Benbjo Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) http://www.metro.co.uk/sport/football/arti...p;in_page_id=43 Lo godt når jeg leste dette. For noe piss. For det første, 30£ mill er altfor lite. For det andre, hvorfor skal Cesc gå til et lag som er dårligere enn Arsenal? Milan kommer ikke til å vinne serie A og de kommer ikke til å vinne CL, noe Arsenal faktisk kan klare med 2 forsterkninger. At Wenger liksom har lovet å selge. Lol... Dummeste jeg har lest denne sommeren, Endret 4. august 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 AHHAAHAHAAH! Større bullshit skal du faen meg lete forgjeves etter. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det kan selvfølgelig ikke gå 2 uker uten at Cescy blir linka bort... Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det kan selvfølgelig ikke gå 2 uker uten at Cescy blir linka bort... Hehe, sant det. Jeg er for at vi betaler Bordeaux £5-6m + Silvestre. Selger vi Silvestre samt Senderos til Everton, er jeg ganske sikker på at Wenger kjøper minst èn ny midtstopper. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Hvis han ikke gjør det har vi et meget stort problem. Uansett om han selger Silvestre eller ei synes jeg vi stiller tynt i midtforsvaret. Endret 4. august 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hvem er den siste på bildene? Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ok... det var flaut å ikke ta den Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Skyld på solbrillene Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 http://www.goal.com/en/news/9/england/2009...ux-jean-michel- Kommer chamack eller ikke? Også hørt rykter at sevilla avslo bud på Fazio. Jeg har spilt ganske mye FM, og Fazio er driiit god der. Så jeg håper Wenger skaffer han Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vel, hvis du har lest artikkelen angående Fazio så vil ikke spilleren komme, så det er no deal. Chamakh kommer nok, men vi må vel vente til siste dagen for Bordeaux caver tenker jeg. Vi trenger han egentlig ikke Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ok... det var flaut å ikke ta den Hah, jeg så det ikke jeg heller.... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Tomas Rosicky ute i 6 uker med lårstrekk. I følge Ian Wright på talksport i hvertfall. Skal komme en annonsering på Arsenal.com i morgen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Ikke akkurart overraskende. Tror ikke vi kan regne med han for mer enn 10-15 kamper i løpet av sesongen uansett. Dog er det synd vi har mistet både han og Nasri til midten av september-begynnelsen av november. Det betyr sannsynligvis at vi kjører en trio med Denilson, Song og Fab på midtbanen mot Everton. Endret 5. august 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Veldig synd, om dette er sant. Rosicky kan bli en nøkkelspiller, hvis han ikke blir skada. Håper for gud skyld at dette ikke er sant. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kampen mot Everton blir knallhard, det kan like godt bli H, U eller B der. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 http://goonertalk.com/2009/08/05/reports-r...serious-injury/ Vi pleier å ha et godt tak på Everton på Goodison har jeg inntrykket av. Eller rører jeg nå? Tror godt det kan bli uavgjort fordi vi ikke har nok kreativitet eller forsvaret vårt gir bort en scoring. Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Veit. Jeg husker når vi slo Everton BORTR hele 4-1. Men da var Eduardo i toppform...Arsenal.com har ennå ikke bekrefet at Rosickt har blitt skada. Hvordan ble han skadet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå