Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er glad at Wenger ikke kj0pte Cana. Han takler som et beist, men etter min mening mangler han teknikken til aa passe inn i stilen vaar. Han har av en eller annen merkelig grunn opparbeidet seg et rykte som jeg f0ler ikke tilsvarer ferdighetene - og det er vel en grunn til at han havner i Sunderland og ikke Arsenal. Jeg hadde tatt i mot Melo med aapne armer, men han glapp dessverre, saa da er det bedre aa satse paa Alexandre Song. :)

Lenke til kommentar

Tror Cana kunne blitt en god ballvinner for oss. Så kan han gi den til Cesc/Nasri/Arshavin som kan stå for det offensive. Han har dessuten vært meget god i Marseille.

 

Synes det er merkelig at en klubb som Sunderland får både Cana og Chamakh slik det ser ut nå. Ikke det at jeg ville ha Chamakh, men han er god nok for topp 10.

Lenke til kommentar

Sums up my thoughs perfectly:

 

Meanwhile, you have to laugh at the reaction of some people to the fact that Lorik Cana has signed for Sunderland. It seems most people's knowledge of him is based on a 5' YouTube clip of him fouling his way around the pitch like the love child of Robbie Savage and Joey Barton.

 

I will happily confess to knowing very little about him other than that video and the fact he's been built up, in some quarters, as this mythical answer to all our midfield problems. But doesn't the fact that he's gone to Sunderland say something? Doesn't the fact that no other big clubs were even linked with him say something? If there was the chance of him signing for Arsenal wouldn't he have hung on before putting pen to paper at the Stadium of Light?

 

I doubt we were even interested, mostly because anyone with any knowledge of French football beyond a YouTube compilation reckons he's a staggeringly average footballer who is no improvement on what we have already. I will trust people who watch the French league week in, week out and if they tell me he's not good enough then I will believe them far more than any hysterical blog which now reckons that we're practically heading for relegation because we haven't signed the Albanian Terry Hurlock.

 

Honestly, people need to get a grip. Nobody's denying we need a midfielder but Cana is not, and never has been, the answer.

 

Og Clichy speaks the thuth. Ikke rart han er min favorittspiller. :)

Lenke til kommentar

Går Kolo til City har vi et stort problem. Da er vi seriøst svekket i forhold til forrige sesong og vi trenger 2 midtstoppere til siden Gallas forsvinner etter sesongen. Mest sannsynlig Silvestre også.

 

Vi vil da ha disse midtstopperne: Gallas, Vermaelen, DJ, Silvestre, Senderos. Sistnevnte forsvinner sannsynligvis i løpet av sommeren og Silvestre er ikke god nok til å være fjerdevalg. Til neste sommer vil det altså bli krise.

 

Når dette er sagt tror jeg ikke Toure går. En grunn er at Wenger ville være idiot dersom han lot Toure gå nå og til en rival som kan ta fra oss 4. plassen. En annen grunn er denne uttalelsen: "People know I love the club, nobody can say I don't. I believe you can only truly love one club in your career and my club is Arsenal," he told The Daily Mail in May.

 

Vet det er forholdsvis lenge siden, men jeg tror ikke Toure er en person som drar pga litt cash til en for øyebliket dårligere klubb.

 

Wenger ønsket visstnok Kalou i fjor og ryktene stammer nok derfra.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Toure klar for Man City

 

Kolo Toure er klar for Man City, overgangsum for midtstopperen er ventet at blir på mellom 13-15 millioner pund. Brede Hangeland er ventet å bli main target for Arsene Wenger. Lønnen til Toure er som kjent "kom til City og doble lønna di". Han vil nå tjene rundt 1,2 millioner kroner i uka.

 

Mirror er kilden

Lenke til kommentar
Da var tydeligvis klubbfølelsen til Kolo ikke større enn ønsket om enda større lommebok.

Jeg har vel uansett ment vi kan få bedre, men om Hangeland er mannen er jeg enda usikker på.

Hodestyrken hans er vel bedre en Kolo, men hvordan han takler tempoet gjør meg usikker.

 

Han har storspilt for et medium Premier Leauge lag med dårlige medspillere, tror han kan bli virkelig god på et bra lag med gode spillere rundt seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...