Benbjo Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 shoryuken? Er ikke den den blå flammekula fra Ryu i Street Fighter? I så fall, hva har det med Bendtner å gjøre? Ville å så fall blitt hands Uansett, nekter å tro på dette Kolo greiene. Han spilte i går og ville nok tatt farvel med fansen og slikt dersom han skulle reise dagen etter. Dersom han drar så tror jeg ikke han blir erstattet. Wenger har ikke til vane å erstatte spillere som forsvinner. Sier nok at Senderos er som en ny signering eller noe i den duren. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) http://gunnerblog.com/?p=1875 Liker ikke dette her. Blir mildt sagt forbanna om Kolo stikker til City. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...ity/8172622.stm Virker mer og mer sannsynlig. Endret 28. juli 2009 av iRoman Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Skjønner rett og slett ikke hva Wenger driver med. Først selger han Adebayor som er greit nok i grunn. Spesielt etter oppførselen hans i ettertid. Så Toure en av våre viktigste spillere. Hvorfor klarer vi ikke beholde våre beste spillere etter hver sesong? Vi ser mer og mer ut som Ajax. En feederklubb for de beste. Begynner seriøst å bli bekymret for vår status som topp 4 klubb. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg ville ikke gått så langt å kalle Kolo en av våres beste spillere forrige sesong jeg da. Hvor mange baklengsmål av håpløs karakter renner ikke inn på forsvaret våres, og hvor lenge skal man bare sitte å se på at det skjer? Nei, fyren har hatt sin storhetstid, og i det siste har han gjort litt for mye dårlig i tillegg til bra ting, så at vi kan finne bedre er jeg ikke i tvil om. Nå gjenstår det bare å se om han erstattes, ellers er det litt krise! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Som sagt, tror ikke han erstattes. Senderos blir nok hans erstatter. Vi har mange stoppere i stallen etter salget: Gallas, Vermaelen, DJ, Senderos og Silvestre. Dessuten kan Song spille der. Personlig synes jeg det blir for ungt og urutinert. Kunne godt tenkte meg Hangeland, men tviler på at det skjer. Nå er det 32 dager igjen av vinduet. Wenger bør få ut fingeren. Så nettopp Wenger intervju på Arsenal TV Online. Det interessant er dette: “We’ll see what’s happening in the next 24 hours … we have many centre-backs, seven centre-backs and I’m in a position where we have to play some in midfield… but of course Kolo is a very good player - we’ll see what happens in the next 24 hours.” “At the moment I’m more focused to get everybody fit for the start of the season. We are looking for opportunities as well, but at the moment we still have some pre-season games to see what we really need, and when the time has come we will do something … I wouldn’t like to set any time on that.” Dessuten: http://www.football365.co.za/story/0,22162...5457642,00.html Da er nok han ute også. Faen. Dette skjønner jeg virkelig ikke. Grunnen er visstnok at vi har for mange stoppere. WTF? Han er vår neste beste stopper. Dersom Senderos erstatter han så klikker jeg mentalt. Endret 28. juli 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Håper virkelig ikke Kolo går til City. Jeg blir mildt sagt forbanna om slikt skjer. Kolo har vert utrolig viktig for oss oppigjennom årene, og ikke minst i fjor da det så mørkt ut. Vil mye mye heller ha Kolo enn Hangeland. Dessuten: <a href="http://www.football365.co.za/story/0,22162...5457642,00.html" target="_blank" rel="nofollow">http://www.football365.co.za/story/0,22162...5457642,00.html</a> Da er nok han ute også. Faen. Dette skjønner jeg virkelig ikke. Grunnen er visstnok at vi har for mange stoppere. WTF? Han er vår neste beste stopper. Dersom Senderos erstatter han så klikker jeg mentalt. Faen, faen!! Såg ikke dette.. For mange midtstoppere?? Han hadde GARANTERT vært med i start 11'eren om ikke topp 3 valg. Dette suger skikkelig.. Endret 28. juli 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Kolo vil ha penger av Arsenal før han signerer for city. Dette er lønn for 2 år pluss diverse bonuser. >_> Vi skal forøverig spille mot Hannover nå om 30 minutter. Dette er laget vårt: Vito Mannone Thomas Vermaelen William Gallas Alex Song Armand Traore Denilson Emmanuel Eboue Andrey Arshavin Cesc Fabregas Nicklas Bendtner Robin Van Persie Ser ut som det kan bli: Mannone Eboue - Gallas - Vermaelen - Traore Denilson Song - Fab RvP - Bendtner- Arshavin Kan også være en 4-4-2 av typen: Mannone Song - Gallas - Vermaelen - Traore Eboue - Denilson - Fab - Arshavin RvP - Bendtner. Dog tror jeg på førstnevnte. Noen som vet hva som skjer med Almunia og Clichy forresten? EDIT: Glemte innbytterne: Wojciech Szczesny Bacary Sagna Johan Djourou Aaron Ramsey Mikael Silvestre Ingen Eduardo, Rosicky, Almunia, Clichy, Walcott eller Wilshere. Endret 29. juli 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
C_D_R Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Helvete, da var det offisielt:( http://www.arsenal.com/news/news-archive/k...manchester-city Trodde virkelig ikke han ville dra, er skikkelig skuffet over Kolo nå. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Fy faen, tror ikke jeg har vaert saa forbanna paa Wenger foer. Ikke engang da han solgte Henry. Skjoenner godt at han kanskje ville bort selv, men likevel. Begynner virkelig aa lure hvis han ikke henter en erstatter og beholder Silvestre og Senderos. Om 12 mnd gaar kontraktene til Gallas og Silvestre ut, og hvem har vi da? Det verste av alt er at cunten Myles Palmer hadde rett om denne overgangen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Silvestre driter jeg i. Han kan gå nå om han vil. Er litt redd for at Wenger ser på Senderos som er erstatter. Dette håper jeg ikke er tilfeller. Men etter neste sesong vil vi ha Vermaelen, DJ, Senderos og Song i midtforsvaret. Dette er "god nok" coverage. Dessuten har vi kanskje Nordtveit i bakhånd? Evt andre reserver. Håper dog at Wenger ser litt langsiktig på dette og handler en ny midtstopper. Hvis ikke skjønner jeg ikke helt hva som skjer. Med pengene fra Ade og Toure bør vi lett kunne kjøpe en DM og en midtstopper og fortsatt gå flere millioner i pluss. Tviler dog på at Toure blir erstattet etter Wengers utalelser, desverre. Har vi ikke handlet noe før 1. September har jeg liten tro på denne sesongen. Tror ikke vi klarer 4.plass så skadeutsatt som laget er. Regner med 6-7 plass. Villa og city kan lett klatre forbi oss. Tottenham og Everton kommer også til å snuse, men ikke nå helt opp. Går man videre med dommedagsprofetiene så kommer nok Cesc til å gå til sommeren. Samt kanskje Arshavin. RvP? Vet jeg setter ting på spissen nå, men det er ikke en helt usannsynlig realitet Dog tror jeg Wenger har en plan. Han MÅ ha det. Endret 29. juli 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Kolo sin erstatter heter nok Vermaelen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 TV hadde vi trengt uansett. Det jeg er bekymret over nå er urutinerte spillere som backup. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Er hvertfall ikke imponert over forsvaret nå i andre omgang.. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Er hvertfall ikke imponert over forsvaret nå i andre omgang.. Nei, Hannover rusler jo bare gjennom gang på gang nå :S Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Er helt grusomt. Skyldes nok at TV og DJ ikke har spilt sammen i forsvar før. Tweety gjør mye rart. Skjønner ikke hva han gjør på et lag som skal være topp 4 i sin liga. Hadde det vært et bedre lag hadde vi ligget under, Chelsea f.eks Ikke uventet har Eboue vært ræv på venstrekanten, Endret 29. juli 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Dette er bare trist. Kong Kolo har forlatt oss til fordel for City. Den siste invincible har forlatt klubben. Faen som dette suger!! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Da var det offisielt, ja. Min kommentar til denne saken er: Helvete satan fitte kuk!!! Går det an å være så jævla dum, Wenger!? Faen i HELVETE! Vermalen kommer til å gjøre det godt, men vi må ha rutinerte på benken. Nytter ikke ha urutinerte erstattere.. Håper den vonde trenden snur og at vi kommer til å ende topp 4 og at Cesc ikke forsvinner til neste sesong. Hvor ser dere kampen, forresten? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Arsenal TV Online. Koster 40kr i mnd. Får se alle preseason kampene. Dvs, er bare Valenica igjen da. Emirates Cup viser de ikke. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Vel, hva nå Wenger? Hva er neste trekk? Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 King Kolo... Hadde aldri trodd at du kom til å forlate Arsenal. Var nesten så det kom en tåre i øyekroken når jeg leste dette i avisen ved frokostbordet i dag tidlig. Hadde sett for meg at samme hva som kom til å skje skulle Kolo bli i klubben, han vil jo alltid være Arsenal through and through. Nei faen, dette er en svart dag for oss Arsenal-supportere... Og jeg skjønner ikke hva Wenger tenker med. Vi har ikke sjans til å vinne noe de neste årene hvis vi fortsetter å selge all rutinen vi har! Talentfulle unggutter er vel og bra, men vi trenger sårt den rutinen som Kolo har. Hent Hangeland nå, så blir jeg glad. Tror det er mannen vi trenger nå. Hvis ikke vet jeg ikke helt hva jeg skal tro, det virker litt håpløst for øyeblikket. Skulle ikke forundre med om vi får et par langtidsskader på nøkkelspillere rett i fleisen rett før sesongstart også, hehe. Just our luck. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå