wûst Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Helt enig, det gode med City er at de i alle fall betaler godt. Gjør meg 0 og niks om vi selger ham uansett. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Her er det ingenting å lure på omCity kommer med sin lommebok nei. Forsåvidt ikke om noen andre vil ha han heller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Blir et litt større tap enn de fleste tror, spør du meg. Men uansett, så på Sky Sports News en del i dag og det er snakk om en pris nærmere 20 mill pund, ikke noe mer. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Blir et litt større tap enn de fleste tror, spør du meg. Men uansett, så på Sky Sports News en del i dag og det er snakk om en pris nærmere 20 mill pund, ikke noe mer. Jeg hører dere si det. men det er lenge siden han har vist det stabilt må jeg si. Tror nok vi skal klare oss jeg Endret 13. juli 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Blir et litt større tap enn de fleste tror, spør du meg. Men uansett, så på Sky Sports News en del i dag og det er snakk om en pris nærmere 20 mill pund, ikke noe mer. Samme gamle greia med Wenger, han priser ikke spillerene sine høyere enn det han ville ha kjøpt dem for. Men denne gangen bør han virkelig ha litt is i magen. Ade blir jaktet av flere klubber, han er ganske ung og viste hva han er god for i 07/08. Det bør være nok til og nesten doble de £20M du snakker om. Når det gjelder at vi blir svekket etter Ade så vet jeg ikke riktig. Vi kan se en Henry-effekt, uten at jeg sammenligner de to. Det er klart at Ade er en klassespiss, men vi har to klassespisser til i stallen, pluss tre store talenter. Disse tre er alle i den alderen at de vokser stort av førstelagsspill. Jeg håper Theo får spille mer foran denne sesongen, det er der han virkelig vil spille. Denne sesongen blir også Carlos Velas gjennombruddssesong, han kommer til å nette 10 mål i årets PL. Han har vist tegn på et helt sykt talent, og scoret noen ville mål i CC. Også har vi Bendtner, som kommer til å få en viktigere rolle i laget hvis Ade drar, da blir Bendtner den eneste target man vi har i stallen. Jeg har aldri være danskens største fan, men han har en bra mål ratio. Han har kapasitet til å bli en bra goalgetter for oss. Også har vi selvfølgelig RvP og Eddy. Robin ble idag kåret til fjorsesongens beste spiller, og skamroser klubben i intervjuer han har gjort. Han sier selv at han nærmer seg sitt "peak", og at han tørster etter å vinner trofèer med Arsenal. Robin har mange kvaliteter, men aller hvassest er han når han får ligge bak en målhungrig angriper. Det har vi i Eduardo. Eddy kommer til å være ytterst revansjesugen etter en så lang tid på sidelinja, og det har vært bare gode nyheter om han. Målinstinktet hans ble ikke skadet, og ingen bør bli overrasket hvis en Eddy, foret med assists av Cesc, RvP, Rosicky og Nasri blir toppscorer i årets PL. Fremtiden ser lys ut uten Adebayor, og han har latt seg vokse større en klubben. Det er så mye bedre med en ydmyk Robin enn en Ade som er høy på pæra. Selg Ade, og la Robin og Eddy vise hva de er gode for. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Sant det der, Ade drar, de andre spillerne får større ansvar og muligheten til å tre frem. Pengene kan være gode å ha mtp. fremtidige kjøp som denne sommeren + januar. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Er det forresten noen her som henger på Arsenal Mania? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Henger der litt. Kan ikke se annet enn at vi blir svært svekket av dette, plus at vi potensielt styrker city nok til at de tar fra oss 4.plassen. Da vil vi nok se en haug av spillere forsvinne neste sommer i form av Toure, Fabregas, Arshavin, RvP. Eduardo er jeg glad i, men er meget skeptisk til at han klarer å bli kvitt skadene sine. Samme gjelder Rosicky. Har man ikke spilt på 1.5 år så vil man miste fart, teknikk og muskler. Dessuten er det snakk om at vi skal signere Chamakh dersom Ade drar. Det vil svekke laget betraktelig. Da kan vi like gjerne hente Kenwyne Jones. Er