Stefan_B Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Skjønner ikke Diaby, er da faen ikke nødvendig å trøkke til såpass i preseason! Særlig ikke på lagkamerater. Husker jo hvordan han saksetaklet Sneijder i Emirates Cup forrige sesong også Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Tenker nok Diaby har saksetaklet han i knehøyde. Eboue holder seg vanligvis i skinnet for tiden. Men mannen har jo en mindre hjerneskade som kommer til syne når han takler. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Tenker nok Diaby har saksetaklet han i knehøyde. Eboue holder seg vanligvis i skinnet for tiden. Men mannen har jo en mindre hjerneskade som kommer til syne når han takler. Lider av Paul Scholes syndromet ryktes det om.. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Skjønner ikke Diaby, er da faen ikke nødvendig å trøkke til såpass i preseason! Særlig ikke på lagkamerater. Husker jo hvordan han saksetaklet Sneijder i Emirates Cup forrige sesong også Er det mer enn bare løse spekulasjoner at det er Diaby som har knekt leggen til Nas? Kilde? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Har sympati med Nasri, må være utrolig kjipt for han. :/ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Indeed. Men nå håper jeg Wenger faktisk handler. Tanken på Denilson sammen med Cesc på midten gjør meg direkte kvalm. Forøverig, det kan ikke ha noe med helsepersonellet å gjøre når han brekker beinet. Må ha blitt taklet, landet feil eller noe lignende. Endret 21. juli 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Indeed. Men nå håper jeg Wenger faktisk handler. Tanken på Denilson sammen med Cesc på midten gjør meg direkte kvalm. Forøverig, det kan ikke ha noe med helsepersonellet å gjøre når han brekker beinet. Må ha blitt taklet, landet feil eller noe lignende. Nasri hadde startet på høyrevingen, så Walcott kommer inn som en direkte erstatter. Song spiller sammen med Cesc. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Sikker på at ikke Wenger går for en 4-3-3 slik som i slutten av forrige sesong? Av typen: ----------GK---------- RB-----CB-----CB----LB -----------DM---------- -------MC------MC----- AMR----------------AML ----------ST----------- Da ville Nasri spilt med fab. Med Denilson som erstatter. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Med Nasri, kanskje. Uten Nasri, nei. Wenger har lært fra fjorsesongen og jeg tror ikke han spiller med Song og Denilson sammen på banen, når vi kan unngå det. Endret 21. juli 2009 av Hegland Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Vi får se. Håper Wenger uansett innser at han trenger å handle minst en spiller til nå. Hvis ikke har vi et problem derson Fabregas f.eks blir skadet. Kan også hende at Nasri blir lenger ute enn 3 månender. Man vet jo aldri. Eduardo tok jo lenger tid enn man trodde. Vet at bruddet var mye mer alvorlig, men man vet som sagt aldri. Dessuten tror jeg ikke Rosicky klarer å spille 90 minutter uke inn og uke ut. Nå skal jeg nyte enda en Arsenal kamp. Får se hvordan Diaby spiller nå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Ganske ekkel kamp/bane ja... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hehe, uff Almunia. Men bra av Diaby på 1-1. Da har kampen kanskje våknet litt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Supertabbe av Almunia og vi ligger under. Ikke bra. 2-1 Ramsey. Meget godt skudd av Ramsey. En bedre keeper hadde kanskje tatt den, men. Kunne Ramsey vært partneren til Fab kanskje? Med Song bak seg selvsagt. Jævlig bra av Bendtner og Ramsey der. 3-1! Pirke: Skulle bare ønske at Bendtner hadde skutt/lobbet i stedet for å runde keeperen der. I de felste tilfeller ville en god keeper tatt fra Bendtner ballen. Endret 21. juli 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Du skrev for raskt Ben, hehe. 1-2 Arsenal, pent mål av Ramsey som forøvrig må være banens beste så langt. Veldig imponerende og den eneste som er kreativ utpå der. Endret 21. juli 2009 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Og der viser Ramsey overblikket sitt igjen, 1-3 Bendtner men Ramsey imponerer veldig mye selvom motstanden er litt såså. Ramsey blir stor, jeg bare vet det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Enig at at Ramsey har vært banens beste så langt. Håper han får noen kamper i PL i tillegg til obligatoriske kamper i CC og tidlig stadium i FA. Han er bare 18 og tror han har en stor fremtid. Ellers har Wilshere vært god synes jeg. Vermaelen virker kompakt og sikker. DJ også i grunn. Diaby har vært katastrofe i alle aspekter untatt forarbeidet til 1-1 målet. Arshavin virker uengasjert og i likhet med Diaby mister han ballen mye uten å få til noe særlig. Det er vel status så langt etter halvspilt treningskamp. Senderos og Song sammen på midten. Hehe. Kanskje Senderos er svaret på våre problemer? Endret 21. juli 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Men mannen har jo en mindre hjerneskade som kommer til syne når han takler. Han har noen drøye taklinger i sin karriere, men strengt tatt ikke mer enn en gjennomsnittlig forsvarspiller. Jeg har også hatt noen mord-taklinger i min tid, men jeg er spiller nok ikke stygt av den grunn. Det er forresten ikke bekreftet at det var Diaby som taklet. Var egentlig bare litt irritasjon over at han vanligvis er særs udyktig til å takle. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Festlige shortser FC Columbia har på seg forresten. Stor rød firkant foran skrittet. Hva tenkte den som designet disse på? Stygge er de hvertfall Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Må si jeg likte stopperparet Djourou - Vermaelen, god fart, bra fysikk og duellstyrke samtidig som de er sterke i lufta. Blir vel litt ungt kanskje, men utvilsomt noe jeg vil se mer av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå