Jørgen Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 AdebayorMinutes: 1906 Offsides: 43 Fy faen! Nå bør ingen komme å si at "en spiss skal ligge helt på grensa og lukte situasjoner", for nå er det bevist at Adebayor ikke kan offside-regelen. Lurer på om han i det hele tatt klar over hvor mye han er i offside. Han er en spiss som konstant ligger på offside grensa, og da havner man i offside i ny og ne. Jeg vil ikke kategorisere en offside per omgang som fryktelig mye når Van Persie og Bendtner ikke er i nærheten av å ha samme løp i bakrom. Inzaghi er vel spissen som har blitt dømt offside på flest ganger, men han har da klart seg fint Bendtner: I will be better then Ibra Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Faen for en tulling. De kan jo ikke sammenlignes en gang. Teknikeren Zlatan og stylten Bendtner? Bendtner kommer til å bli god, han, men bedre enn Zlatan? Neppe. Men hvem vet? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Nå hevdet Bendtner aldri at han skulle bli bedre på det Zlatan er god på da, men en bedre spiller totalt sett. Det er slett ikke umulig og personlig liker jeg dansken. Han har ambisjoner og høye målsetninger. Zlatan er pdd. verdens beste spiss i mine øyne, men at Bendtner kan bli bedre enn Ibra er nå om tre år? Muligens. Han er iallefall lovende. Fra Våg til Arsenal Endret 4. juni 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Faen for en tulling. De kan jo ikke sammenlignes en gang. Teknikeren Zlatan og stylten Bendtner? Bendtner kommer til å bli god, han, men bedre enn Zlatan? Neppe. Men hvem vet? For et utrolig rart formulert innlegg. Først kaller du han en tulling før du avslutter innlegget med "Men hvem vet?". Jeg syns at dansken har fått ufortjent mye kritikk denne sesongen. I alle fall i andre halvdel har han spilt ganske godt. Dessuten scoret han 15 mål totalt sett. Det er ikke verst. Når det gjelder Ibra-kommentarene tror jeg de stammer fra beefen de to har i forbindelse med at Zlatan kom med ureflektert og usaklig kritikk av Arsenals/Wengers ideologi. Hvilken kontekst de tingene ble sagt vet jeg ikke, men han snakker for mye om ting han ikke har peiling på. Godt at Bendtner fikk satt ham på plass (dog ikke med "jeg kan bli bedre enn han"-kommentarene sine, men noe jeg leste i går). Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Greit, det var mye følelser på en gang Det jeg mente med "hvem vet" var at alt kan skje. Men jeg er enig med Wisbatov, egentlig. Tenkte ikke over det på den måten. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Cesc med ny sveis: Vakkert! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Og litt skjegg. Han har blitt voksen. <3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 http://goonertalk.com/wp-content/uploads/2...06/ceschair.jpg Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 "Error 404 - Not Found" Jeg vil se vår cutiepie Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 bare kopier linken og putt det inn. Det går ikke å trykke på det direkte. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) prøv å åpne det i explorer, funka ikke i firefox hos meg men funka i explorer. I morra bestiller jeg meg mest sannsynligvis van persie drakt fra unisport.dk Endret 8. juni 2009 av andre3028 Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Gikk bare inn på goonertalk.com, og der var han øverst Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Noen som har noe nytt angående Vermaelen? Jeg skeptisk til kjøpet, og som Tony Adams sier, er han veldig kort(som våre andre midtstoppere unntatt Djourou). Når vi først skal slenge på £10m for en midtstopper, hadde jeg heller sett at Wenger brukte de på en mer etablert spiller. Men jeg må si at jeg ikke har sett all verden av Vermaelen, så han kan overraske om han blir kjøpt. Noen som har fulgt regelmessig tett på Ajax i år? Har han bra duellkraft? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Vermaelen er 1,86 meter høy og har en vannvittig spenst, så det tror jeg nok går bra. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Spensten gjør opp for mangelen på høyde ja. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Etter det jeg har lest om Vermaelen så tror jeg han blir et godt kjøp. Er også litt skeptisk til prisen, men han er Ajax sin beste forsvarer og også kaptein. Som GoreGalore sier så tror jeg høyden ikke bli noe problem, men det blir nok evt mangel på rutine. Han er jo bare 23. Han er sterk i dueller og kommanderende. Noe vårt forsvar klart mangler. Blir spennende å se om vi signerer ham. Jeg ser på det som sannynlig hvertfall mtp at han selv har sagt i media at Arsenal forhandler med ham og Ajax. Kunne forøverig også tenke meg en etablert forsvarsspiller, men en slik vil koste det dobbelte i dagens marked. Lurer på om dette blir den eneste signeringen vår i år, da vi kun har rundt 3£ mill igjen etter kjøpet. Den summen får man ingen for (Sean McDermott kostet 4.3£ mill i følge diverse kilder. Blant annet bloggen til J. Sanderson). Synes ikke denne signeringen løser alle våre problemer. Kunne fortsatt tenke meg en partner til Cesc. Vi er linket til blant annet Lorik Cana, men han blir for dyr. Ellers kan jeg ikke se noen som koster 10-13 mill på markedet som er gode nok for oss. Blaise Mautidi er vi også linket til, men tror ikke han er spesielt mye bedre enn Song og Denilson (som jeg ikke synes er gode nok heller). Av de to har jeg mest troen på Song. De to kommer nok til å rotere ved siden av Cesc neste sesong noe jeg er skeptisk til. Men vi får se. Skal ikke se bort i fra at Wenger trekker noe ut av hatten. Endret 9. juni 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hvis vi selger f. eks. Adebayor og Gallas (noe jeg tror vi kommer til å gjøre) så har vi nok av penger til et par spillere til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå