Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Da vant vi idag da :)

 

2 annulerte, den ene for offside og andre for frispark, men ,men :)

Syntes også det var litt rart at ikke A. Cole fikk kort for slaget på Fabregas.

 

Om Cole skulle ha fått rødt, hadde Fabregas fortjent det også. Rimelig stygg takkling. Syntes dommeren gjorde rett jeg.

 

Men C+ må nok sette aldergrense på slike kamper i fremtiden. Mye ufint å lære for smårollingene. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arsenal sitt lag viser en enorm styrke idag. Med alle friske, så er laget det beste i England vil jeg si. Og jeg må bare trekke fra van Persie som gjorde det sinnsykt bra etter han kom inn, var på alt av baller der framme:D

Stor ros til hele laget for å overkjøre et litt svekket Chelsea lag. Men siden Chelsea ha vært ubeseiret de siste 10.gangene de har møttes, så er dette en stor dag:D

Lenke til kommentar

Nå er det slik at fotballkamper er dekket av rettigheter - det er ikke gratis å kjøpe rettighetene til Premier League, akkurat. Jeg skal ikke si det sikkert, men jeg tror ikke slike fotballklipp er helt lovlige. Det er vel iallfall stenge lover for når de kan sendes, osv. Kanskje derfor videoen nå er utilgjengelig ...

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Nå er det slik at fotballkamper er dekket av rettigheter

 

Goscinny ;)

 

Rettigheter innebærer at enkelte kanaler kan ha enerett på bildene fra en kamp i en viss periode. Da har ikke f.eks. youtube lov til å laste opp filmklipp fra den kampen. Dette har sammenheng med copyright.

 

Som sagt er jeg ikke helt sikker på dette området, men noen rettigheter har jo de kanalene som har kjøpt rettighetene til kampene.

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Aah! Da er vi helt på bølgelengde, Hyrlen. Torrent-teknologien er selvsagt ikke ulovlig - det er det en kan skaffe seg med torrenter som er ulovlig :)

 

Hva tror dere om denne PL-sesongen? Vil det være dødt løp frem til neste gang Arsenal møter Man Utd, eller vil et av lagene dra i fra i toppen? Vil Chelsea klare å ta igjen forspranget?

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

United kommer til å vinne, Arsenal kommer til å sprekke og Liverpool kommer til å gå rett åt helvete om eierne fortsetter slik de har gjort. Chelsea kunne jeg ikke gitt mer blanke i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...