Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
First Arsenal fixtures LEAKED

West Ham Away

Burnley Home

Chelsea Home

Bolton Away

Liverpool Away

Manchester City Home

Makan til vanskelig sesongstart da!

Hvis det stemmer, tror jeg vi vil få det jævlig tøft. Kan se for meg at vi får en liknende start som tottenham fikk i fjor.

Bare tanken dreper meg :(

EDIT: Måtte legge til noe

Men Clichy er HERLIG :D

Cesc har også avkreftet ryktene om at han vil til Barca :)

Endret av NegerUngenSharu
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

West Ham Away

Burnley Home

Chelsea Home

Bolton Away

Liverpool Away

Manchester City Home

Hvis det stemmer, tror jeg vi vil få det jævlig tøft. Kan se for meg at vi får en liknende start som tottenham fikk i fjor.

Godeste Fabregas har vel sagt det flere ganger, men det er gøy at han avkreter det når det kommer rykter, som er sanne.

Lenke til kommentar

West Ham Away

Burnley Home

Chelsea Home

Bolton Away

Liverpool Away

Manchester City Home

Godeste Fabregas har vel sagt det flere ganger, men det er gøy at han avkreter det når det kommer rykter, som er sanne.

tosk

Lenke til kommentar

Den liksom lista som lekket noen dager før må ha bare vært tipping fra en elelr annen internettgjøk det da, for ikke mye likt mellom den virkelige og ryktet.

Synes ikke denne terminlista var den verste starten vi kunne få, selv om Man Utd og City kan bli tøffe.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Den starten der kan man kalle tøft. Everton, United og City (alle borte) blir ikke lett.

Skal vi ha noe i toppen å gjøre bør 2 av 3 være seire da.

Man Utd borte er en vrien nøtt, men både City og Everton er høyst sannsynlig vi kan hamle opp med. Ingen har jo sett noe til City sitt store gjennombrudd i moderne tid med sine penger, men man venter fortsatt, og mitt tips er at vi venter neste sesong også.

Lenke til kommentar

Ikke så aller verst med den starten, men klart det blir tøft i verdens beste liga.

Håper virkelig vi starter bra, og starter sesongen alà 2007/2008-sesongen.

Men januar/februar kan bli to meget tøffe måneder, der vi møter alle topplagene, samtidig som vi mister spillere til ANC.

Lenke til kommentar

Syns det der er noe vi trygt kan kalle en helvetesvanskelig sesongstart. Hvis vi i tillegg får Lyon/Atlético/Fiorentina/Stuttgart/Shakhtar/Sporting CP/Celtic i CL play-off, kan august bli en riktig så vanskelig måned, med mange utrolig viktige kamper. Everton på Goodison kan fort bli poengtap. Pompey hjemme burde vi slå, men begge CL-kampene er med 3 dagers avstand fra den kampen, så fokuset kan bli litt borte. Og til slutt møter vi altså Man Utd på Old Trafford. Egentlig er det greit å møte dem der såpass tidlig i sesongen. Det er faktisk det som er digg med terminlista. Etter februar møter vi ikke de andre top4-lagene igjen i ligasammenheng, så hvis vi er fortsatt med i gullkampen har vi ikke så aller verst sesonginnspurt. :)

Dette er derimot ikke spesielt digg:

Sat Jan 30 Manchester United H

Sat Feb 6 Chelsea A

Tue Feb 9 Liverpool H

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Jeg tror mye avhenger av hvilke spillere som blir/går i Lyon og Atletico Madrid. Hvis Forlàn og Agüero blir i Atl. Madrid så er vil jeg si at de er jevngode med dere. Lyon med Benzema er også farlige. Lyon generelt har jo gjort det godt i CL de siste årene.

Lenke til kommentar
Syns det der er noe vi trygt kan kalle en helvetesvanskelig sesongstart. Hvis vi i tillegg får Lyon/Atlético/Fiorentina/Stuttgart/Shakhtar/Sporting CP/Celtic i CL play-off, kan august bli en riktig så vanskelig måned, med mange utrolig viktige kamper. Everton på Goodison kan fort bli poengtap. Pompey hjemme burde vi slå, men begge CL-kampene er med 3 dagers avstand fra den kampen, så fokuset kan bli litt borte. Og til slutt møter vi altså Man Utd på Old Trafford. Egentlig er det greit å møte dem der såpass tidlig i sesongen. Det er faktisk det som er digg med terminlista. Etter februar møter vi ikke de andre top4-lagene igjen i ligasammenheng, så hvis vi er fortsatt med i gullkampen har vi ikke så aller verst sesonginnspurt. :)

Sat Feb 6 Chelsea A

Tue Feb 9 Liverpool H

Har dere ikke spillere som blir borte i ACN? I såfall blir det en veldig vanskelig periode. Dere var maks uheldige der. :p

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Sat Feb 6 Chelsea A

Tue Feb 9 Liverpool H

Har dere ikke spillere som blir borte i ACN? I såfall blir det en veldig vanskelig periode. Dere var maks uheldige der. :p

Toure, Adebayor og Song, 3 viktige spillere for oss. Det blir en veldig hard periode ja.

Lenke til kommentar

Da virker det som om Vermaelen blir klar i morgen, SkySports melder at han skal ha en medical i morgen, og deretter sette penn mot papir.

Forøvrig kan det virke som om van Persie også skal signere ny kontrakt i morgen, i og med at han skal på ferie i løpet av helga og det var snakk om at han skulle signere før han dro på ferie. Det sammen med at Vermaelen signerer kan iallfall tyde på at han signerer ny kontrakt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...