Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Ade har bevist at han kan score en del mål og om han setter sjansene i City kan de fort snappe fra oss 4.plassen. Bra du sikter høyt. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Ade har bevist at han kan score en del mål og om han setter sjansene i City kan de fort snappe fra oss 4.plassen. Bra du sikter høyt. For å være ærlig, har jeg ikke særlig tro på seriegull for å si det sånn. Jeg bryr meg ikke så særlig om vi kommer på 2. eller 3. plass så lenge vi ikke vinner serien. (Ja, jeg vet 1-3.plass gir direkte kvalifisering til CL) Jeg tror ikke det holder med kun Vermaelen. Men transfervinduet er ikke over enda, så jeg kan fortsatt skifte mening om Wenger handler nye spillere. Selger vi Ade og får penger, kan Wenger fort gjøre 2-3 gode kjøp. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) egentlig så synes jeg laget til arsenal er ganske bra akkurat nå. vist di klarer å holde spillere mer skadefri så kan det bli en god sesong. Husk at fabregas, rvp, eduardo, clichy, arshavin er alle spillere som var mye borte sist sesong (arshavin av andre grunner en skade da selv.) Song synes jeg egentlig spiller veldig bra for arsenal, han vinner veldig mange baller på midtbannen. Vist Nasri og Arshavin blir virkelig komfortabel i england nå og stallen ungår di værste skade smellene så ser jeg ingen grunn til at Arsenal ikke skal konkurere om #1. Håper vi får Eduardo og Rosicky i gang igjen nå, hadde vært veldig gøy Endret 16. juli 2009 av JRL Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jepp, mener det samme som JRL. Arsenal kan seriøst overraske flere i år, tror jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Walcott var vel ute en god stund også? Jeg tror Arsenal blir United's største konkurrent i år, personlig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Det tror jeg faktisk også. Men da må de ha litt mindre uflaks med skader enn i fjor og til og med året før (tror jeg). Ja, Walcott var vel ute i 3+ mnd. i fjor, ble skadet på landslagstrening tror jeg det var RETT etter han var i superform (juletiden) når han nettet hat-trick i vanskeligste kampen England hadde i gruppen; Kroatia borte. EDIT: 2 assists av Rooney. Endret 16. juli 2009 av tc47 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hva synes folket om et bytte av Senderos og 100 mill. mot Hangeland? Kan jo ikke være et snev av sannhet i dette ryktet http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2669582.ece Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hva synes folket om et bytte av Senderos og 100 mill. mot Hangeland? Kan jo ikke være et snev av sannhet i dette ryktet http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2669582.ece Nei takk! Hangeland er nok ikke verdt så mye. Men hadde gjerne sagt ja til en byttehandel mellom begge spillerne Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Ja den er grei skuring for meg også, men 100 mill var i overkant mye i tillegg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Ja, dvs at Hangeland er verdt rundt 15-17£ mill. Senderos + 5-6£ mill hadde vært ok. Laget mot Barnet i morgen er annonsert: Live video of the Barnet v Arsenal game will be on Arsenal TV Online on Saturday from 2.50pm UK time, click here for full details. Full squad to face Barnet: Manuel Almunia Vito Mannone William Gallas Johan Djourou Mikael Silvestre Thomas Vermaelen Tomas Rosicky Andrey Arshavin Jack Wilshere Thomas Cruise Craig Eastmond Luke Ayling Conor Henderson Francis Coquelin Jay Emmanuel-Thomas Mark Randall Emmanuel Frimpong Gilles Sunu Sanchez Watt Jay Simpson Nacer Barazite Kult med Rosicky tilbake! Og så får vi se Vermaelen. Eneste er: Hvor er Eduardo? Håper ikke han er skadet igjen. Det ville i så fall vært synd. Endret 17. juli 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Noen som har fått med seg noe mer om krangelen mellom Adebayor og Arsenal? Ade krever visst noen millioner fra Arsenal for aldri å ha levert transfersøknad eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Ja, såkalt "loyalty bonus" fordi han ikke leverte transfer request. Den er på 2£ mill tror jeg. Men slik Adebayor har horet seg til Milan i fjor og slik han holder på nå med Man U og Chelsea kan han dra til helvette. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 faen feiler arsenaltv online. får opp denne meldinga hele tiden når jeg prøver å se noe Cannot play protected content. Please try playing our demo file. If you are getting an error message mentioning DRM, license or protected content, your DRM component might be corrupted. For instructions on how to resolve this issue please refer to our Frequently Asked Questions page, section Licence Delivery Error: A problem has occurred in the DRM component. noen som har vært borti det ? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Prøv å bruk Internet Explorer for å få "license delivery". Det måtte broren min gjøre. Skal se kampen med broren min i dag. Han er så utrolig spent på å se Rosicky igjen, han elsker han litt for mye. Skummelt er det. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Problems with DRM are many and varied. Some folks would say "annoying". DRM difficulties often stop the display of media without providing much/any information about why the media display failed. There are quite a few "fixes" available, and will probably be more as media presentation on the web continues increasing. Ironically, here in the US, more and more regulation is complicating the matter further. ISP's are presently considering installation of "content filters" on their servers to prevent folks from downloading and exchanging/sharing materials that may or may not be copyright protected. Yikes! Just imagine all the bottlenecks that could crop up if ISPs try to take on such a "policing" role. You may find the following Microsoft KB article useful in trouble-shooting your current difficulty. http://www.microsoft.com/windows/windowsme...dvice/0048.mspx And this article by one of my favorite resources, Marc Lyron MS MVP in Digital Media, provides additional information and maybe more assistance. http://www.updatexp.com/c00d11cd-error.html In the event that neither article provides a solution for you, you can Google Search "DRM Errors" for additional assistance. Note of Caution: Please be cautious about downloading third-party Codecs and similar "translation" or "ripping" utilities. Most may be legitimate, but some include bundled adware/malware that may infect your machine. Since your online Media Experience is "mostly" successful, except for the one site that you mention (MUTV) you may benefit from speaking with them directly for possible solutions. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 får det ikke til å funke så jeg får se det på muttern sin pc , funket der men kl 4 norsk tid kampen begynner ikke sant ? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Det stemmer. Laget er: Almunia Djourou Gallas Varmaelen Silvest Wilshere Randall Frimpong Rosicky Arshavin Watt Blir nok en del bytter i pausen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Pause 1-1. Arshavin scorte for oss etter nydelig løp og assist av Watt. Målet deres kom på dødball der vi fortsatt sliter. Randall har vært elendig. Skjønner ikke at han spiller for oss fortsatt. Vermaelen har også vært dårlig. Taper samtlige dueller i lufta mot en 40-årig Barnet spiller. Det er rett og slett for dårlig. EDIT: får vel heller kalle det skuffende enn dårlig. Selv om det er begge deler Man skal vel kanskje ikke glemme at dette er hans første kamp Frimpong virker spennende for fremtiden. Viser gode takter. Rosicky er også frisk. Hatt noen gode pasninger og burde ha scoret på en sjanse tidlig i omgangen. EDIT2: 1-2! Barazite scorer. Denne spilleren har jeg tro på for fremtiden. Håper han får sjanser i CC i år. EDIT3: 2-2. Elendig forsvarsspill og keeperspill. Surring i feltet og ballen havner hos en Barnet spill som dunker den i mål. SLUTT. Skuffende kamp egentlig. Godt å se Rosicky igjen. Skuffet over Vermaelen. Kunne ha forhindret det andre målet og tapte mange luftdueller. Får håpe han hever seg når vi møter "skikkelig" motstand. Endret 18. juli 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Da har Man City bekreftet på sine sider at Adebayor er City spiller i følge Dagbladet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå