Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ut med Bendtner? Er du tullerusk? Dansken kan bli meget god og viktig for oss han. Vela er fortsatt ung og kommer ikke til å spille på A-laget med det første. I FA cup og Ligacup vil han få spilletid. Ellers er det mange spillere i stallen som for øyeblikket har større kvaliteter og er mer stabile. Klart at Vela kan få noen innhopp, men ikke i starteleveren med det første!

Lenke til kommentar
Ut med Bendtner? Er du tullerusk? Dansken kan bli meget god og viktig for oss han. Vela er fortsatt ung og kommer ikke til å spille på A-laget med det første. I FA cup og Ligacup vil han få spilletid. Ellers er det mange spillere i stallen som for øyeblikket har større kvaliteter og er mer stabile. Klart at Vela kan få noen innhopp, men ikke i starteleveren med det første!

Kan vel diskuteres hvem som er tullerusk her synes nå jeg.

Dansken skal liksom bli så god hvert eneste år, og det samme skjer igjen og igjen.

Han gjør jobben dårlig, og går rundt på banen å hiver oppgitt med armene og skylder helst på alle andre.

Personlig skulle jeg helst sett han ditt peppern gror, og man trenger nok ikke lete lenge for å skulle erstattet han med en som både scorer flere mål og gjør en langt bedre jobb når det kommer til moral og innsats

Han er oppskrytt og spør du meg blir han nok ikke så veldig mye bedre enn hva vi har sett av han.

Ellers er jeg enig ang. Vela.

Han tror jeg ikke ender opp med førstelagsspill på enda en god stund fast.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Kan vel diskuteres hvem som er tullerusk her synes nå jeg.

Dansken skal liksom bli så god hvert eneste år, og det samme skjer igjen og igjen.

År etter år? Du forstår at karen er 21 år? Han spilte tre kamper i 05/06 før han gikk på utlån til Birmingham hvor han hadde et snitt på 0,46 målpoeng pr. kamp (13 mål + 9 assist), noe som må sies og være greit for en 18 åring. Han fulgte opp med 0,43 målpoeng neste sesong ( 10 mål + 7 assist) før han gikk fra og være en som la til rette samtidig som han scorte til en mer "ren målscorer" med 15 mål og 3 assist (0,36 i målpoeng). Dansken har vist forbedring hver eneste sesong og har nå også klart å etablere seg på landslaget. Hva er det som er så fælt med han? Talentfull spiss som uten tvil vil score mer i årene som kommer.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Jeg har lenge påstått at Hangeland ikke er det vi trenger. Han er jævlig god for en klubb som Fulham, og hadde sikkert passet i Liverpool og Chelsea, men i Arsenal vil han ikke ha en midtbane som beskytter ham på samme måte som i Fulham. Vi spiller også med en meget høy forsvarslinje, og jeg tror at Hangeland ville opplevd mye av de samme tempoprobleme som Senderos hadde her. Dessuten er han nå cup-tied i Europa. Så nei takk.

Lenke til kommentar

Almunia

Eboue - Djourou - Gallas - Clichy

Fabregas - Song - Diaby

van Persie - Bendtner - Arshavin

Dette laget er verdt og studere pga Arsène har sagt at dette er 90% av laget som spiller mot Everton. Meget spennende med 4-3-3! Håper ikke det er noe galt med Sagna, tror ikke det, Wenger vil nok bare teste Eboue på høyrebacken. Djourou foretrukket foran Vermaelen. Interessant, men Verma kommer nok innpå etterhvert. Så blir Bendtner, som jeg trodde, foretrukket foran Eddy. Vet ikke hva jeg synes om det, men vi får se.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Kommentatoren sa nettopp "Robin van Persie spareheads the attack." Spiller Bendtner ving?! Det håper jeg virkelig ikke, ihvertfall ikke på Goodison Park neste helg. Huff.

De tre på topp satte jeg opp etter hvordan jeg ville foretrukket dem selv. Jeg har ingen anelse om hvordan de faktisk spiller.

Edit: Bendtner er pinadø ut til høyre ja.

Det regner forresten så jævlig at folk forlater stadion etter snaue 5 minutter.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

da er vi to om det! :) har stor tro på Bendtner, synes at flere og flere begynner å stille høyere krav for unge spillere i det siste bare fordi noen har fått sin gjennombrudd i ung alder. F.eks. Cesc, Messi, C.Ronaldo osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...