Sir Game Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Da vant vi idag da 2 annulerte, den ene for offside og andre for frispark, men ,men Syntes også det var litt rart at ikke A. Cole fikk kort for slaget på Fabregas. Om Cole skulle ha fått rødt, hadde Fabregas fortjent det også. Rimelig stygg takkling. Syntes dommeren gjorde rett jeg. Men C+ må nok sette aldergrense på slike kamper i fremtiden. Mye ufint å lære for smårollingene. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Deilig kamp og en deilig seier. Arsenal var klart best i 2.omgang, Chelsea kom aldri til det store. Fortsatt på toppen av ligaen:D Lenke til kommentar
Teds Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Overrasket over Eboue i denne kampen, han spilte faktisk god fotball. I tillegg må jeg trekke frem Flamini, Gallas, Hleb og ikke minst Almunia. Selg Lehmann mens vi ennå kan få litt for han. Almunia viste i dag stor selvtillit! Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Arsenal sitt lag viser en enorm styrke idag. Med alle friske, så er laget det beste i England vil jeg si. Og jeg må bare trekke fra van Persie som gjorde det sinnsykt bra etter han kom inn, var på alt av baller der framme:D Stor ros til hele laget for å overkjøre et litt svekket Chelsea lag. Men siden Chelsea ha vært ubeseiret de siste 10.gangene de har møttes, så er dette en stor dag:D Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Litt svekket? Cesc, Hleb, RvP og Flamini var borte lenge, likevel klarte vi å kjempe helt konge idag. Det er ikke fordi de er litt svekket, men fordi vi er BEST! Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Highlights av kampen - Arsenal - Chelsea Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det er ikke lov å linke til torrentfiler her. Uansett så var ikke kampen så veldig bra, selv om Arsenal kjørte over Chelsea i perioder. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Selvfølgelig er det lov å linke til Torrent :!: Så lenge de ikke bryter med copyright eller retningslinjer ofc. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Oja, beklager. Trodde det ikke var lov, tror det har stått noe om det før :S Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Gamer.no bruker det jo selv Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Okok, beklager. Så bare glem det innlegget jeg sa om torrent Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Nå er det slik at fotballkamper er dekket av rettigheter - det er ikke gratis å kjøpe rettighetene til Premier League, akkurat. Jeg skal ikke si det sikkert, men jeg tror ikke slike fotballklipp er helt lovlige. Det er vel iallfall stenge lover for når de kan sendes, osv. Kanskje derfor videoen nå er utilgjengelig ... Goscinny Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Så lenge de ikke bryter med copyright eller retningslinjer ofc. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Nå er det slik at fotballkamper er dekket av rettigheter Goscinny Rettigheter innebærer at enkelte kanaler kan ha enerett på bildene fra en kamp i en viss periode. Da har ikke f.eks. youtube lov til å laste opp filmklipp fra den kampen. Dette har sammenheng med copyright. Som sagt er jeg ikke helt sikker på dette området, men noen rettigheter har jo de kanalene som har kjøpt rettighetene til kampene. Goscinny Endret 17. desember 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 De har rettighetene, akkurat den torrenten var ulovlig. Men torrent i seg selv er ikke, mitt poeng Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Aah! Da er vi helt på bølgelengde, Hyrlen. Torrent-teknologien er selvsagt ikke ulovlig - det er det en kan skaffe seg med torrenter som er ulovlig Hva tror dere om denne PL-sesongen? Vil det være dødt løp frem til neste gang Arsenal møter Man Utd, eller vil et av lagene dra i fra i toppen? Vil Chelsea klare å ta igjen forspranget? Goscinny Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 United kommer til å vinne, Arsenal kommer til å sprekke og Liverpool kommer til å gå rett åt helvete om eierne fortsetter slik de har gjort. Chelsea kunne jeg ikke gitt mer blanke i. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 United kommer til å vinne, Arsenal kommer til å sprekke og Liverpool kommer til å gå rett åt helvete om eierne fortsetter slik de har gjort. Chelsea kunne jeg ikke gitt mer blanke i. Hvor lenge skal dere si at Arsenal skal sprekke? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Helt til de sprekker. Da må vi bøye det litt, og det blir har sprukket. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Virker som det er en selfølge at vi sprekker, men ikke lag som Manu og Liverpool Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå