Torstein Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 La oss forresten be til gudene at Theo ikke blir plukket ut til U21-turneringen i sommer. Jeg vil ha en skadefri og opplagt Theo i starten av sesongen, og spesielt siden han er alt for god for det nivået. Håper dog at Gibbs blir kalt opp og får enda mer erfaring. Senderos vil bli i Milan Håper de signerer ham. Vi trenger Walcott! Håper han IKKE blir med i den turneringen. Milan can keep Senderos Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Han kan bli der dersom vi signerer en ny midtstopper. Ellers ønsker jeg ham i stallen. Han er bedre enn Silvestre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 ja, enig. Håper vi skaffa oss Sakho. Ung og god. Håper hvertfall Gallas blir, en nøkkelspiller. Så håper vi at DJ utover året kan erstatte gallas. Men Wenger har sagt han skal forsterke bakre-rekka. Tror det blir en klassespiller bakover neste sesong:D Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Bare sånn for moro skyld: Hvor mye av Sakho har du sett? Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg la merke til han på FM(selvsagt), etter på så jeg han på youtube, skryte videone. Så har jeg sett flere kamper han har spilt. Solid spiller. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ryktes at Arsenal er villige til å by 150 mill for Brede Hangeland. Vet ikke hvor troverdig dette er da, og tviler vel på at han ender opp hos oss. http://www.dagbladet.no/2009/05/22/sport/p...geland/6345875/ Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hangeland? Nja, kanskje. Tror han ville gjort det bra i stallen vår, men ser ikke for meg at han ville fått den samme rollen som han har i Fulham. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Synes synd på han hvis han ender opp hos dere. Han vil sannsynligvis bli benket, og han fortjener virkelig ikke det. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Fabregas har forresten blitt frikjent for den påståtte spyttinga. Bombe. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Det jeg sier. Han vil få spille, men ikke på samme måten som i Fulham. Laget er jo bygd opp rundt ham i Fulham nesten. Der er han fast, noe han ikke vil bli i Arsenal. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Gammel avisartikkel, men jeg sier ja takk. David Villa Men mest sannsynlig bullshit, da. Endret 22. mai 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Synes synd på han hvis han ender opp hos dere. Han vil sannsynligvis bli benket, og han fortjener virkelig ikke det. Spør du meg ville nok heller Toure måtte belage seg på benking om ny midtstopper av kaliberet til Hangeland eller bedre kommer inn. Hangeland er trygger defensivt og langt bedre hodespiller, noe Arsenal trenger desperat på dødballer i mot. Toure er god han, men han vil aldri bli verdensklasse, så kanskje er tiden kommet for å la han hvile mer enn han er vært vant med. Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 huh? Vi ser etter Hangeland fordi Gallas vil gå til en annen klubb i nu sommer, hvem andre skal han konkurrere mot? Toure? Neppe, det er to plass der om dere er klare over det Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Om Gallas forsvinner er jo behovet ekstremt for nytt bak der, men håper han blir og vi får inn en skikkelig midtstopper til. Vi trenger 2 stk av klasse bak der om ting skal bli bedre, og Toure er ikke den mannen uansett hvem andre som er bak der.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...t.html?ITO=1490 Så denne artikkelen og holdt på å le meg i hjel. Kenwyne Jones? Hva skal vi med han? Til forsvarsproblemet vårt. Jeg tror vi trenger en av klasse. Hva med Joleon Lescott? God alder, høy nok og bevist at han er god nok for høyt nivå i PL. Vært en av Evertons beste denne sesongen. Ellers kunne jeg tenke meg Sakho ettersom Gallas nok forsvinner etter neste sesong. En ting jeg ikke helt skjønner er hvorfor vi ikke hentet Kompany. City betalte vel 6£mill? Grisebillig... Når det gjelder partner til Cesc så blir vi nok linket til samtlige spillere i Europa. Skal vi kjøpe skal det være klasse, ikke noe som vi ikke allerede har i Denilson og Song. Av de jeg finner interessant er Jean II Makoun, Toulalan, Alonso og Lorik Cana. Eneste av disse som er realistiske er sistnevnte og vet ikke hvor mye bedre enn våre to han er. Egentlig ser jeg for meg at vi selger Denilson og henter en av disse. Selger vi Ade trenger vi en spiss. Vi er linket til Santa Cruz, Dzeko og Zenit spissen jeg ikke klarer å skrive navnet til (Pogrybnak eller noe slikt). Sistnevnte blir gratis, Dzeko evig dyr og Santa Cruz overkommelig. Ellers er vi linket til talentet Hazard og Zenit vingen Zhirkov. Også er Shaktar forsvareren Chygrynskyj spennende. Kunne tenke meg at vi handlet følgenede: Lescott Sakho Cana Hazard (Aldri sett, men etter det jeg har lest er han bedre enn Wilshere. Er stor i Belgia) Santa Cruz/Dzeko/Pogrynbak og selger dette: Denilson Senderos Diaby Adebayor (Silvestre) Vi har da et følgende lag neste sesong Almunia/Fabianski Sagna/Eboue Toure/Lescott/Gallas/DJ Clichy/Gibbs Walcott/Arshavin Fabregas Song/Cana Arshavin/Nasri RvP/Random av nevnte spisser/Eduardo/Bendtner/Vela Så har vi også i bakhånd: Sakho, Rosicky, Ramsey, Traore, Hazard +++ Dersom Fab blir skadet kan vi enten sette Nasri der, eller kjøre på med noe slikt: Almunia Sagna Toure Lescott/Gallas Clichy Cana Song Walcott Arshavin Nasri RvP/Annen spiss Vi er egentlig ganske versatile med den gruppen spillere. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Synes synd på han hvis han ender opp hos dere. Han vil sannsynligvis bli benket, og han fortjener virkelig ikke det. Spør du meg ville nok heller Toure måtte belage seg på benking om ny midtstopper av kaliberet til Hangeland eller bedre kommer inn. Hangeland er trygger defensivt og langt bedre hodespiller, noe Arsenal trenger desperat på dødballer i mot. Toure er god han, men han vil aldri bli verdensklasse, så kanskje er tiden kommet for å la han hvile mer enn han er vært vant med. Mener du virkelig Toure ikke er verdensklasse? For en ting så er Toure Mr. Arsenal, og den klubbfølelsen får man ikke av andre spillerne i troppen, noe som også er veldig viktig å bygge opp et lag på. Jeg synes egentlig det er merkelig at du vil benke Kolo når han spiller som han gjorde mot f.eks oss en uke siden på Old Trafford. Endret 22. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 However, Arsenal were so confident he would be cleared that they did not even require the player to attend the hearing in person. Their documentary evidence included a video which showed that Fabregas was still on the pitch when the Hull staff, including Horton, were down the tunnel. Vel, Phil Brown kan i alle fall trøste seg med at han har ein livleg fantasi om ikkje anna. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 To spillere, begge fra Everton som ville hevet nivået betraktelig. Arteta og Lescott. Skjønner ikke hvorfor Arteta enda er i Everton, er mye bedre enn det. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Toure er vel strengt tatt mye bedre enn Hangeland. Problemet i midtforsvaret er jo som oftest at Gallas slipper folk på defensiv dødball. Toure har klart seg fint. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Synes synd på han hvis han ender opp hos dere. Han vil sannsynligvis bli benket, og han fortjener virkelig ikke det. Spør du meg ville nok heller Toure måtte belage seg på benking om ny midtstopper av kaliberet til Hangeland eller bedre kommer inn. Hangeland er trygger defensivt og langt bedre hodespiller, noe Arsenal trenger desperat på dødballer i mot. Toure er god han, men han vil aldri bli verdensklasse, så kanskje er tiden kommet for å la han hvile mer enn han er vært vant med. Mener du virkelig Toure ikke er verdensklasse? For en ting så er Toure Mr. Arsenal, og den klubbfølelsen får man ikke av andre spillerne i troppen, noe som også er veldig viktig å bygge opp et lag på. Jeg synes egentlig det er merkelig at du vil benke Kolo når han spiller som han gjorde mot f.eks oss en uke siden på Old Trafford. Altså jeg liker fyren og måten han har opptrådt i klubben, men om jeg synes han er verdensklasse? Nei. Han har gode kamper og gjør jo stort sett jobben sin, men jeg synes han er for ustabil og gjør feil. Han var bedre for et par sesonger siden og har vist dalende kurve siden. Samme for Gallas sin form egentlig. Hangeland er nok ikke bedre enn Toure på mye, men defensivt og hodespill vil jeg mene at han er bedre ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå