Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper Ade går i sommer når vi faktisk kan få noe for han jeg. Ikke er han målfarlig nok, og en kløne med beina.

Det er nå min mening om han, men han var god en halv sesong da han hadde langt hår, frem til han klippet seg og siden har vært gamle seg.

Han og dansken kan med glede byttes i spillere som yter mer og er langt mer målfarlig.

Lenke til kommentar

Ades selvbilde, iallfall det som har kommet ut i media av kommentarer fra mannen selv, er etter mitt syn mer enn nok for å kvitte seg med ham. Han har vært en latsabb det siste året, og det er synd dårlige holdninger skal ødelegge for det ubestridte talentet som ligger i ham.

Lenke til kommentar

Joda, han har ikke akkurat imponert, men han har vist hva han kan tidligere, så har håp om at han kan ta seg sammen. Gir ham en sesong til jeg. Bendtner er jo bare 21 år, så han er ihvertfall ikke en lost case. Har ikke tro på at han er like cocky som en del avisartikler vil ha det til. Han har irritert meg grenseløst enkelte ganger, men han kommer seg, og er utrolig sterk med ballen for alderen. Trenger bare litt bedre taktisk innsikt :p

Lenke til kommentar
Joda, han har ikke akkurat imponert, men han har vist hva han kan tidligere, så har håp om at han kan ta seg sammen. Gir ham en sesong til jeg.

Missforstå meg rett, jeg har ikke noe imot om Ade blir. En spiller av hans kvaliteter kan gjøre mye for oss. Jeg sier bare at jeg mener at jeg få en spiller av høyere kvaliteter for 30mill.

Lenke til kommentar

Fikk en liten tanke nettopp. La oss si at vi trekker anstendig motstand i CL kvalliken og vi da går ut. Får vi da innpass i UEFA-cupen (europa-cupen) eller mister vi all sjanse til å konkurrere i Europa da?

Dette scenarioet er ikke helt usannsynlig da vi kan møte Lyon, Atletico Madrid osv som er betydelig sterke lag og som kan slå oss ut. Dersom det er tilfellet at man ikke få spilt europafotball hvis man blir slått ut kan man jo spekulere i om det er lurt å komme på 5 plass kontra 4 plass?

Lenke til kommentar
Dette scenarioet er ikke helt usannsynlig da vi kan møte Lyon, Atletico Madrid osv som er betydelig sterke lag og som kan slå oss ut. Dersom det er tilfellet at man ikke få spilt europafotball hvis man blir slått ut kan man jo spekulere i om det er lurt å komme på 5 plass kontra 4 plass?

Lyon er eit av laga Arsenal ikkje kan møte, heldigvis. (Dei andre er Shaktar Donetsk, Sporting Lisboa, og Panathinaikos) Og dei som blir taparar i Play Off-runda av kvalifiseringa går rett til gruppespelet i Europa League.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Joda, han har ikke akkurat imponert, men han har vist hva han kan tidligere, så har håp om at han kan ta seg sammen. Gir ham en sesong til jeg.

Missforstå meg rett, jeg har ikke noe imot om Ade blir. En spiller av hans kvaliteter kan gjøre mye for oss. Jeg sier bare at jeg mener at jeg få en spiller av høyere kvaliteter for 30mill.

Tror du virkelig at noen vil kjøpe Adebayor til £30 mill, etter en meget laber sesong? Halvparten er nok mer realistisk, med mindre City eller Real er interesserte.

Lenke til kommentar

Lyon er eit av laga Arsenal ikkje kan møte, heldigvis. (Dei andre er Shaktar Donetsk, Sporting Lisboa, og Panathinaikos) Og dei som blir taparar i Play Off-runda av kvalifiseringa går rett til gruppespelet i Europa League.

Jasså? Hvordan har dette seg. Trodde alle kunne møte alle?

Lenke til kommentar

Jasså? Hvordan har dette seg. Trodde alle kunne møte alle?

Champions League - Who can Arsenal face?

Artikkel frå Arsenal.com som forklarar det på ein ganske grei måte.

Lenke til kommentar

Thank you :) greit å vite.

But Arsenal could face the following: Stuttgart, Fiorentina, Atletico Madrid, Celtic, Anderlecht, Sparta Prague, Dinamo Bucharest, FC Twente, Dinamo Moscow, Sivasspor.

Interessant. AM er det eneste laget jeg er veldig usikker på om vi klarer å slå. Stuttgart kan bli vanskielig også. Resten tror jeg vi greit slår over to kamper.

Anderlecht, Dinamo Bucharest og Sivasspor er lag vi bør valse over. Resten kan by på litt motstand, men vi tar de greit over to kamper.

Også eneste måten vi kan møte Atletico på er hvis tre av:

9. Celtic (3QR) 40.757

10. Anderlecht (3QR) 32.065

11. Sparta Prague (3QR) 26.150

12. Dinamo Bucharest (3QR) 25.781

13. FC Twente (3QR) 17.825

14. Dinamo Moscow (3QR) 9.525

15. Sivasspor (3QR) 6.445

går ut. Siden vi møter en av de fem nederste lagene på UEFA sin liste. Tre av disse lagene må gå ut for at AM skal bli en del av denne gruppen.

Forøverig noe helt urelatert:

http://www.dagbladet.no/2009/07/01/sport/t.../start/7006529/

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Ramsey, Wilshere og Gibbs med nye kontrakter nå. Viktig å få på plass viktige (fremtidige) brikker.

Vermaelen tror jeg kan bli bra. Hørte han nevnte at han likte fysisk tøft spill, og det er selvsagt kjærkomment for vårt kjære Arsenal!

Den ene dagen håper jeg Adebayor drar, men neste dag håper jeg han blir. Blir så usikker, og når Marouane Chamakh fra Bordeaux blir nevnt som erstatter, så heller jeg mest mot at Ade blir i klubben. Han er en møkkgod spiller på sitt beste. Jeg tror han slet og var hindra av skadene i fjor. Hvis han bare kan få tilbake litt av vilja, så er han god for 20 mål i PL neste sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...