Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har ikke fulgt særlig med det Wright gjør, men det er ofte slikt at han kommer med negative omtaler og piss om Arsenal. Stemmer det?

Såfall hvis han gjør det, hva faen driver han med egentlig? Snakk om ulojal mot sin gamle klubb.

Lenke til kommentar

Vanskelig å ikke bli frustrert av slike nyheter. Wenger avslører også at:

- Han skal vurdere å hente en stopper hvis vi selger Big Philly

- At han ikke planlegger å hente Paddy

Litt skuffende pressekonferanse egentlig. Var meget optimistisk til denne sesongen før Kolo-ryktene begynte å virke seriøse. Nå mangler det bare at Eddy skal få en eller annen skade, så mister jeg alt håpet for en title challenge.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

“Do Arsenal really want Chamakh? It is exactly the question that I ask myself and I believe no.” Blanc told France Football. "Frankly, I believe if they really want him, he could join them within 48 hours.”

Det her skjønner jeg ikke så mye av? Hvorfor gi bud hvis Arsene ikke ønsker spillere? Har på følelsen at noe er Lost in Translation her.

Er litt lunken med tanken på Chamakh selv. Hvor skal han spille og i stedet for hvem? Er det på høyre i en 4-3-3 med Eduardo i midten og Arshavin til venstre kan jeg gå med på det. Dvs om RvP er skadet.

Ser helst at vi kjøper en sentral midtbane til og en sentral forsvarer.

Lenke til kommentar

Han kan spille høyre, i midten, også kanskje til venstre. Det er ikke typisk hvis Eduardo blir skadet eller V.Persie...Jeg selv har ikke så stor tro på Bendter, har mer tro på Vela. Hvis ikke Wenger bruker Vele(kjempe-talent), så forlater han Arsenal. Få ut Bendter, og inn med Chamakh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...