Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper og tipper at noen av spillerne blir spart, altså at de ikke spiller fra start. Hvem det blir avhenger vel av kondisjonen til spillerne. Har ikke lyst at nøkkelspillere som Hleb og Cesc skal slå opp skadene sine i denne kampen. Tipper 4-5-1 og dette laget:

 

Almunia

Sagna - Kolo - Gallas - Clichy

Ebu - Gilberto - Flamini - Rosicky

Hleb

Adebayor

 

Robin og Cesc på benken som kan komme inn og hjelpe hvis det trengs. Egentlig er det jo umulig å tippe hvem som skal spille, men det er det som gjør det mer spennende. :p

Lenke til kommentar

Arsenal har alle sine tilbake fra skade, og stiller med følgende lag:

 

Almunia, Sagna, Touré, Gallas, Clichy, Eboue, Fabregas, Flamini, Rosicky, Hleb og Adebayor.

 

Tror dette kan bli svært skummelt for Chelseas del. Van Persie starter riktignok på benken, men det er uansett nok offensiv kvalitet i det laget.

Lenke til kommentar
Er faen meg ikke tamme i disse kampene altså :D Så dere taklinga til John Terry?

 

Premier League <3

 

Jepp! Men Emmanuel Eboue håper jeg råtner en hvis plass. Støgg grisespiller av en annen verden. Terry er ferdig i denne kampen og det blir nok helt avgjørende. Ben-haim er ikke akkuratt stødig.

 

Får vi en Nederland - Portugal kamp dere? Håper på det :) 16 gule og 4 røde elns

Lenke til kommentar
Jeg nyter denne kampen. Med spillere som Eboue og gutta blir det alltid gøy. Mere kort plx.

 

Vi har en, Chelsea har et lag. Det er forskjellen :) Chelsea er patetisk, takler hele tiden med knott først. Deilig å ta ledelse nu, håper at vi holder ut 45min. Vi er jo egentlig mye bedre enn dem, de presser oss stort sett aldri mens vi presser dem jævlig hele tiden

Lenke til kommentar
Jeg nyter denne kampen. Med spillere som Eboue og gutta blir det alltid gøy. Mere kort plx.

 

Vi har en, Chelsea har et lag. Det er forskjellen :) Chelsea er patetisk, takler hele tiden med knott først. Deilig å ta ledelse nu, håper at vi holder ut 45min. Vi er jo egentlig mye bedre enn dem, de presser oss stort sett aldri mens vi presser dem jævlig hele tiden

 

Ehm. Adebayor hadde vel også fortjent et rødt kort for stemplingen på Cashley, men det fortjente han også.

Lenke til kommentar
Jeg nyter denne kampen. Med spillere som Eboue og gutta blir det alltid gøy. Mere kort plx.

 

Vi har en, Chelsea har et lag. Det er forskjellen :) Chelsea er patetisk, takler hele tiden med knott først. Deilig å ta ledelse nu, håper at vi holder ut 45min. Vi er jo egentlig mye bedre enn dem, de presser oss stort sett aldri mens vi presser dem jævlig hele tiden

 

Ehm. Adebayor hadde vel også fortjent et rødt kort for stemplingen på Cashley, men det fortjente han også.

 

Tja, oransje kort er jeg enige i :) Litt brutalt men ikke med vilje, har ikke foul fra før heller.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...