Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke Diaby, er da faen ikke nødvendig å trøkke til såpass i preseason! Særlig ikke på lagkamerater.

Husker jo hvordan han saksetaklet Sneijder i Emirates Cup forrige sesong også :no:

Er det mer enn bare løse spekulasjoner at det er Diaby som har knekt leggen til Nas? Kilde?

Lenke til kommentar

Indeed. Men nå håper jeg Wenger faktisk handler. Tanken på Denilson sammen med Cesc på midten gjør meg direkte kvalm.

Forøverig, det kan ikke ha noe med helsepersonellet å gjøre når han brekker beinet. Må ha blitt taklet, landet feil eller noe lignende.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Indeed. Men nå håper jeg Wenger faktisk handler. Tanken på Denilson sammen med Cesc på midten gjør meg direkte kvalm.

Forøverig, det kan ikke ha noe med helsepersonellet å gjøre når han brekker beinet. Må ha blitt taklet, landet feil eller noe lignende.

Nasri hadde startet på høyrevingen, så Walcott kommer inn som en direkte erstatter. Song spiller sammen med Cesc.

Lenke til kommentar

Sikker på at ikke Wenger går for en 4-3-3 slik som i slutten av forrige sesong? Av typen:

----------GK----------

RB-----CB-----CB----LB

-----------DM----------

-------MC------MC-----

AMR----------------AML

----------ST-----------

Da ville Nasri spilt med fab. Med Denilson som erstatter.

Lenke til kommentar

Vi får se. Håper Wenger uansett innser at han trenger å handle minst en spiller til nå. Hvis ikke har vi et problem derson Fabregas f.eks blir skadet. Kan også hende at Nasri blir lenger ute enn 3 månender. Man vet jo aldri. Eduardo tok jo lenger tid enn man trodde. Vet at bruddet var mye mer alvorlig, men man vet som sagt aldri. Dessuten tror jeg ikke Rosicky klarer å spille 90 minutter uke inn og uke ut.

Nå skal jeg nyte enda en Arsenal kamp. Får se hvordan Diaby spiller nå.

Lenke til kommentar

Supertabbe av Almunia og vi ligger under. Ikke bra.

2-1 Ramsey. Meget godt skudd av Ramsey. En bedre keeper hadde kanskje tatt den, men.

Kunne Ramsey vært partneren til Fab kanskje? Med Song bak seg selvsagt.

Jævlig bra av Bendtner og Ramsey der. 3-1!

Pirke: Skulle bare ønske at Bendtner hadde skutt/lobbet i stedet for å runde keeperen der. I de felste tilfeller ville en god keeper tatt fra Bendtner ballen.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Enig at at Ramsey har vært banens beste så langt. Håper han får noen kamper i PL i tillegg til obligatoriske kamper i CC og tidlig stadium i FA.

Han er bare 18 og tror han har en stor fremtid.

Ellers har Wilshere vært god synes jeg. Vermaelen virker kompakt og sikker. DJ også i grunn.

Diaby har vært katastrofe i alle aspekter untatt forarbeidet til 1-1 målet. Arshavin virker uengasjert og i likhet med Diaby mister han ballen mye uten å få til noe særlig.

Det er vel status så langt etter halvspilt treningskamp.

Senderos og Song sammen på midten. Hehe. Kanskje Senderos er svaret på våre problemer? :p

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Men mannen har jo en mindre hjerneskade som kommer til syne når han takler.

Han har noen drøye taklinger i sin karriere, men strengt tatt ikke mer enn en gjennomsnittlig forsvarspiller. Jeg har også hatt noen mord-taklinger i min tid, men jeg er spiller nok ikke stygt av den grunn.

Det er forresten ikke bekreftet at det var Diaby som taklet. Var egentlig bare litt irritasjon over at han vanligvis er særs udyktig til å takle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...