Prinz Poldi Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Blir ikke Bendtner prioritert på topp? Iallefall ikke foran van Persie, og sannsynligvis ikke foran Eduardo heller. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Denne kunne kanskje også fungert: ------------Song---------- -------Cesc------Denilson Theo------------------Arshavin ---------Van Persie----------- Arsenal.com har fortsatt ikke annonsert skaden til Rosicky, så jeg satser på at Wright som vanlig snakker piss. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 jeg har ikke fulgt særlig med det Wright gjør, men det er ofte slikt at han kommer med negative omtaler og piss om Arsenal. Stemmer det? Såfall hvis han gjør det, hva faen driver han med egentlig? Snakk om ulojal mot sin gamle klubb. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Er nok ikke bullshit: http://goonertalk.com/2009/08/06/arsenal-c...rosicky-injury/ Lenke til kommentar
JRL Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 fra skysports: Wenger has now confirmed that the Czech winger has suffered a hamstring strain in training that could keep him on the sidelines for up to six weeks. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Vanskelig å ikke bli frustrert av slike nyheter. Wenger avslører også at: - Han skal vurdere å hente en stopper hvis vi selger Big Philly - At han ikke planlegger å hente Paddy Litt skuffende pressekonferanse egentlig. Var meget optimistisk til denne sesongen før Kolo-ryktene begynte å virke seriøse. Nå mangler det bare at Eddy skal få en eller annen skade, så mister jeg alt håpet for en title challenge. Endret 6. august 2009 av iRoman Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Enig. Får Eduardo en skade nå er vi fucked! Vi trenger virkelig en ny midtstopper også.. Er sykt spent foran sesongen. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Selg og kjøp en ny stopper, ikke vent lenger. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hvor naiv er det mulig å bli, Wenger? Om Arsenal blir like hardt rammet av skader som mulig er stallen alt for tynn. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Da ble det Celtic i CL-kvalikk. Burde være overkommelig det. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Faktisk det jeg håpet på, my pga. da england og skottland er de to landene jeg ser på som "fotballens far" eller noe sånt. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Dere burde ikke undervurdere Celtic, absolutt ett lag som kan skape problemer for Arsenal det. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Celtic er en flott trekning, et middelmådig PL-lag i kvalitet, pluss at det garanterer vel at kampen går på Viasat 4? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Bedre å møte Celtic enn Atletico. Må bare passe oss på bortebane! Kan fort bli stygt. Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ja. Alle husker jo at Celtic slo Man U ifjor eller no. Men, hvis vi skal virkelig vinne CL iår, så skal Celtic bli overkommelig. Ja, på bortebane på vi virkelig prestere ! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Regner med at det blir uavgjort borte i første kampen. Så tar vi de ganske greit hjemme. Hvis ikke så er vi rett og slett for dårlige. Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Og det er vi jo ikke. Vi slår dem. Det ser ut som at chamakh kommer til Arsenal. http://www.goal.com/en/news/9/england/2009...-hours-bordeaux Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Om du les artikkelen er den ikkje akkurat optimistisk med tanke på Chamakh til Arsenal. Chamakh har eg forresten ikkje noko spesielt lyst på, håpar han ikkje kjem. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 “Do Arsenal really want Chamakh? It is exactly the question that I ask myself and I believe no.” Blanc told France Football. "Frankly, I believe if they really want him, he could join them within 48 hours.” Det her skjønner jeg ikke så mye av? Hvorfor gi bud hvis Arsene ikke ønsker spillere? Har på følelsen at noe er Lost in Translation her. Er litt lunken med tanken på Chamakh selv. Hvor skal han spille og i stedet for hvem? Er det på høyre i en 4-3-3 med Eduardo i midten og Arshavin til venstre kan jeg gå med på det. Dvs om RvP er skadet. Ser helst at vi kjøper en sentral midtbane til og en sentral forsvarer. Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Han kan spille høyre, i midten, også kanskje til venstre. Det er ikke typisk hvis Eduardo blir skadet eller V.Persie...Jeg selv har ikke så stor tro på Bendter, har mer tro på Vela. Hvis ikke Wenger bruker Vele(kjempe-talent), så forlater han Arsenal. Få ut Bendter, og inn med Chamakh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå