wûst Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Melo eller Cana for min del. "If Flamini is a mad dog, Cana is a rabid rottweiler" - ukjent person på youtube Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg tror faktisk det var deg eller Hegland jeg blandet med. Jeg tror Wenger henter en DM i dette vinduet. Jeg har faktisk troen på at det blir Lorik Cana, men vi får se. Har håpet at Lorik Cana skulle komme siden Flamini stakk i fjor, dog virker det ikke som om Arsenal er ute etter han lengre, med tanke på at Hamburg og Everton virker nærmest å sikre seg han. Håper jeg tar feil, men jeg tror nok vi ender opp med Blaise Matuidi istedet, noe som ikke akkurat er en stor forsterkning.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 For å være ærlig, tror jeg faktisk at Wenger ønsker ikke å hente inn DM når han mener det vil ødelegge for Denilson og Song, som har stor potensial til å bli god. Song har utviklet seg mye i det siste halvår, han blir nok som Essien. Bare litt bedre(håper det!) Det er umulig å vite hvem Wenger henter inn, men for guds skyld hent inn en klassespiss. Noe ala Huntelaar, gjerne ham. Da gråter jeg av glede sammen med bruttern min. Tragisk at hvor mye Ade har forandret seg, til en arrogant drittsekk. Før var han en veldig ydmyk person som skylder Arsenal mye. Han var i bråk da han spilte for Monaco, som førte til at mange klubber ville ikke ha ham. Likevel kom Wenger og hadde tro på ham, Ade har sagt sjølv at han var glad for Wenger ga ham en sjanse og skyldte ham masse. Men nu har vi jo sett hva som har skjedd ham, makan tragisk. Noe ala som Tevez. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 At Song blir like god/bedre enn Essien er nok like sannsynlig som at Kong Harald drar på Hugh Hefner-party. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Vi er linket til litt av hvert når det gjelder erstatter til Adebayor, fra Huntelaar til Chamakh. Chamakh er etter hva jeg har hørt en katastrofe, mens Huntelaar hadde jeg tatt imot med åpne armer. Vi får se. Det mest sannsynlige er at vi ikke kjøper noen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Melo får dere iallefall ikke, da han nå er klar for Juventus ifølge deres hjemmesider. Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 At Song blir like god/bedre enn Essien er nok like sannsynlig som at Kong Harald drar på Hugh Hefner-party. Hvorfor er mange pessimistiske når det gjelder Song? Han er fortsatt ung, bare 21år. Ergo talent. De fleste DM-spillere er ikke komplett før de er rundt 25år ca. Dessuten Essien var ikke stjerne i Chelsea før han var 22år ca. Jeg har stor tro på Song, en så iskald spiller som han når det er mange motspillere rundt ham. F.eks. mot Liverpool, der var han omkringet av Alonso, Masche og Bønna/Kuyt(husker ikke helt hvem) i trekant. Likevel var han like rolig og fintet alle tre bort. I neste øyeblikk lurte alle tre hvor det har blitt av Song, det var priceless. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Han blir nok en god spiller, men det virker ikke som at han blir en verdensstjerne.. Det blir spennende å se denne sesongen hvem som tar steget opp. Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Kanskje, kanskje ikke. Virker som at alle forventer at man skal være allerede stjerne når de er 19-21år, noe som er urealistisk. Spesielt keeper, forsvar og midtbane(defensiv) Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Når dette så ut som en done deal, så kommer det en gladnyhet til oss forumhorer. Mer drama. http://www.guardian.co.uk/football/2009/ju...er-city-arsenal Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 At Song blir like god/bedre enn Essien er nok like sannsynlig som at Kong Harald drar på Hugh Hefner-party. Hvorfor er mange pessimistiske når det gjelder Song? Han er fortsatt ung, bare 21år. Ergo talent. De fleste DM-spillere er ikke komplett før de er rundt 25år ca. Dessuten Essien var ikke stjerne i Chelsea før han var 22år ca. Jeg har stor tro på Song, en så iskald spiller som han når det er mange motspillere rundt ham. F.eks. mot Liverpool, der var han omkringet av Alonso, Masche og Bønna/Kuyt(husker ikke helt hvem) i trekant. Likevel var han like rolig og fintet alle tre bort. I neste øyeblikk lurte alle tre hvor det har blitt av Song, det var priceless. Veldig, veldig enig. Alltid sagt det om Song. Liverpool-kampen var også et perfekt eksempel; han var helt fantastisk der. Har veldig stor tro på at Song kan bli fast i Arsenal jeg. Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 However, according to The Daily Mail, Adebayor's representatives offered him to The Red Devils at a time when talks with City over personal terms were stalling. Convinced that they were the only club who had made an offer, The Citizens tried to reduce his demands of £170,000 per week. Therefore, Adebayor was offered to United, but the club rejected the chance to sign him. http://www.goal.com/en/news/9/england/2009...o-sign-arsenals Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 At Song blir like god/bedre enn Essien er nok like sannsynlig som at Kong Harald drar på Hugh Hefner-party. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hehe, Lars? Tok dessverre ikk de der. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Det er Schrödingers katt. Altså paradokset at katten både er levende og død på en gang. Hva dette har med Song å gjøre skjønner jeg dog ikke helt Lenke til kommentar
wûst Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Kanskje han var uenig med meg at jeg tror at Song ikke blir en verdensklasse-spiller, men "bare" en god spiller Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) At Song blir like god/bedre enn Essien er nok like sannsynlig som at Kong Harald drar på Hugh Hefner-party. http://www.upscale.utoronto.ca/GeneralInte...hrodCat/cat.gif Genialt! Red.: Til dere siste er selvsagt poenget at vi aldri vet hvor Song blir uten å la han få sjansen. Katten er Songs evne som fotballspiller. Endret 16. juli 2009 av Atald Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 http://arsenal-mania.com/articles/3106998/...ver-United.html Har spilt med Cheltenham på alle CM og FM siden CM 01/02,utallige timer og dager, så dette var kult. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Har ikke fått fulgt med på Arsenal i det siste, men hørte at Ade skal til City. Jeg er positiv til overgangen, spesielt med en prislapp på £25m. Men er litt skepsisk for å selge til en konkurrerende rival. Ade har bevist at han kan score en del mål og om han setter sjansene i City kan de fort snappe fra oss 4.plassen. Men om vi henter Chamakh som ertstatter er jeg imot overgangen. Da synes jeg det er bedre å selge Ade og satse på Eduardo eller Bendtner. Tipper en av Bendtner eller Eduardo for en stor sesong neste sesong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå