Mr Walrus Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Arsenal-Manchester City Kampstart: 16.00 Emirates Stadium TV-Kanaler:Canal+ Sport 1 Streams! Dommer: Chris Foy -Merseyside- Utilgjengelige spillere: Gallas Lehmann Eboue Dette kommer definitivt til å bli en hard kamp hva mener dere? Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Vi vil og må vinne denne kampen, har tro på oss Men vi har mistet en stor spiller med karisma, nemlig Gallas Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Vi vil og må vinne denne kampen, har tro på oss Men vi har mistet en stor spiller med karisma, nemlig Gallas 9356725[/snapback] Gilberto og Adebayor er tilbake da, men tror ikke gilberto skal starte Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 V.Persie misser på straffe. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Trippel post :S MEN 1-0 TO THE GUNNERS!! CESC Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Gratulerer. Gunners blir vel første lag til å ta poeng fra City. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Schmeichel var sjangseløs Neida han har stått stort i mål. Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Stort? Tuller du? Hans par redninger var bra, han var veldig bra idag. Men stort var han ikke, altfor overvurdert. Deilig å vinne denne kampen, full fortjent selv om Man.C hadde en par sjanser å scorte. Endret 25. august 2007 av Fox Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Var deilig å vinne igår. Blei litt sur da van Persie la en slik svak straffe. Skulle tatt lik den mot Fulham. Men Fabregas klarte å putte den avgjørende. Første målet som blei scoret på Schmeichel i år Synes fortsatt vi er altfor svake foran mål. Trenger mer skytestyrke. Vi skyter altfor lite... Samtlige spillere spilte veldig bra igår. Comeback på Gilberto og Adebayor, godt å se at de kommer seg, selv om de ikke markerte seg så veldig. Men det kommer seg! Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) innlegg fjernet Endret 1. april 2009 av R3tard Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Ehm ville bare si at på "Spillere ut" har du glemt å skrive Fredrik Ljundberg 9366087[/snapback] Hehe, så det nå. Egentlig litt rart. Siden jeg heter Fredrik til fornavn Fikser det nå! Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Leste på Skysports at Arsene Wenger har takket nei på et lån av Adriano og jeg mener dette er et helt riktig valg. Og Inter ville låne en spiller av Arsenal. Hva mener dere var dette det riktig valget Wenger tok? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Tja, Adriano har alltid vært en av mine favoritter, og jeg tror han kunne gjort en god jobb i Arsenal. Samtidig har Arsenal både nyinnkjøpte Eduardo og unge Adebayor som trenger spilletid (van Persie regner jeg ikke med, da jeg anser han som fast, om han er skadefri). Heller mot å være enig i at det var greit å avslå tilbudet, men tviler litt. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg personelig ser bare ikke at en spiller som Adriano skal passe inn i Wenger sin tropp. Lenke til kommentar
czr Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Er det noen som har noen formeninger om kampen i kveld? Jeg hadde satt stor pris på å se Eduardo starte, og kanskje fått se Bendtner i 20-30 min. Føler at dette er spillere som kan vokse seg store i Arsenal trøya. Er veldig glad for at Wenger avslo å hente inn Adriano på lån. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Kampen i kveld tror jeg vi skal ha rimelig god kontroll på. 2-0 borte er en ganske sikker ledelse. Sparta må vinne 3-0 eller 4-1. Tror Arsenal ha sikra denne ganske klart Begynner nok med Persie og Eduardo på topp vil jeg tippe! Eller muligens han starter med Adebayor. Blir spennende ivertfall! Det med Adriano mener jeg var et riktig valg. De spillerne som er i laget burde få spilletid. Slik at de kan utvikle seg og komme i form. Men jeg hadde nok sett Adriano som en fremtidig spiller i England! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 1-0 til Arsenal etter 8 min spilt. Fin Scoring Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Da er Arsenal og Liverpool med til CL Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Yep. Dette ser bra ut, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå