Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eduardo er ikke skadet. Han skal spille i neste treningskamp mot et ungarsk lag i 2-30 min. Så får han 45 min mot Hannover. http://arsenal-mania.com/articles/3107042/...n-over-Eduardo-

Han er altså ikke helt match fit enda, men vil bli det ganske snart.

Cole er igen ut og slenger med leppa: http://soccernet.espn.go.com/news/story?id...564&cc=5739

Forøverig er Fabianski skadet også med et kne problem. Er tilbake til Emirates Cup.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Åja, klart en spiller vi kommer til å savne! Særlig personligheten hans, de mange varme uttalelsene om klubben, de store prestasjonene på banen, men mest av alt så kommer vi til å savne lederegenskapene hans. Man glemmer jo aldri hvor hardt han jobbet for laget, han jobbet aldri 100 prosent. Vent litt.. snakker vi om Adebayor? Åja.. my bad.

Makan til spiller, er bare et spørsmål om tid før det kommer mye uroligheter rundt han i Shitty også. Ser man på landslaget så snakker vi om nærmest to-sifrete antall hendelser mellom han og treneren eller ledelsen. Antall ganger han har nektet å spille, nektet å fly, surmulet o.l., må innrømme at jeg kommer til å savne gamle Adebayor slik han fremsto de første to årene i klubben, men mannen som viste seg i fjor sommer og forrige sesong er jeg bare glad for å bli kvitt.

Good riddance Adebarndoor!

Lenke til kommentar

Faen. Tror det er noe i dette pengemangel greiene. Håper dette er noe midlertidig hvis ikke ser det faretruende ut for vår status som topp 4.

Grunnen til at jeg sier det er utalelsene til Ade, Ferguson, Grimandi ++

Dessuten har Sunderland nå kjøpt Cana for 6£ mill. http://translate.google.se/translate?u=htt...sv&ie=UTF-8

Det er faktisk helt latterlig. En slik sum _må_ vi da ha råd til? Ville forsterket oss betraktelig...

Faen...

Lenke til kommentar

Nei, det er greit nok. Men du synes ikke det er illevarslene at vi hvert år selger spillere for å få penger som ikke brukes? Må jo være noe i det som blir sagt.

Når vi ikke har 6£ mill for å kjøpe en spiller som ville forsterket laget er det noe alvorlig galt. Får håpe jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Jo jeg så vel de illevarslerene allerde da Emirates ble bygget og Wenger sa nedbetaling av denne kom foran dyre spillerkjøp.

Nå regner jeg med Wenger gjør hva som trengs på overgangsmarkedet, og akkurat hvorfor de ikke brukte 6mill på en spiller kan det jo være veldig mange grunner til.

Kan jo f.eks være at Wenger ikke er enig med deg om at Cana ville vært en stor forterkning av stallen, hvem vet..

Lenke til kommentar

Jeg tror neppe problemet er at dere ikke har pengene til å kjøpe disse spillerene, men at Wenger ikke ønsker å bruke de på disse spillerene. Hvis Wenger ikke ser Cana som et idèelt kjøp så er det nok en grunn til det, muligens har han så stor tro på Song/Denilson at han ikke ønsker å hente inn en spiller som vil stå i veien for disse to eller så har han muligens en annen erstatter i tankene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...