Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Vermaelen ser faen meg gal ut. Konge!

Og hva faen, Almunia? Det høljer ned. Hallo? Få på dere bukser, gutta, så dere ikke blir sjuke! Merker jeg begynner å glede meg til nye sesongen nå, frykter skader og sykdom allerede.

Edit: haha, se lille tassen helt ute til høyre på det første bildet av bildeserien på arsenal.com. Gjett hvem det er ...

Endret av Duper Sessions
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye tid? Han har vel ikke kunne trent på over et år. Da svinner det vel en del muskler? Får håpe han er tilbake i god form til sesongen starter. Han er en av favorittspillerne mine i laget.

Vermaelen ser gal ut som Sattern påpeker. Gleder meg til å se ham i aksjon.

Vurderer å kjøpe meg den nye bortedrakten. Litt usikker på hvem jeg vil ha bakpå, men tror det blir Arshavin denne gang.

Lenke til kommentar
Ser det nå, er jo så små begge to hehe.

Nå skjønner jeg hvorfor Panzer trodde at Arshavin kun var en smågutt som fikk trene med førstelaget til Zenit første gang han så han :p

Ser jo ut som minstemann i midten der, men heldigvis trenger man ikke å være en gigant i høyde for å være en gigant ute på banen ;)

Lenke til kommentar

Likte å se på sammenligningen mellom disse to, hihi:

gun__1246968735_training07072009_17.jpg

gun__1246968721_training07072009_16.jpg

Ellers godt å se Rosicky tilbake, en av favorittene i Arsenal pluss at broren min er kjempeglad nå siden han elsker han overalt. :p Håper for hans del og Arsenal sin del at han får spille fotball skikkelig igjen! :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Stort sett alle spillere som har vært ute såpass lenge vil få flere små skadeavbrekk i ettertid grunnet at fysikken i resten av kroppen ikke er topptrent lenger. Se for dere mange strekkskader og muskelplager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...