Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det med at Liverpool har noen stygge taklinger i begge kampene? Og har dere merket hvor dårlig Liverpool midtstopperen Ayala er? Kunne hatt rødt 3 ganger på Emirates og gult i dag og.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Nja, ja muligens. Synes ikke han har noe veldig spesielt enda, men bevares er vel 17 år? Blir uansett ikke akutall for førstelaget før om 4 år hvertfall.

Ayala kunne ikke noe for den i grunn, men litt morsomt :) Tror ikke han har noe fremtid i Pool.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Helvete så stygg av han innbytteren til Pool. Nr. 14 var det ja, Alex Cooper tror jeg det var. Kommer inn, 2 min senere albuer rett i trynet til Coquelin og får bare gult. Skjønner nesten avgjørelsen siden kampen var død osv, men gjør det ikke mindre stygt.

Uansett, fortjent som faen, og gratulerer med Youth Cup. Noen godbiter over to kampene ja. Wilshere er nok i førstelaget innen 2 år, rimelig sikker på det. Grattis!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Indeed. Noe gledelig denne sesongen hvertfall :)

The Double på ungdomsnivå ^^

De fleste av spillerne er vel for gamle for youth spill neste sesong? Håper noen av de mest håpefulle tar turen på lån til CCC eller lavere divisjoner.

Lenke til kommentar

Wilshere er det største engelske talentet jeg vet om for øyeblikket. Han kan virkelig bli stor. Wenger vil vel forresten hente noen med rutine i sommer? Juninho kan gå gratis til hvem han vil i sommer etter at Lyon fristilte han fra kontrakten sin et år før den gikk ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...