaljer ennå

Lørdag 26 sep Fulham (B) 18.30

- Canal+ Sport 1

- Canal+ Sport HD

Søndag 4 okt Blackburn (H) 14.30

- Canal+ Sport 1

- Canal+ Sport HD

Lørdag 17 okt Birminhgam (H) 16.00

- Ingen detaljer ennå

Søndag 25 okt West Ham (B) 17.15

- Canal+ Sport 1

- Canal+ Sport HD

Lørdag 31 okt Tottenham (H) 13.45

- Canal+ Sport 1

- Canal+ Sport HD

Lørdag 7 nov Wolves (B) 18.30

- Canal+ Sport 1

- Canal+ Sport HD

(den oppdateres igjennom hele sesongen)

* Ut 2009.

13 Arsenal-spillere skal spille VM-kvalifisering/friendly i morgen:

van Persie

Walcott

Sagna Gallas

Vermaelen

Vela

Senderos

Djourou

Eduardo

Arshavin

Eboue

Ramsey

Fabregas

Bendtner

Blir vel et par skader her da tenker jeg..

Endret av Sattern
Lenke til kommentar

Hehe.

SKal ikke se helt bortifra at Eduardo får en setback til i likhet med Rosicky. Satser på at det ikke skjer, da han vil bli utrolig viktig denne sesongen for oss.

Kan forøverig ikke se det som står i spoilertags. Er vel på grunn av denne nye grafikken?

Lenke til kommentar

Aldri hørt om han selv, men for det jeg vet kan han være et bedre kjøp en Hangeland.

Nordmannen i meg vil gjerne ha en nordmann på benk/bane da man vil se mer Arsenal kamper i Champions League osv på tv.

Er jo alltid United selv om de bare har en avdanka norsk helt, så om Hangeland kommer inn i Arsenal bør jo vi få litt mer sendetid live.

Blir spennende å se hvem som ender opp med å komme inn, men blir vel i siste time først kjenner man Wenger rett.

Lenke til kommentar
Aldri hørt om han selv, men for det jeg vet kan han være et bedre kjøp en Hangeland.

Nordmannen i meg vil gjerne ha en nordmann på benk/bane da man vil se mer Arsenal kamper i Champions League osv på tv.

Er jo alltid United selv om de bare har en avdanka norsk helt, så om Hangeland kommer inn i Arsenal bør jo vi få litt mer sendetid live.

Det tviler jeg på. Viasat sender de lagene som har flest supportere i Norge (eller var det Skandinavia?). Det at dere får en nordmann på laget, vil ikke ha så mye å si mtp. CL-kamper på TV. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...