Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Det var helt klart at Fabregas sin takling var ment for å ta Evra. Stort sett så virket det som Arsenal hadde lyst til å ta Evra godt den kampen. Dere spiller da minst like skittent som oss, men det er vel vanskelig for en gooner som deg å se.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var helt klart at Fabregas sin takling var ment for å ta Evra. Stort sett så virket det som Arsenal hadde lyst til å ta Evra godt den kampen. Dere spiller da minst like skittent som oss, men det er vel vanskelig for en gooner som deg å se.

Sett i øynene til en Man Utd supporter var det vel slik da.

For de øynene er jo som kjent langt mer objektive enn Gunners øyne :whistle:

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Evra ble vel tatt fire ganger på rad når han førte ballen på egen banehalvdel, og det førte til at dommeren mente at han måtte stoppe spillet for å ta en samtale med 6 - 7 spillere. Jeg satt ved siden av en Liverpool - supporter som var den første til å påpeke at det så intensjonelt ut.

Lenke til kommentar
Evra ble vel tatt fire ganger på rad når han førte ballen på egen banehalvdel, og det førte til at dommeren mente at han måtte stoppe spillet for å ta en samtale med 6 - 7 spillere. Jeg satt ved siden av en Liverpool - supporter som var den første til å påpeke at det så intensjonelt ut.

Fire ganger på rad på egen banehalvdel? Det tror jeg ikke. Slik jeg husker det, så var det kun Fabregas sin som var på Uniteds banehalvdel, de andre var rundt midten og litt inne på Arsenals. Uansett, det er ikke viktig.

At du satt med en Liverpool-supporter som også mente det har vel ikke stort med saken å gjøre? I fotball er det en gang sånn at man takler og går i dueller med hverandre. Jeg synes flere av frisparkene Evra fikk var særdeles billige, og de gule kortene Arsenal-spillerne fikk en vits. Dommeren skal ikke beskytte en spiller for enhver form for kontakt.

Måten Evra reagerte på var tullete. Det er tusen situasjoner i en kamp som kan føre til skader og frispark, men som ikke blir noenting. Hvis han er så redd for å bli skadet siden det er CL-finale senere, så får han bare gå av banen og holde seg i senga frem til finalen. Jeg har mistet respekten for Evra. For en tulling.

Lenke til kommentar

Fire ganger på rad på egen banehalvdel? Det tror jeg ikke. Slik jeg husker det, så var det kun Fabregas sin som var på Uniteds banehalvdel, de andre var rundt midten og litt inne på Arsenals. Uansett, det er ikke viktig.

At du satt med en Liverpool-supporter som også mente det har vel ikke stort med saken å gjøre? I fotball er det en gang sånn at man takler og går i dueller med hverandre. Jeg synes flere av frisparkene Evra fikk var særdeles billige, og de gule kortene Arsenal-spillerne fikk en vits. Dommeren skal ikke beskytte en spiller for enhver form for kontakt.

Måten Evra reagerte på var tullete. Det er tusen situasjoner i en kamp som kan føre til skader og frispark, men som ikke blir noenting. Hvis han er så redd for å bli skadet siden det er CL-finale senere, så får han bare gå av banen og holde seg i senga frem til finalen. Jeg har mistet respekten for Evra. For en tulling.

Kunne ikkje vore meir enig. Først kjem han med nokre tullete uttalelsar, for så å bli takla relativt uskyldig i kampen, og klagar på det. Herregud.

Lenke til kommentar
Jeg var på jobb dagen kampen gikk, og har bare sett høydepunktene i ettertid, så har ikke fått med meg situasjonene med Evra. Noen som har funnet en video på nettet av det?

Tenker du på målene? Jeg tenkte ikke engang over at Evra muligens var involvert i begge situasjoner før Hyrlen nevnte det. Det var tabber av Rio og Vidic.

Se filmen hos Youtube

Tipper Atald sikter til Manutd-Arsenal kampen :) ?

Lenke til kommentar
Jeg var på jobb dagen kampen gikk, og har bare sett høydepunktene i ettertid, så har ikke fått med meg situasjonene med Evra. Noen som har funnet en video på nettet av det?

Tenker du på målene? Jeg tenkte ikke engang over at Evra muligens var involvert i begge situasjoner før Hyrlen nevnte det. Det var tabber av Rio og Vidic.

Se filmen hos Youtube

Vel hva gjør Evra så langt fremme på første målet? Vidic sto alene uten sikring, å møter dermed en Eto i fart. På andremålet er det ikke Rio som svikter i første omgang, O'shea skulle vært der på Messi når Vidic trakk mot ballfører. Men helt klart at Rio som ikke er med i timen. MEn hvorfor får han slå så lett inn uten press? Evra må følge mann, da skal Rooney eller en annen på midtbanen ta han ut. Men på første målet er vi ikke organisert i forsvar grunnet at Evra ikke er på plass. Men begge målene skyldes dårlig jobbing kollektivt.

Lenke til kommentar

Vi skulle ikke hentet Vieira tilbake da? Nå har jeg ikke sett så mye av Inter i år, men jeg hører at han har vært mye skadet uansett. Noen som vet hvilket nivå han holder for tiden? Selv sier han jo at han føler seg fit nok til å spille for en stor klubb, og dessuten er han med i Frankrike-troppen mot Nigeria og Tyrkia denne uka. Jeg tviler på at han kunne spilt fast for oss, men både Song og Denílson er mange hakk bedre enn det de var før sesongen startet, så Vieira kunne steppet inn når nødvendig, og ikke minst veiledet dem, og andre unge spillere, utenfor banen. Rutine og vinnervilje har han nok fortsatt, i tillegg til følelser for klubben og massevis av respekt fra våre spillere og (de fleste) motstandere. Han kunne lagt opp i klubben og blitt en trener eller noe sånt etter hvert.

CAPTAIN<3

article-1090248-023F56EC0000044D-485_468x625.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...