Nevvis Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Litt av en touch på Arshavin ved det siste målet der. Måtte se det i reprise flere ganger før jeg forstod hva han haddde gjort. Der snakker vi vanskelig vinkel. Arsenal - Atletico Madrid 2-1 All Goals & Highlights Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Ja, det målet er ganske sykt. Burde være umulig. Vel, forsvaret er ikke godt når de sovner slik. Sier seg selv. Greit nok at det er en vennskapskamp, men det hendte flere ganger i forrige sesong at vi sovner mot lag som Hull, Stoke osv. En positiv ting er at vi virket noe mer stabile på dødballer mot oss. Ingen av Atletico sine dødballer skapte noe særlig problemer for forsvaret. Det er en god ting. Ramsey var en av våre beste i første omgang i dag. Walcott synes jeg er nesten oppskrytt. Eneste han skiller seg ut på er fart. Wilshere skaper flere farligheter med fintene sine. Dette kunne man seg i dag. Skapte alene 2-3 farlige situasjoner de minuttene har var utpå, pluss en del andre. Håper gutten får spilletid i PL, da spesielt mot mindre lag. Når jeg sier at vi ikke skapte noe mener jeg 100% sjanser. Annet en målene (kan ikke si at siste målet var noe vi skapte. Det var en sinnsyk tabbe av Atletico) kommer jeg på skuddet til eboue og et annet skudd (Wilshere?). Føler meg fortsatt ikke sikker på avansement om vi møter Atletico. Vi hadde i dag fordelen av hjemmebane og burde vunnet med minst et mål til. Ellers synes jeg at vi ikke trenger flere angrepsspillere. Hvis vi skulle vi helt voldtatt av skader kan vi heller vente til januar. Ingen vits å hente Chamakh for at han skal sitte på benken når vi har RvP, Bendtner, Eduardo, Arshavin, Vela, Walcott, Wilshere. Dessuten kan Nasri og Rosicky spille i "frie roller" i den nye 4-3-3 formasjonen jeg liker godt. Derimot kan jeg tenkte meg en midtbanespiller til og en forsvarsspiller. Vi burde kunne få to slike spillere av klasse for det vi fikk for Toure og Ade. Endret 1. august 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Siste målet var uten tvil en tabbe av Atletico, men allikevel friskt av Arshavin. Det skuddet du tenker på er nok Ramsey sitt, ellers hadde hvertfall van Persie og Bendtner hver sin store. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ramsey var det ja. Husker ikke RvP sin. Bendtner husker jeg måkte ballen over. Grei sjanse, men ikke en 100% En annen ting jeg kom på er at vi hele tiden lå i offside. Spesielt van Persie hadde vel 3 offsides? Eduardo også. Og det var ikke 10cm, men flere meter. Håper det ikke blir en ny trend. En av de største irritasjonsmomentene til Adebayor. Når vi snakker om Ade så slet City i dag, men klarte å snike med seg en uavgjort. Toure ble skadet. Håper det er noe som fortsetter Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Fikk kun sett 2.omgangen, og den som imponerte meg mest var soleklart Wilshere. For en spiller han kommer til å bli! Styrte så og si alt. Men som Benjo nevner er ikke forsvaret godt nok. Da tenker jeg på midtstopperplassen. Har ikke sett Vermaelen spille(utenom highlights fra ArsenalTV), men Gallas, Silvestre, Djourou og Silvestre holder ikke. Djourou hadde en god 2.omgang, men både DJ, og resten av forsvaret hadde en elendig offside-linje. Det skjedde flere ganger, og vi fikk et par baklengsmål i fjor på grunn av dårlig offside-linje. Jeg håper Wenger kjøper inn en ny DM, og en ny midtstopper, akkurat slik som Benjo Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ja, det målet er ganske sykt. Burde være umulig. Vel, forsvaret er ikke godt når de sovner slik. Sier seg selv. Greit nok at det er en vennskapskamp, men det hendte flere ganger i forrige sesong at vi sovner mot lag som Hull, Stoke osv. En positiv ting er at vi virket noe mer stabile på dødballer mot oss. Ingen av Atletico sine dødballer skapte noe særlig problemer for forsvaret. Det er en god ting. Ramsey var en av våre beste i første omgang i dag. Walcott synes jeg er nesten oppskrytt. Eneste han skiller seg ut på er fart. Wilshere skaper flere farligheter med fintene sine. Dette kunne man seg i dag. Skapte alene 2-3 farlige situasjoner de minuttene har var utpå, pluss en del andre. Håper gutten får spilletid i PL, da spesielt mot mindre lag. Når jeg sier at vi ikke skapte noe mener jeg 100% sjanser. Annet en målene (kan ikke si at siste målet var noe vi skapte. Det var en sinnsyk tabbe av Atletico) kommer jeg på skuddet til eboue og et annet skudd (Wilshere?). Føler meg fortsatt ikke sikker på avansement om vi møter Atletico. Vi hadde i dag fordelen av hjemmebane og burde vunnet med minst et mål til. Ellers synes jeg at vi ikke trenger flere angrepsspillere. Hvis vi skulle vi helt voldtatt av skader kan vi heller vente til januar. Ingen vits å hente Chamhttps://www.diskusjon.no/index.php?act=Post&CODE=02&f=515&t=815477&qpid=14141339akh for at han skal sitte på benken når vi