Benbjo Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Under trening sannsynligvis. Wright sa at Wenger skulle ha pressekonferanse i morgen der han vil fortelle om omfanget. Hva nå enn det betyr. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det betyr vel at han faktisk er skadet og at Wenger skal gå nærmere innpå hvor alvorlig skaden er. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Eller at Wright nok en gang er ute med bullshit. Satser på det. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Satan.. Dette er kjipt! Med både Tomas og Nasri ute nå i starten av sesongen blir det jævlig tøft om flere blir skadet. Heldigvis har vi en Arshavin i storform. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Arshavin ville nok ikke spilt i den rollen uansett. Regner med at både Rosicky og Nasri ville spilt med Fabregas på midten. Igjen sammen med Song/Denilson Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg tror ikke vi spiller 4-5-1 med både Rosicky og Nasri ute, men vi får se. Uansett ikke en særlig god nyhet. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Du mener 4-3-3? Tror Wenger kommer til å holde på den. Passer stallen vår mye bedre enn 4-4-2 Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Men da vil jeg ikke at vår kjære danske skal spille kant. Han har ikke fart, eller ENORME ferdigheter til å gå forbi. Rart at Wenger bruker han som som høyre kant i en 4-3-3 formasjon. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Har alltid sett for meg Rosicky på kant. Var da virkelig der han spilte før? Han og Hleb på hver sin kant.. Flamini og Cesc i midten. Eller tar jeg helt feil? Edit: Var svar til Benbjo Endret 5. august 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vel, vi har jo skiftet formasjon fra 4-4-2 til 4-3-3 på grunn av spillerne vi i øyeblikket besitter. Er ganske sikker på at Nasri/Rosicky var tiltenkt rollen i midten ved siden av Fab, mens gutta i de tre fremste plassene hadde nogenlunde frie roller. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Du mener 4-3-3? Tror Wenger kommer til å holde på den. Passer stallen vår mye bedre enn 4-4-2 Slik som jeg ser det kommer det an på kantspillerne om det er en 4-5-1 eller en 4-3-3. Theo er en 4-5-1-ving, van Persie er det ikke. Torstein: Rozza ble brukt som kant før skaden ja, men han har spilt mye sentralt, spesielt på landslaget, og kvalitetene hans passer bedre sentralt på banen synes jeg. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Torstein: Rozza ble brukt som kant før skaden ja, men han har spilt mye sentralt, spesielt på landslaget, og kvalitetene hans passer bedre sentralt på banen synes jeg. Greit, da er jeg med. Han har kvaliteter for å spille både kant og sentralt. Sier ikke neitakk til han og Cesc sentralt. Nasri fungerer også sentralt, men blir vel Song-Cesc nå i og med at begge de to er skadet. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Hvis dette er sant, ser jeg for meg at vi spiller slik mot everton: van Persie - Eduardo Arshavin - Song - Fabregas - Walcott Eventuelt slik: Eduardo Arshavin ------------------ van Persie Denilson - Fabregas - Song Endret 5. august 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har på følelsen av at Eboue kommer til å bli brukt som venstrekant, i en eventuell 4-4-2. Det er ikke så altfor dumt, ettersom jeg synes han har prestert bra i det siste. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Venstre? hvorfor det? Han har da alltid spilt på høyresiden. Litt på venstre i noen treningskamper, men det er det. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 GoreGalore: Jeg tror vi starter med dansken på topp mot Everton. Eduardo er vel fully fit nå men det er bare et typisk Wenger-move. nwork: Og presse Shava over på høyre? Det hadde vært en veldig omvei og gå, de er begge best på den andre kanten. Shava er dessuten den eneste gode venstrevingen vi har pdd, med tanke på skader. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Enig i GoreGalore sin 4-4-2-variant bare at Bendtner inn for Dudu. Håper vi får et lite gjensyn med 4-4-2.. Endret 6. august 2009 av Sattern Lenke til kommentar
Blax Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Blir ikke Bendtner prioritert på topp? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Det håper jeg ikke. Har på følelsen at Eduardo kommer til å bøtte inn med mål denne sesongen. Aner ikke hvorfor. Tipper han blir topp 3 på toppscorerlista. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Venstre? hvorfor det? Han har da alltid spilt på høyresiden. Litt på venstre i noen treningskamper, men det er det. Mener selvfølgelig høyre, my bad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå