Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

La oss forresten be til gudene at Theo ikke blir plukket ut til U21-turneringen i sommer. Jeg vil ha en skadefri og opplagt Theo i starten av sesongen, og spesielt siden han er alt for god for det nivået. Håper dog at Gibbs blir kalt opp og får enda mer erfaring.

Senderos vil bli i Milan

Håper de signerer ham. :)

Vi trenger Walcott! Håper han IKKE blir med i den turneringen.

Milan can keep Senderos :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

ja, enig. Håper vi skaffa oss Sakho. Ung og god. Håper hvertfall Gallas blir, en nøkkelspiller. Så håper vi at DJ utover året kan erstatte gallas. Men Wenger har sagt han skal forsterke bakre-rekka. Tror det blir en klassespiller bakover neste sesong:D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Jeg la merke til han på FM(selvsagt), etter på så jeg han på youtube, skryte videone. Så har jeg sett flere kamper han har spilt. Solid spiller.

Lenke til kommentar
Synes synd på han hvis han ender opp hos dere. Han vil sannsynligvis bli benket, og han fortjener virkelig ikke det.

Spør du meg ville nok heller Toure måtte belage seg på benking om ny midtstopper av kaliberet til Hangeland eller bedre kommer inn.

Hangeland er trygger defensivt og langt bedre hodespiller, noe Arsenal trenger desperat på dødballer i mot.

Toure er god han, men han vil aldri bli verdensklasse, så kanskje er tiden kommet for å la han hvile mer enn han er vært vant med.

Lenke til kommentar

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...t.html?ITO=1490

Så denne artikkelen og holdt på å le meg i hjel. Kenwyne Jones? Hva skal vi med han?

Til forsvarsproblemet vårt. Jeg tror vi trenger en av klasse. Hva med Joleon Lescott? God alder, høy nok og bevist at han er god nok for høyt nivå i PL. Vært en av Evertons beste denne sesongen.

Ellers kunne jeg tenke meg Sakho ettersom Gallas nok forsvinner etter neste sesong.

En ting jeg ikke helt skjønner er hvorfor vi ikke hentet Kompany. City betalte vel 6£mill? Grisebillig...

Når det gjelder partner til Cesc så blir vi nok linket til samtlige spillere i Europa. Skal vi kjøpe skal det være klasse, ikke noe som vi ikke allerede har i Denilson og Song.

Av de jeg finner interessant er Jean II Makoun, Toulalan, Alonso og Lorik Cana. Eneste av disse som er realistiske er sistnevnte og vet ikke hvor mye bedre enn våre to han er. Egentlig ser jeg for meg at vi selger Denilson og henter en av disse.

Selger vi Ade trenger vi en spiss. Vi er linket til Santa Cruz, Dzeko og Zenit spissen jeg ikke klarer å skrive navnet til (Pogrybnak eller noe slikt). Sistnevnte blir gratis, Dzeko evig dyr og Santa Cruz overkommelig.

Ellers er vi linket til talentet Hazard og Zenit vingen Zhirkov. Også er Shaktar forsvareren Chygrynskyj spennende.

Kunne tenke meg at vi handlet følgenede:

Lescott

Sakho

Cana

Hazard (Aldri sett, men etter det jeg har lest er han bedre enn Wilshere. Er stor i Belgia)

Santa Cruz/Dzeko/Pogrynbak

og selger dette:

Denilson

Senderos

Diaby

Adebayor

(Silvestre)

Vi har da et følgende lag neste sesong

Almunia/Fabianski

Sagna/Eboue Toure/Lescott/Gallas/DJ Clichy/Gibbs

Walcott/Arshavin Fabregas Song/Cana Arshavin/Nasri

RvP/Random av nevnte spisser/Eduardo/Bendtner/Vela

Så har vi også i bakhånd:

Sakho, Rosicky, Ramsey, Traore, Hazard +++

Dersom Fab blir skadet kan vi enten sette Nasri der, eller kjøre på med noe slikt:

Almunia

Sagna Toure Lescott/Gallas Clichy

Cana Song

Walcott Arshavin Nasri

RvP/Annen spiss

Vi er egentlig ganske versatile med den gruppen spillere.

Lenke til kommentar
Synes synd på han hvis han ender opp hos dere. Han vil sannsynligvis bli benket, og han fortjener virkelig ikke det.

Spør du meg ville nok heller Toure måtte belage seg på benking om ny midtstopper av kaliberet til Hangeland eller bedre kommer inn.

Hangeland er trygger defensivt og langt bedre hodespiller, noe Arsenal trenger desperat på dødballer i mot.

Toure er god han, men han vil aldri bli verdensklasse, så kanskje er tiden kommet for å la han hvile mer enn han er vært vant med.

Mener du virkelig Toure ikke er verdensklasse? For en ting så er Toure Mr. Arsenal, og den klubbfølelsen får man ikke av andre spillerne i troppen, noe som også er veldig viktig å bygge opp et lag på. Jeg synes egentlig det er merkelig at du vil benke Kolo når han spiller som han gjorde mot f.eks oss en uke siden på Old Trafford.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
However, Arsenal were so confident he would be cleared that they did not even require the player to attend the hearing in person. Their documentary evidence included a video which showed that Fabregas was still on the pitch when the Hull staff, including Horton, were down the tunnel.

Vel, Phil Brown kan i alle fall trøste seg med at han har ein livleg fantasi om ikkje anna.

Lenke til kommentar

Mener du virkelig Toure ikke er verdensklasse? For en ting så er Toure Mr. Arsenal, og den klubbfølelsen får man ikke av andre spillerne i troppen, noe som også er veldig viktig å bygge opp et lag på. Jeg synes egentlig det er merkelig at du vil benke Kolo når han spiller som han gjorde mot f.eks oss en uke siden på Old Trafford.

Altså jeg liker fyren og måten han har opptrådt i klubben, men om jeg synes han er verdensklasse? Nei.

Han har gode kamper og gjør jo stort sett jobben sin, men jeg synes han er for ustabil og gjør feil.

Han var bedre for et par sesonger siden og har vist dalende kurve siden. Samme for Gallas sin form egentlig.

Hangeland er nok ikke bedre enn Toure på mye, men defensivt og hodespill vil jeg mene at han er bedre ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...