Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Hvis både Van Persie og Vermaelen signerer i morra skal jeg feire hardt. Godt at Wenger forsterker midtforsvaret. Håper vi også henter en midtbanespiller, for det kan bli litt tynt i rekkene når Ady, Song og Kolo skal til ANC.

Felipe Melo er også linket, ser ut som en veldig god spiller. Kan kanskje bli litt dyr, men han hadde nok vært en forsterkning.

Han er vel så og si fast på landslaget nå, så han kan umulig være dårligere enn noen av de andre spillerne vi har. Han er også en DM med fantastisk overblikk og pasningsfot, virker også som om han har en grei skuddfot :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så den ene videoen av ham mot Juventus og han virker meget god. Fysisk sterk, godt tempo, taktisk smart, taklingssterk og en meget god pasningsfot. Hadde absolutt ikke sagt nei til Melo. I sin første sesong i Serie A har han fått 17 gule og 3 røde kort, men det skal nevnes at Serie A er en pyseliga. Jeg vil mye heller ha Melo enn Cana.

Lenke til kommentar

Tenker på denne? Virker veldig god ja, minner litt om Mascherano fra hva jeg har sett egentlig, kanskje litt bedre med ballen i beina fra hva det virker som. Må nok se han litt mer i et par kamper før jeg får dannet en ordentlig mening om han da, men skal se USA - Brasil senere i dag så da får jeg følge med litt ekstra :p

Tror heller ikke at disiplinær siden av han er så farlig, som du sier er Serie A en pyseliga hvor spillerne kaster seg lettere, og dommerne er strengere enn i Premier League. Har dog sett mer av Cana enn jeg har sett av Melo, men kan ikke si at Melo hadde vært en typisk Wenger signering i og med at han koster såpass mye, men rykter tilsier at Fiorentina vil ha Senderos, så en byttehandel + penger hadde jo vært attraktivt ;)

Denne

er også ganske bra, viser innsats og pågangsmot og en knallavslutning. Føler at vi har få spillere som det her i stallen, Touré er en av de få. Endret av Mavado
Lenke til kommentar

HERLIG! Lurer på hvilket # han får.

NegerUngenSharu: Vel, han var jo kaptein på Ajax, og etter hva folk sier er han visstnok ganske god.

Dagbladet: Arsenal henter Nordtveit-konkurrent

Kunne vært sånn da ^^.

Hm: http://arsenalspot.net/2009/06/exclusive-t...hester-streets/

Håper virkelig ikke at Kolo forlater oss.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Vi må ikke finne på å selge Toure. Gallas holder vi et år til og da blir TV og Kolo førstevalg med DJ og en stopper til som backup.

Håper ikke dette er den eneste signeringen vi gjør denne sommeren. Trenger faktisk en midtstopper til. Bassong kunne vært interessant. Synes også Fab trenger en partner. Vet at mange av dere holder Denilson og Song høyt, men jeg synes ikke de holder nivået som skal til for å kjempe om titler.

Lenke til kommentar
Hm: http://arsenalspot.net/2009/06/exclusive-t...hester-streets/

Håper virkelig ikke at Kolo forlater oss.

Hadde vært så jævlig typisk Wenger.

Jeg klikker totalt om han velger å selge Toure. Så lenge det ikke er et gigabud, MÅ vi beholde Toure.

Selger Wenger både Toure og Gallas, lurer jeg virkelig på om han vet hva han driver med. (Geg tviler veldig på at han selger begge, så det er sagt)

Lenke til kommentar

Hvis Wenger selger Toure så begynner jeg å lure hva han tenker med. Da står vi igjen med Gallas, Djourou, Vermaelen, Silvestre og Song. Gallas blir i klubben max. ett år til, og det samme gjelder Silvestre, som egentlig ikke er god nok. Om en sesong har vi altså bare Djourou, Vermaelen og Song. Wenger tenker jo alltid langsiktig, så det her virker bare ikke logisk. Og å gjøre en så stor revolusjon i en lagdel virker litt utypisk Arséne. Mitt tips er at hvis noen av forsvarsspillerne forsvinner så blir det enten Silvestre eller Gallas. Helst ser jeg at alle i forsvaret, inkludert Silvestre, blir en sesong til, bare for å ha bredde. Og hvis Citeh virkelig skal kjøpe Koloen vår får de faen meg bla opp. Det skal koste å stjele publikumsfavoritter.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Ja!

Jeg takker ja, hvis de byr 300 mill for han !

Men ellers, ja blir veldig rart om han selger Toure. Gallas holder kanskje i to år, silvestre er elendig.

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Diaby droppet ferie, og trener i stedet fysikken sin

Her fortjener Abou ros syns jeg. Han ser at han mangler det lille ekstra og gjør noe med det. Det hadde vært kult hvis han kom til pre season med monsterfysikk, og jeg tror faktisk at dette kan heve spillet hans en god del.

Forøvrig kostet ikke Vermaelen £10m, men €8m, med €2m som bonuser. Så til sammen kan prisen nå £8m. (Kilde: Ajax sin hjemmeside)

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...