Stefan_B Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Arsjavin bytter draktnummer... smell om dette stemmer. Kjøpte nettopp nye bortedrakta med nummer 23 bakpå Finner ingen andre steder som sier noe om dette, men håper virkelig ikke han bytter til 28. Gallas kan heller bytte til nummer 13 mens Andrey tar nummer 10 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 http://www.oleole.com/media/main/podcasts/...DE_BROCHURE.pdf Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Noen som har bestilt noe fra Arsenal.com noen gang? Tenker da på hvor lang tid det tar, toll osv. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Kjøpte en drakt der for en stund siden. Omtrent 1 uke levering, porto merka jeg ikke noe til. Funker fint alt i alt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Den ble ikke tatt i tollen altså? Hva kostet den om jeg får spørre? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Nei, jeg bestilte, betalte og en uke etter hadde jeg drakta på døra. Husker ikke hvor mye ettersom det er en stund siden, men tror det var rundt 600-. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Stilig. Det blir vel uansett billigere å bestille derfra enn å kjøpe her hvis tollerne skulle ta meg. Tar sjansen jeg. En siste ting. Hvordan er det å vaske draktene? Blir trykket borte eller holder det seg ganske bra? Endret 9. juli 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det vet ikke jeg noe om, ettersom jeg kun bruker dem som pynt + til kamp. Trenger ikke akkurat vaskes så ofte. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det går greit å vaske. Du vrenger drakta og vasker på 30 grader så holder trykket seg fint det. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ja, hiver du den inn på 90 grader 2 ganger i uka tror jeg du må forvente at de blir slitne relativt fort. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 hehe, det hadde jeg heller ikke tenkt til Lenke til kommentar
JRL Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Rosicky tror han er klar til høsten http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5422859,00.html Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Gleder meg til å se Rosicky i Arsenal drakten igjen. Satser på at han kommer sterkt tilbake. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 En liten hyllest til Wenger Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 En liten hyllest til Wenger Hyggelig lesning, spesielt i disse tider hvor Wenger får så mye pepper fra fansen. Jeg tror mange her inne ikke vet hvor skeptiske mange Arsenal-fans er til Arsene. I sommer var han nærmere enn noen gang til å forlate oss, grunnet manglende tillit blant fansen. De mest hengivende av fansen vår (bortefansen) elsker han, men veldig mange roper på hans avgang. Så det er fint at han får ros utenfra som viser hvilken unik jobb han har gjort for denne klubben. Enkelte glemmer veldig raskt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Skal noen av dere se Arsenal noe sted i år? Da håper jeg dere kan ta turen innom her og liste opp Oversikt: Hvem skal på fotballkamp i utlandet kommende sesong Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Tviler på at jeg tar med råd til det med mindre de kommer til Norge eller Sverige. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Var en tur over i fjorårets sesong, og håper jeg får til iallfall en tur den kommende sesongen også. En kjempeopplevelse i utgangspunktet, og når de attpåtil slo Roma gikk det i taket. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) City in Adebayor talks Hvis vi først skal selge han, så er det greit at han drar til City. Han blir nok ikke billig for dem. Skal ikke se bort fra at vi får £35M-£40M for han. Isåfall sier jeg selg. Endret 13. juli 2009 av Hegland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå