Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Jeg tror dessverre ikke Vieira hadde vært noe lurt å hente inn som spiller. Han er i beste fall på vei ned formmessig og jeg tror ikke vi får se noen forandring i denne trenden i fremtiden heller ettersom han begynner å bli såpass gammel. Å hente han for at han skal sitte på benken og komme innpå et par kamper før han legger opp, unner jeg han ikke. Jeg vil heller ha han som en del av trenerteamet. Vieira har enorm erfaring og rutine, og da føler jeg det er mange spillere som kunne høstet frukter av hans veiledning. Han er en legende i klubben og jeg tror spillerne har enorm respekt for Vieira og hans veiledning.

Kanskje han også kan ta rollen til Arsene Wenger en gang i fremtiden. Wenger har nok ikke alt for mange år igjen i Arsenal, før han drar til PSG. En Vieira som er godt etablert i laget kunne da steppet inn som manager. Om han er en dyktig trener vet jeg ikke, men han absolutt en personlighet og vilje som tilsier at han skal gjøre det bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Paddy er ikke den spilleren han en gang var, men skadefri kan han fremdeles rive opp ethvert angrep. Bare med sin enorme tilstedeværelse og rutine kan han løfte laget enormt, og det hadde vært utrolig stort å sett han i en Arsenal-skjorte igjen. Jeg har troa på å hente Vieira tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Roy Keane har blitt manager, så jeg ser ikke hva som hadde vært morsomt med Vieira. Jeg tviler på at han holder PL-nivå lengre.

Lenke til kommentar

Holder Scholes PL-nivå? Hva med Giggs - han som ble PFA Players' Player of the Year? De to er henholdsvis 34 og 35 år gamle, og Scholes har slitt med skader han og da han var 32-33, han også. Og hvorfor trekke inn Keane, mannen er vel snart oppi 40-åra. Greit at det er ikke hadde vært "moro" for deg som Unitedfan å få Vieira tilbake i Arsenal, men det var vitterlig ikke deg jeg spurte heller, men mine medgooners.

Jeg er helt enig med Hegland, Vieira kunne fint fått noen kamper for oss i skadefri tilstand. Riktignok blir han 33 år den 23. juni, but still - toårskontrakt og mulighet for å bli med i trenerstaben etter hvert.

Lenke til kommentar

Er ikke sikker på kontraktsituasjonen hans, men det virker logisk at han har kontrakt i Inter til 2010, dvs. ett år til. Dessuten har han vel både Cambiasso, Stankovic og Muntari foran seg i køen (correct me if I'm wrong - ser som sagt ikke så mye Serie A). La oss si £2-3m? Men det er veldig løse tall, alt er relativt med Mourinho som manager. :p

Lenke til kommentar

Vi får håpe at Wenger har noen andre og bedre i kikkerten. Lorik Cana f.eks!

Kan Fabregas være på vei til Barcelona denne sommeren? http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...s.html?ITO=1490

Sier at en deal er i prinsippet klar og at fab er Barcelona spiller fra Juli. Kjipt om det er sant, men er noget skeptisk. Utifra utalelsene til Fab selv i det siste virker det som at han blir i Arsenal noen sesonger til.

Fab ville uansett råtnet på benken i Barca da de har to bedre spillere i Iniesta og Xavi. Håper han tenker på dette og ikke bare går for penger/whatever.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Holder Scholes PL-nivå? Hva med Giggs - han som ble PFA Players' Player of the Year? De to er henholdsvis 34 og 35 år gamle, og Scholes har slitt med skader han og da han var 32-33, han også. Og hvorfor trekke inn Keane, mannen er vel snart oppi 40-åra. Greit at det er ikke hadde vært "moro" for deg som Unitedfan å få Vieira tilbake i Arsenal, men det var vitterlig ikke deg jeg spurte heller, men mine medgooners.

Jeg er helt enig med Hegland, Vieira kunne fint fått noen kamper for oss i skadefri tilstand. Riktignok blir han 33 år den 23. juni, but still - toårskontrakt og mulighet for å bli med i trenerstaben etter hvert.

Jeg vet ikke hvor mye du har sett av Scholes i år? Men han holder definitivt PL-nivå om han får et par kampers hvile når han trenger det. Noe av det samme med Giggs. men jeg ser ikke sammenligningen, siden de har spilt i PL lenge nå. Keane er vel 38 eller noe, men sammenligningen var duellene de hadde for noen år tilbake, som du tilfeldigvis ikke skjønte.

Nå la jeg heller ikke merke til at jeg ikke hadde rett til å svare.

Lenke til kommentar
Keane er vel 38 eller noe, men sammenligningen var duellene de hadde for noen år tilbake, som du tilfeldigvis ikke skjønte.

Selvsagt skjønte jeg det, derav: "Greit at det er ikke hadde vært "moro" for deg som Unitedfan å få Vieira tilbake i Arsenal[...]" etter den setningen om Keane. At Vieira ikke har spilt i PL noen år nå har ingenting å si. Inter er ikke akkurat en bakgårdsklubb i italiensk sunday league.

Nå la jeg heller ikke merke til at jeg ikke hadde rett til å svare.

Ingen forbyr deg, påpekte bare at du svarte fra Utd-perspektiv da du med en gang trakk inn Keane/Paddy-duellene. Vi diskuterer hvorvidt et kjøp av Vieira kunne vært nyttig for Arsenal, ikke om det hadde vært gøy for United-fans.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898
Vi får håpe at Wenger har noen andre og bedre i kikkerten. Lorik Cana f.eks!

Kan Fabregas være på vei til Barcelona denne sommeren? http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...s.html?ITO=1490

Sier at en deal er i prinsippet klar og at fab er Barcelona spiller fra Juli. Kjipt om det er sant, men er noget skeptisk. Utifra utalelsene til Fab selv i det siste virker det som at han blir i Arsenal noen sesonger til.

Fab ville uansett råtnet på benken i Barca da de har to bedre spillere i Iniesta og Xavi. Håper han tenker på dette og ikke bare går for penger/whatever.

Neppe. Tror ikke barcelona gidder å betale rundt 400 millioner kr for han for at han skal bli benka. Han kommer selvfølgelig til å starte. Ingen betaler så mye for en spiller som ikke skal spille fast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...