Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han er trist -.- Man.Utd. er flink å bruke skitne knep, det er ikke noe tvil om. Det gjør de fleste klubber, altså blant de beste. Men Arsenal er dessverre ikke det, de spiller altfor reint. Huff takling gjør de av og til og sånt er det, i like grad med andre klubber. Likevel er Evra bitter, get a life.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva som har krøpet opp i rumpa til Evra, men han har kjørt litt agenda mot Arsenal de siste ukene. Personlig syns jeg det hele er patetisk og har definitivt mista mye respekt for fyren.

Forøvrig herlig at Titi vinner CL, unner ham det utrolig mye. :)

Edit: Og Sylvinho da. :p

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

D'Amico, har du ikke fulgt med? På Cesc... Når han klager på dette, da bør han ta kikk på hans eget lag. F.eks. Scholes, han der kunne ha drept Sergi.

Forresten det er litt morsomt da C.Ronaldo sa «See me: UUÆÆÆHH!!!» da han mente Pyoul filma(forresten det var ikke det)

Lenke til kommentar
D'Amico, har du ikke fulgt med? På Cesc... Når han klager på dette, da bør han ta kikk på hans eget lag. F.eks. Scholes, han der kunne ha drept Sergi.

Så du mener han bitter på Fabregas? Den skjønner jeg ikke helt når Evra har tre trofeer denne sesongen, i tillegg til en sølvmedalje i CL. Cesc derimot har ingenting.

Lenke til kommentar

Forresten det er litt morsomt da C.Ronaldo sa «See me: UUÆÆÆHH!!!» da han mente Pyoul filma(forresten det var ikke det)

Hvordan er det å ikke vinne noe? Når vant dere sist et trofè?

Lenke til kommentar
Så du mener han bitter på Fabregas? Den skjønner jeg ikke helt når Evra har tre trofeer denne sesongen, i tillegg til en sølvmedalje i CL. Cesc derimot har ingenting.

Hehe, nå prøver du og de andre å vri det til mot meg. Jeg snakker ikke om trofeer, men holdning til Evra. Han er sur på Cesc pga sein takling og vil slåss i utenfor banen. Hva er poenget hans? Vær heller glad for disse trofeene han har fått i denne sesongen og lev videre. Forresten man bør ikke rakke ned på andre lag når man har sort får på eget lag.

ENDRING: Litt morsomt at tre begynte å nevne trofeer, det vil si at de føler seg veldig truffet av innlegget mitt :w00t: Just chill, dere vant PL og vær fornøyd med det. HEller dere enn Liverpool :thumbup:

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Hehe, nå prøver du og de andre å vri det til mot meg. Jeg snakker ikke om trofeer, men holdning til Evra. Han er sur på Cesc pga sein takling og vil slåss i utenfor banen. Hva er poenget hans? Vær heller glad for disse trofeene han har fått i denne sesongen og lev videre. Forresten man bør ikke rakke ned på andre lag når man har sort får på eget lag.

Selvfølgelig er han sur på Cesc. Det hadde alle vært hvis man ble maltraktert av en haug med Arsenal-spillere med Fabregas i spissen. Synd at alle motsupportere har en tendens til å ta spillere på andre lag sine uttalelser altfor seriøst. Vi så det samme da Fergie kom med virus-uttalelsen. Real-tråden gikk jo berserk. Skal være med på at det var litt unødvendig sagt, men det er absolutt ikke det verste han kunne kommet med. Og jo, man kan fint rakke ned på andre lag selv om man har sort får på eget lag. Det Arsenal-spillerene holdt på med var helt forkastlig. Stygge enkelttaklinger ser man på alle lag, men det er sjelden man ser 3-4-5 slike taklinger rett etter hverandre. Et under at han ikke ble skadet, og credz til ham for å holde seg rolig og ikke bite på agnet de la ut. Da ville han mistet finalen.

Og nei, jeg ble absolutt ikke truffet av innlegget ditt. Jeg ville bare ha svar på hva bitterheten til Evra skyldes.

Lenke til kommentar

Haha, at Arsenal-spillerene spilte skitten? Dagens!!! Man.Utd. er jo 1000ganger verre på sånt, men siden de er Man.Utd. da er det jo greit? De har behandlet Arsenal-spillerene som at de var slaver som fortjente pisk, uten dommer har gjjort noe med det.

Evra og du kan gjerne syte om Arsenal og deres såkalte skittenspill, men det er faktum at de er ofte naive og dumsnille. Ikke kyniske som jeg vil at de skal være.

Men hvor mange slike negative hendelser enhver spiller i Man.Utd. sin kappe? Altfor mange. Hvor mange har et viss fransk lag?? Ytterst få....

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Haha, at Arsenal-spillerene spilte skitten? Dagens!!! Man.Utd. er jo 1000ganger verre på sånt, men siden de er Man.Utd. da er det jo greit? De har behandlet Arsenal-spillerene som at de var slaver som fortjente pisk, uten dommer har gjjort noe med det.

Er det ikke deilig å være supporter så man kan si at eget lag er helt plettfrie mens alle andre er myyyye verre? :) Sånn overall er ikke Arsenal så ille, men det er heller ikke United. Scholes har jo noen kamikazetaklinger av og til, og Ronaldo blir fort frustrert, men ellers vil jeg ikke si vi er så stygge på akkurat det feltet.

Evra og du kan gjerne syte om Arsenal og deres såkalte skittenspill, men det er faktum at de er ofte naive og dumsnille. Ikke kyniske som jeg vil at de skal være.

Det var ikke meningen å bruke innlegget til å klage på skittenspill. Jeg kan faktisk forstå hvorfor de reagerte slik de gjorde. Må være helt forferdelig å ligge under 3-0 på hjemmebane i en CL-semifinale.

Edit: Men nå syns jeg denne diskusjonen har beveget seg litt for langt vekk fra sakens utgangspunkt, så vi kan vel oppsummere med at alle lag har noen sorte får og alle lag har spillere som kommmer med rare uttalelser i media.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Egentlig ikke? :) Synes at 3-1 var helt ok, to første var flaks. Siste skyldes kontring siden Arsenal hadde ikke noe valg. Ville ikke ha sagt det var skittent spill, om det var det. Da bør du skamme deg skikkelig over C.Ronaldo, makan klysete oppførsel han hadde igår.

Til tross jeg er gooner, tør jeg faktisk å påstå at Arsenal er laget blant topp4 som spiller minst skittent. Som sagt, de er naive og dumsnille. De kunne gjerne ha vært litt mer kyniske. Man.Utd. og Liverpool er så klart flinke i dette området, selv om de kan være det litt FOR MYE av og til. Når vi snakker om Chelsea, da tilhører de i egen klasse :)

Lenke til kommentar
Er det ikke deilig å være supporter så man kan si at eget lag er helt plettfrie mens alle andre er myyyye verre? :) Sånn overall er ikke Arsenal så ille, men det er heller ikke United. Scholes har jo noen kamikazetaklinger av og til, og Ronaldo blir fort frustrert, men ellers vil jeg ikke si vi er så stygge på akkurat det feltet.

Enig. Scholes har noen ekle taklinger i ny og ne, men hovedproblemet er vel at "alle andre" synes United ofte slipper litt billig unna hos dommeren, ikke at de spiller grisefotball.

Ellers gir vel denne en liten pekepinn. :)

Går diverse rykter om bud på Hangeland om dagen forresten. Hadde vært artig med Hangeland/Nordtveit som stopperpar om noen år. Lov å håpe. :p

Endret av Bushmann
Lenke til kommentar
Egentlig ikke? :) Synes at 3-1 var helt ok, to første var flaks. Siste skyldes kontring siden Arsenal hadde ikke noe valg. Ville ikke ha sagt det var skittent spill, om det var det. Da bør du skamme deg skikkelig over C.Ronaldo, makan klysete oppførsel han hadde igår.

Jo da, men jeg tenkte mer på følelsen av å (nesten) bli knust på hjemmebane og vite at du er ute av Champions League. Og Ronaldo begynner jeg å bli lei av å skamme meg over. Syntes han var flink i en liten periode nå og håpet at han hadde lagt mesteparten bak seg, men det var dessverre for godt til å være sant. Vil egentlig ha han vekk pga den usympatiske drittoppførselen hans, bare synd han er så jævlig god. :p

Til tross jeg er gooner, tør jeg faktisk å påstå at Arsenal er laget blant topp4 som spiller minst skittent. Som sagt, de er naive og dumsnille. De kunne gjerne ha vært litt mer kyniske. Man.Utd. og Liverpool er så klart flinke i dette området, selv om de kan være det litt FOR MYE av og til. Når vi snakker om Chelsea, da tilhører de i egen klasse :)

Nå må jeg innrømme at jeg ikke ser de tre andre lagene regelmessig nok til å kunne uttale meg om det, men det er faktisk det inntrykket jeg sitter med også. Arsenal er litt for lite kyniske og vi er det kanskje litt for mye enkelte ganger, men da syns jeg faktisk det siste er det beste alternativet. :) Får Arsenal på plass kynismen, som tross alt er en av de store styrkene til engelske lag, kan de bli svært farlige.

Enig. Scholes har noen ekle taklinger i ny og ne, men hovedproblemet er vel at "alle andre" synes United ofte slipper litt billig unna hos dommeren, ikke at de spiller grisefotball.

Det har jeg begynt å skjønne etterhvert (:p), men jeg må ærlig talt si at jeg ikke skjønner helt hvorfor. Mye av grunnen er vel at jeg har United-briller på og "alle andre" bruker ABU-briller.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...