Torstein Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Synd jeg ikke fikk sett kampen. Hørte kun kommentering på ATVO.Blir litt kjedelig nå som PL er over. Kan jo kose oss med tippeligaen.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Håper sesongen VIRKELIG slutter bra..Da mener at Barcelona slår Manchester United. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Synd jeg ikke fikk sett kampen. Hørte kun kommentering på ATVO.Blir litt kjedelig nå som PL er over. Kan jo kose oss med tippeligaen.. Derfor jeg skrev litt kjedelig Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er jo nå silly season starter! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Silly Season for Arsenal er somregel småkjedlig da. Eneste den går ut på er hvilken urviktig spiller skal Wenger selge,og hvem sitt barn skal han kjøpe. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hehe, nettopp. Wenger skal jo på død og liv vente til etter fristen med å offentliggjøre transfers, så da kan vi leve i trua hele sommeren. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 "It`s up for grabs now..." Tenker mange goonere har hørt den et par ganger I dag er det 20 år siden vi vant ligaen på Anfield Var desverre ikke født da :-) Her er noen bilder og en video: http://www.arsenal.com/news/news-archive/a...picture-gallery http://www.arsenal.com/news/news-archive/a...picture-gallery Video: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ganske fantastisk video det. Alltid gøy å se Liverpool ikke vinne noe først og fremst. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Veldig bra video! Gøy å se Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 "It`s up for grabs now..." Tenker mange goonere har hørt den et par ganger I dag er det 20 år siden vi vant ligaen på Anfield Var desverre ikke født da :-) Her er noen bilder og en video: http://www.arsenal.com/news/news-archive/a...picture-gallery http://www.arsenal.com/news/news-archive/a...picture-gallery Video: Michael Thomas' mål er legendarisk, men for meg ligger Tony Adams scoring etter gjennomspill fra Steve Bould enda nærmere hjertet. Målet som sikret oss 97/98-gullet. "And its Tony Adams put through by Steve Bould, would you believe it?!" Gåsehud hver gang. Tony Adams er en levende legende. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Herlig ass. Synd at jeg ble født litt for sent, hehe. Jeg digger den drakta, er det ennå tilgjengelig å kjøpe d? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 "It`s up for grabs now..." Tenker mange goonere har hørt den et par ganger I dag er det 20 år siden vi vant ligaen på Anfield Var desverre ikke født da :-) Her er noen bilder og en video: http://www.arsenal.com/news/news-archive/a...picture-gallery http://www.arsenal.com/news/news-archive/a...picture-gallery Video: Michael Thomas' mål er legendarisk, men for meg ligger Tony Adams scoring etter gjennomspill fra Steve Bould enda nærmere hjertet. Målet som sikret oss 97/98-gullet. "And its Tony Adams put through by Steve Bould, would you believe it?!" Gåsehud hver gang. Tony Adams er en levende legende. Ja, den scoringen er også fantastisk Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Finale i FA youth cup om en times tid. Leder 4-1 fra først oppgjør over Pool. Blir sikkert streamer tilgjengelige da kampen går på Setanta Sports. Mens vi mimrer forresten: Fy flate for en spiller! Endret 26. mai 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Må nesten ha på 89-drakta mens jeg ser på den kampen. ^^ Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Deilig med 1-0 ledelse til pause! Unggutta dominerer alt på Anfield, og vi kan fort få flere mål i løpet av andreomgangen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Pause i Youth kampen. Vi leder 1-0, mål av Watt, og da 5-1 sammenlagt. Ser på med litt kritiske øyne for å se hvem som kommer til å slå gjennom. Forsvaret har vært ganske dårlig. Mister ballen ofte og gir bort halvsjansen til pool. Wilshere synes jeg også har vært skuffende. Mister ballen en del og gir bort dumme frispark. Han er enda ung og kan utvikle seg mye, men på dette stadiet er han ikke så god som folk sier. Ellers har jeg blitt positivt overrasket over Jay Emmanuel-Thomas og Francis Couqulain (eller hvordan navnet staves...). Henri Lansbury har vært ok sammen med spissene. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Pause i Youth kampen. Vi leder 1-0, mål av Watt, og da 5-1 sammenlagt. Ser på med litt kritiske øyne for å se hvem som kommer til å slå gjennom. Forsvaret har vært ganske dårlig. Mister ballen ofte og gir bort halvsjansen til pool. Wilshere synes jeg også har vært skuffende. Mister ballen en del og gir bort dumme frispark. Han er enda ung og kan utvikle seg mye, men på dette stadiet er han ikke så god som folk sier. Ellers har jeg blitt positivt overrasket over Jay Emmanuel-Thomas og Francis Couqulain (eller hvordan navnet staves...). Henri Lansbury har vært ok sammen med spissene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Coquelin har vært veldig god ja, og han er jo det nesten hver gang jeg får se en kamp med ham. En liten Makelele her kanskje. Wilshere kunne hatt en assist da han spilte gjennom Watt, noe som kanskje ville ført til mål men dommeren ga ikke fordel. Ellers ser jeg hvorfor du kritiserer Wilshere litt i dag men han har da ikke vært så dårlig. Bare i forhold til det han presterte på Emirates på fredagen. Et av frisparkene han ga bort var egentlig ikke frispark heller. Også var Wilshere der og brøt opp spillet et par ganger på en intelligent måte også. Imponert med Youth-laget til Arsenal altså, ikke så mye mer å si. Spesielt Wilshere, Jay Thomas og Coquelin. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Nei, har ikke vært så dårlig, men litt skuffende i forhold til hypen Ellers var pasningen mot Watt meget bra. Nesten Fabregas kvalitet over den. Synd det ble blåst. Tror de tre du nevner er de eneste som bryter gjennom til førstelaget, men Lansbury, Watt og Sunu som underdogs. Ellers er det en del spillere som ikke spiller i dag som kan bli spennende i fremtiden, blant annet Ignasi Miquel, Benik Afobe, Emmanuel Frimpong, Oğuzhan Özyakup og Wojciech Szczęsny. Freeman har så vidt jeg har hørt stagert veldig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Må innrømme jeg glemte å nevne Watt, men litt under de 3 er han. 1-1, "Mini-Torres" ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå