fox Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 HVORFOR?!? Jeg vil beholde Ade, jeg vil beholde alle spillerne vi har i stallen. Uansett hvor mye dere hater dem. HELT IDIOTISK OG NU VINNER VI INGENTING, DERES KUK!!! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Noen som vet overgangssummen+ den nye lønna hans? Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg forventer 40m pund, også forventer jeg at Wenger skal hente en klassespiss! Noe ala huntelaar, han er jo billig. Selges bort fra R-M Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 40m hadde vært bra, men synes vi burde hente en DM før Huntelaar egentlig.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Rart hvor viktig en spiller som går rundt og trasker på banen som det selv passer han, er en kløne med beina og har hatt et halvår med godkjent spill skulle være. Kvitt oss med dansken også nå, så bruker vi pengene fra begge på mer innsats og mål Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg forventer 40m pund Adebayor er god, men jeg tror ikke prisen blir stort høyere enn £20M. Selv om Manchester City har penger i fleng. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Prisen estimeres vel til £25 millioner så LarsP er nok nærmest. Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) hva en skam pris!!! Er drittlei at Arsenal skal selge spillerne sine billige -.- Men i følge noen, har Ade dessverre blitt grådig. Han krever £170.000 i uka, noe som Man.City er villig til å betale mens Arsenal ikke... Endret 15. juli 2009 av Fox Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 hva en skam pris!!! Er drittlei at Arsenal skal selge spillerne sine billige -.- Vil nok heller si at det er du som Drømmer Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Milan ville kjøpe ham for 30m pund, gjorde de ikke? Så nu selger Arsenal ham for en lavere pris. Samme gjorde de med Henry. Det er skuffende. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Milan ville kjøpe ham for 30m pund, gjorde de ikke? Så nu selger Arsenal ham for en lavere pris. Samme gjorde de med Henry. Det er skuffende. Dette antar jeg har vært rykter, Milan har vært relativt klare på at de ønsket Dzeko, nå kan de ikke skaffe han så da går de på enten Ade eller enda mer Sannsynlig Luis Fabiano. ....Når det gjelder Huntelaar så blir han overhode ikke billig, ca 200 Millioner (Norske) kroner. Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 for han? næh, rundt 150 m vil jegtro Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 200mill er en sannsynlig pris for han, litt overprisa syns jeg, men det er jo ikke noe problem for City Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Helt grei sesong fra Adebayor. Dere hadde nok fått en mye bedre pris hvis han hadde gått etter forrige sesong. Jeg tviler egentlig på at det kommer en spiss til inn. Jeg tipper at Wenger tror at Bendtner kan ta over Adebayor sin plass, noe jeg faktisk er relativt sikker på at han vil klare, men jeg er jo ikke som alle andre da @Fox: Hva skjer? Vanligvis så har du jo virket som en reflektert person, eller blander jeg nå? Det ser jo ut som en 12 - åring har hacket brukeren din i dag. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Men i følge noen, har Ade dessverre blitt grådig. Han krever £170.000 i uka, noe som Man.City er villig til å betale mens Arsenal ikke... Ikke villige? Vi har ikke sjans til å gi noen £170k i uka. For å sette det i perspektiv fikk han £40k i 07/08-sesongen. Han styrer mer og mer mot en ordentlig primadonna. Vi trenger ikke slike spillere. Gi meg istedet van Persie som avslo to bedre betalte tilbud for å bli i klubben. Det er det vi trenger. Lykke til i Europa League neste sesong Adebayor. Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) jeg er ikke innstilt positiv til det, hvis det er det du tror skrev jo at han har blitt grådig @Fox: Hva skjer? Vanligvis så har du jo virket som en reflektert person, eller blander jeg nå? Det ser jo ut som en 12 - åring har hacket brukeren din i dag. Hehe kanskje, kanskje ikke. Jeg kan nok bare beklage for min umoden oppførsel, er overtrøtt og overarbeidet som faen. Dessuten jeg har ikke sommerferie, noe som gjør meg irritert. Skal prøve å chille litt. Endret 15. juli 2009 av Fox Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Benbjo er jo verdens mest pessimistiske supporter. Det var det jeg også tenkte når jeg leste den delen, ja. Jeg tenkte FM jeg. Mange av spillerene han nevner er kanon på FM, selv har jeg ikke sett nesten noen av de på ekte ;p FM? Neppe. Spiller ikke det noe særlig lenger. Ser en del på fransk liga, og så en del Zenit kamper for morro skyld pga Arshavin. Uanett venter jeg med skrekkblandet fryd på hva Wenger gjør nå. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 @Fox: Hva skjer? Vanligvis så har du jo virket som en reflektert person, eller blander jeg nå? Det ser jo ut som en 12 - åring har hacket brukeren din i dag. Du blander. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg tror faktisk det var deg eller Hegland jeg blandet med. Jeg tror Wenger henter en DM i dette vinduet. Jeg har faktisk troen på at det blir Lorik Cana, men vi får se. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg tror nok Loric Cana kunne blitt en hit, selv om jeg synes han er litt mer 'FM-god' enn noe annet. Jeg vil helst ha Melo, Hamsik eller Veloso. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå