Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

For en spiller Wilshere er!

Jeg er fornøyd med det meste i dag, men det som skremmer meg er forsvarspillet.

Det er til tider på smågutternivå. Vi trenger en ny DM og en ny midtstopper.

 

Offensivt er vi fantastiske. Wilshere, Cesc, Eduardo, og Arshavin hadde alle en fantastisk førsteomgang. Wenger må seriøst la Wilshere få spille endel seriekamper denne sesongen.

Morsomt med Capello på tribunen.

 

Jeg tror vi kan ha en stor sesong i vente, og det eneste jeg føler som kan stoppe det er skader. Han også hjulpet om Wenger forsterket midtstopperplassen og kjøpt en ny DM.

 

Neste kamp er vel mot Valencia, og da håper jeg Vermaelen, Theo, og Vela blir klare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi trenger sannelig ikke noen flere offensive spillere. Jeg tror at alle gooners er enige i det nå - det vil bare være ødeleggende for utviklingen til Jacky. Og som NUSharu sier så trengs en ny DM og helst CB. Selv om forsvarspillet vårt lider av mye rotasjon og pre-season så blir det alt for sloppy, og ved alt for mange anledninger kommer motstanderen helt alene med keeper. Atlético scoret på denne måten, mens Rangers var uheldige som ikke gjorde det. Hadde vært kult om vi kunne snappe Lescott rett foran nesen på City. Vi har pengene, men spørs om Wenger mener han er verdt de £20+ millionene som Everton vil ha.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Ikke no vits å skaffe oss Hangeland. Er egentlig litt redd for at han ikke er god nok for oss. Hvis vi virelig skal skaffe oss e midtstopper, så burde den personen være veldig god, altså ha en god erfaring. Synd at vi ikke skaffet oss Lucio...som stakk til Inter..også synd at vi hverfall skaffe Melo, vi har så nære iføgelig media.

Lenke til kommentar
Sa det før silly season startet og sier det igjen:

Er mest spennende og se hvilken viktig spiller Wenger selger denne sommeren.

Wenger har nok solgt nok spillere i år. Han har trossalt solgt Toure og Ade.

Tviler veldig sterkt på om han selger flere.

Den eneste jeg kan tenke meg kan bli solgt er Senderos. Han er ikke akkurat noen viktig spiller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sa lovende ikke at Wenger kommer til og selge flere, men konstanterte at jeg hadde rett angående at han kom til og selge viktige spillere denne sommeren også.^^

Lenke til kommentar
også synd at vi hverfall skaffe Melo, vi har så nære iføgelig media.

Okeeeeey?

 

 

Chamakh-ryktene er forøvrig meget spennende :) Jeg kan like greit kopiere en post jeg skrev på gunners.no for en stund siden:

 

Hvorfor vi burde kjøpe Chamakh:

Vi har da allerede tre spisser som har vist at de kan score mål på øverste nivå; Robin van Persie, Eduardo da Silva og Andrei Arshavin. Wengers plan er sikkert å bruke Chamakh som partneren til en av disse. Hvis vi har to goalgettere fremme som bare vil score mål, så vil sannsynligvis ikke samspillet fungere helt mellom disse. Van Persie og Chamakh tror jeg vil utgjøre et fantastisk spisspar. Chamakh er det store sterke oppspillspunktet som kan klare å holde på ballen til resten av laget kommer frem i angrep, mens van Persie er en avslutningssterk og teknisk goalgetter som sørger for målene. Dessuten er Chamakh veldig god å ha på cornere, og hans arbeidsinnsats vil nok stresse enhver stopper. Chamakh er også en spiller vi kommer til å få til en rimelig pris, slik at resten av Adebayor-pengene kan brukes på en god defensiv midtbane.

Lenke til kommentar

God deal det ja. Hvis vi også klarer å kvitte oss med Silvestre så blir det enda bedre. Men det jeg ikke skjønner er at Wenger (bort)forklarte salget av Kolo med at vi hadde "alt for mange" midtstoppere? Nå føler jeg at det er den mest shaky posisjonen i laget. Gallas har tidligere vært ganske skadeutsatt, The Verm er uprøvd i PL, mens Djourou og Song er enda litt unge. Dessuten liker jeg Song på midtbanen (om vi bare kunne klonet ham...) Hvis vi kommer i en situasjon hvor Gallas og Vermaelen blir skadet samtidig, står vi igjen med Djourou og Song. Hvis en av disse blir skada igjen, må vi bruke Luke Ayling, Kyle Bartley eller Gavin Hoyte. Er spent på hva Wenger gjør med stopperplassen.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar
Men har du sett Chamakhspille ? Er han god nok for Arsenal ?

Jeg må innrømme at jeg ikke har sett stort mer enn skrytevideoer, men jeg har lest masse om han og han virker som akkurat den typen spiss vi trenger nå. Ut med Senderos og Silvestre, inn med Chamakh, Vieira og en solid midtstopper, og vi ville fortsatt vært i pluss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...