har RvP, Bendtner, Eduardo, Arshavin, Vela, Walcott, Wilshere. Dessuten kan Nasri og Rosicky spille i "frie roller" i den nye 4-3-3 formasjonen jeg liker godt. Derimot kan jeg tenkte meg en midtbanespiller til og en forsvarsspiller. Vi burde kunne få to slike spillere av klasse for det vi fikk for Toure og Ade. Vi vi skal tro ryktene, så kommer Senderos til å forsvinne. Da har vi igjen 3 midtstoppere: Gallas, DJ og Vermaelen. Også kan Song og sagna spille som midtstopper. Vi trenger egentlig ikke å kjøpe en midtstopper, før neste sesong. Altså en erstatter for William Gallas. Men det trengs ikke iår. Hadde så lyst på Melo, men dessverre gikk han til Juventus. En ting jeg lurer på, er hvor Wenger var når Sunderland snappet Cana for utrolige 60 mill kr. S Y K T ! Denilson bli for veik når vi spiller mot lag som Chelsea og Man u , han burde starte for oss. Song tror jeg kommer til å brilijere iår, kanskje diaby også ? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Diaby har jeg for min del mistet helt trua på. Han var banens dårligste mot Barnet tidligere i juli og er skadet _hele_ tiden. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Sommeren hadde blitt komplett om Silvestre og Diaby ble solgt, samt en ny DM og en ny midtstopper ble kjøpt. Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg er enig med dere at silvestre ikke er god nok. Men så langt kommer ikke Wenger å kjøpe en midtstopper, hvis han ikke selger Senderos eller\og Silvestre. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Vi har ikke god nok dekning på stopperplassen, nei. Og det gjør meg ikke så altfor mye at Sunderland sikra seg Cana for den prisen. Har ikke sett han spille, men etter det jeg har hørt er han ikke mye bedre enn Song og Denilson, dermed har vi ikke stor bruk for han. Hadde han vært så mye bedre enn dem, og han faktisk hadde vært det vi trengte er jeg sikker på at Wenger hadde gjort mer for å signe han. E; Denne startelleveren ser konge ut btw. Almunia Sagna – Vermaelen – Gallas – Clichy Rosicky – Song – Fabregas Arshavin – Eduardo – van Persie Endret 1. august 2009 av nwork Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 På sykestuen sannsynligvis. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Skjønner ikke hvorfor enkelte klager over at vi ikke imponerer. Dette er pre-season. Ja, laget må samkjøres igjen etter ferien, men hovedpoenget med oppkjøringa er å komme i form. Uansett ville aldri Eboué spilt venstreback i CL-kvalikk mot Atlético med mindre Clichy/Gibbs var skadet. Mannone, Ramsey og Traoré hadde heller ikke startet i en slik kamp. Arshavin viser at han kommer til å bli ekstremt viktig for oss denne sesongen. Nå som Ronaldo er i spansk liga, tipper jeg at Shava kommer til å scoope Player of the Year-prisen. Og hahaha, har Wenger begynt med hårvoks? http://www.skysports.com/video/clips/0,237...5466394,00.html Endret 2. august 2009 av iRoman Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 De fleste har vel sett målene mot Atletico, men her er de ihvertfall: Se filmen hos Youtube syykt fine mål . . . Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ja, hvertfall siste målet var egentlig klasse over. Gleder meg som unge til imorra. Vi skal slå Rangers ! Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ny tråd i Internasjonal fotball: Sett opp ditt Drømmelag i Premier League * Velg formasjon * Max 3 spillere fra hvert lag * Ikke lov med spillere fra Chelsea, Man United, Liverpool link: Sett opp ditt drømmelag i Premier Leauge Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Topp tre, ja. Hehe. Får vel sette opp et lag der jeg også. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Kan i grunn ikke fatte og begripe hvorfor man ønsker seg Eboue solgt. Han er en utmerket backup for Sagna og kan i krisetilfeller spille på høyrekanten. I dag har han hvertfall vært utmerket mot Rangers. Eneste han må lære seg er å slippe ballen litt tidligere. uff, vi er fortsatt ikke patent i forsvarsspillet vårt på cornere. Denne gangen var det imidlertid Almunia sin skyld. Bokser rett i en rangers spiller. Å fyyyyy faen. Wilshere er faen meg usannsynlig god. Endret 2. august 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 10.37 Kolo Toure believes he had to leave Emirates Stadium for Manchester City because Arsenal had lost too many influential players in recent seasons Så snilt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Til det sier jeg: Pff. Salget av Henry var nødvendig. Vi vant nesten serien året etter. Salget av Adebayor er jeg også enig i. Gjenstår bare å se om Eduardo og co klarer å holde seg skadefrie. Eneste jeg er enig i er at vi ikke har klart å erstatte Vieira. En midtbane general er det eneste Arsenal mangler. Vi viser i perioder i dag igjen at forsvaret vårt er latterlig dårlig. Endret 2. august 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå