Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Matuidi har det vel gått rykter om en stund nå, uten eg har noe særlig tro på at vi signerer han. Men nå er det ikke sånn at Wenger har sagt at det ikke blir kjøpt noen heller. Han sa etter Hannover at kampen at de såg på noen muligheter som kunne forsterke laget, men ville kun bruke penger på spillere som var verdt det, uten at vi var nær ved å signere noen nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De Rossi kommer nok ikke. Ligner ikke Wenger å plutselig sprenge banken å bruke så mye penger på en spiller. Fremover på banen har vi veldig masse gode offensive spillere, så der trenger vi ingenting. Eg tror vi kommer til å score mange mål i år. Det eg mener vi trenger er en defansiv midtbane og en centerback. Får vi ikke det kommer nok Arsenal til å klare seg rimelig bra allikevel, men det blir ikke medalje.

Lenke til kommentar
Ajax, Nederlands beste lag? Håper du spøker :p De har ikke funnet ligaen i nederland siden 2003/2004 sesongen. Kom på 3 plass i år. PSV til sammenligning har vunnet alle siden det, minus i år da AZ overraskende vant.

Forøverig er Ajax ikke noe dårlig lag slik sett. Bare reagerte på utalelsen.

Ajax er ikke den storheten de en gang var

Hehe, må innrømme at jeg ikke følger så mye med på Nederlandsk fotball. Jeg bare innbilte meg at det var de som pleide å vinne ligaen :blush:

Lenke til kommentar

En del interessante nyheter på Arsenal.com nå. Wenger uttaler seg nok en gang om Chamakh, og om Patrick Vieira.. Tror han kommer med positive nyheter innen en ukes tid, enten ny spiss eller midtbanespiller, eller kanskje begge deler :D

Lenke til kommentar

Senderos sitter på tribunen nå, så skeptisk.

Uanett, ikke helt overbevisende av oss mot AM. Jada, vi runderspiller de til tider, men har skapt 2 sjanser. Den ene der Arshavin scorte. 1 minutt senere roter vi det til i forsvar og de scorer.

Heh, 1 minutt senere roter vi det til og Arshavin scorer igjen. Han blir meget viktig for oss.

Oppsummering: Vi spiller godt i angrep, men skaper ingen ting. Roter bort ballen mye. Denilson er totalt anonym. Gjør en god takling i hele kampen. Forsvaret er fortsatt elendig. Wilshere kommer til å bli sykt god.

Føler meg ikke sikker på at vi tar oss videre hvis vi møter dem i kvalifiseringen.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

2 sjanser? Eg telte 5 store sjanser i andre omgang pluss den siste til Arshavin som kom ut av ingenting. Vi spilte veldig bra i angrep etter Wilshere kom inn, manglet bare avslutningene. At vi ikke skaper noe er tull. Forsvaret derimot var latterlig dårlig, men alt i alt var Arsenal mye bedre en Atletico.

Lenke til kommentar

Wilshere imponerte meg. For en SPILLER, og gutten er bare 17 år gammel. Godt at vi også har en matchvinner, russern ARSHAVIN. Godt å se at Rosicky gjorde en bra 45 min kamp. Før kampen visste vel alle at vi skulle møte en tøff motstand, og det gjorde vi ! Vi var også heldige, men vant vel fortjent. Nå har vi 5 poeng, mens andre plassen har 4 poeng. Vi burde slå Rangers, hvertfall putte mål. Så har vi hvertfall ett vtrofe iår:D

Endret av Diablo007
Lenke til kommentar
Senderos sitter på tribunen nå, så skeptisk.

Uanett, ikke helt overbevisende av oss mot AM. Jada, vi runderspiller de til tider, men har skapt 2 sjanser. Den ene der Arshavin scorte. 1 minutt senere roter vi det til i forsvar og de scorer.

Heh, 1 minutt senere roter vi det til og Arshavin scorer igjen. Han blir meget viktig for oss.

Oppsummering: Vi spiller godt i angrep, men skaper ingen ting. Roter bort ballen mye. Denilson er totalt anonym. Gjør en god takling i hele kampen. Forsvaret er fortsatt elendig. Wilshere kommer til å bli sykt god.

Føler meg ikke sikker på at vi tar oss videre hvis vi møter dem i kvalifiseringen.

Vi hadde spillere som Fabregas og arshavin på benken. + Walcott spilte heller ikke idag. Synes ikke Ramsey er ennå klar. Gjorde no slurvefeil som kunne ha blitt farlig. Og si at forsvaret idag var elendig, er vel å ta hardt i, Benbjo ? Ja, de sov da A.Madrid putta, men ellers hadde de bra kontroll mot "nye messi" og Forlan.

Endret av Diablo007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...