ikke akkurat optimistisk til at Wenger kommer til å styke laget noe særlig og vi kommer til å bli innhentet av lagene bak oss på tabellen dersom ingen grep blir gjort. Likevel ser dette laget usedvanlig skummelt ut: Almunia Sagna Toure Gallas Clichy Denilson/Song/ny kar (helst) Fabregas Nasri RvP Arshavin Eduardo Ja takk! Så har vi Walcott, Vela, Bendtner osv i bakhånd. Blir spennende å se hva som skjer. Regner med at vi har rundt 10£ mill igjen å handle for. Så selger vi: Senderos: 5-8£ mill Adebayor: Rapportert 20£ mill. vi vil da ha rundt 35£ mill å handler for. For dette bør vi klare å handle en skikkelig DM, en spiss til. Er ikke komfertabel med Bendtner og Eduardo alene på topp riktig enda. Spesielt siden Eduardo er ofte skadet. Kanskje vil til og med klarer å hente en forsvarer til. Da begynner det å se bra ut. Endret 13. juli 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hvor mange spisser er det City skal ha? Robinho, Santa Cruz, sannsynligvis Tevez og muligens Adebayor? Da tror jeg at Adebayor kommer til aa faa alt for lite spilletid til aa finne godformen. Paa den andre siden kan vi faa et bittert utfall hvis han plutselig blir en maalmaskin for City. Jeg ville foretrukket hvis vi solgte han til Milan for 16 millioner pund enn til City for 20 m.p. Jeg er prinsippielt imot styrking av potensielle konkurrenter og attpaatil saa kvalme klubber som City. For aa sitere SAF: Jeg ville ikke engang solgt dem et virus. Dessuten er jeg litt enig med tc47 og Benbjo. Vi blir svekket hvis vi selger Ade og henter Chamakh, fordi vi aldri kan vaere helt sikre paa at Eddy og van Persie kan holde seg skadefrie. Vi kan alltids haape paa at Bendtner og Vela blomstrer, men slike ting tar tid, man blir ikke klassespiss over natta. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 40£ mill for Adebayor? Er nok mer realistisk med 25£ mill. Voldsomt med spisser City skal ha ja! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Chamakh er ikke en goalgetter, men han er en høy og hodesterk fyr som gir alt hele tiden. Han er visst god til å holde på ballen, så hvis han blir samspilt med en typisk målscorer, som f. eks. Eduardo, Van Persie eller Arshavin, så tror jeg vi blir svært målfarlige neste sesong. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Haha, dere må se denne: Se filmen hos Youtube Kolo er faen meg konge. Endret 14. juli 2009 av tc47 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) What the.... http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...-EXCLUSIVE.html hell? Nekter å tro at dette er en god kilde,, men overskriften gjorde at jeg fikk frysninger ;s Endret 14. juli 2009 av Sattern Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Om dette skulle være sant må han jo være tidenens mest idiotiske spiller. Tenk å ødelegge omdømmet sitt slik på slutten av sin karriere. Nei jeg tviler sterkt Vieira er så trang i toppen Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Nekter å tro at Paddy forråder oss på den måten. Han er en legende i klubben, og jeg tror han vet hvor mange hjerter han knuser hvis han går til Spurs. Jeg tror det er bare en søppel-nyhet. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ser ut som at Ade drar til City nå. The Guardian blant annet melder at vi har akseptert et bud på 25£ mill og Ade får 160k £ i lønn i uka. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 25 mill er egentlig greit det. Jeg tror dette er positivt for Arsenal. Håper hvertfall det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Adebayor 1,6 mill i uka? Jesus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Kan aldri tenke meg at Vieira går til Tottenham. http://www.youtube.com/watch?v=bpovLUvJyzY...ature=rec-HM-r2 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Kan aldri tenke meg at Vieira går til Tottenham. http://www.youtube.com/watch?v=bpovLUvJyzY...ature=rec-HM-r2 Jeg tør påstå at verden har aldri sett en bedre DM enn Patrick Vieira anno 02-04. Herresatan for en spiller. Ryggraden i Invincibles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå