tc47 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Takk for kampen folks! Toure og Song var gigantisk i dag. Og det er herlig, mine to favorittspillere i Arsenal og siden vi vant ligaen uansett var det like greit! Song når han kom fram for sjansen til Fab, fantastisk. Og Toure viste at hvis man er god nok er Ronaldo a piece of cake gitt. Den når Ronaldo tok 10 stepovers og Kolo bare så på han også blokkerte skuddet og når Kolo messet med Ronaldo og tok noen driblinger selv, haha. Sweet stuff. Better luck next year. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Dette er vel strengt tatt en kamp mellom Chelsea og Liverpool for øyeblikket. Har ikke tro på Pool lenger ut i sesongen. United er for øyeblikket ikke en reel utfordrer til tittelen. Skal de nærme seg noe som likner enn utfordrer bør de skjerpe seg og det usedvanlig fort. Dette året blir det Chelsea. Dette er vel strengt tatt en kamp mellom Chelsea og Liverpool for øyeblikket. Har ikke tro på Pool lenger ut i sesongen. United er for øyeblikket ikke en reel utfordrer til tittelen. Skal de nærme seg noe som likner enn utfordrer bør de skjerpe seg og det usedvanlig fort. Dette året blir det Chelsea. makan til tull. Skjerpe oss? vi spiller best i ligaen atm. Rundpulte WH i dag, burde vært mange flere mål. United ligger bare simple 5p bak om de vinner hengekampen hjemme mot Fulham (enkel nok den). Dessuten har vi hatt en meget tøff seiereåpning. Det blir nok United og Chelsea som skal gjøre opp, når vi nærmer oss Mai. Haha. Ikke dum deg ut da. Dere spilte akkurat uavgjort med et middelmådig Everton også greier du å lire av deg slikt vås. Sist helg ser jeg på som "atm". 5 poeng er på ingen måte en simpel ledelse, spesielt ikke når Chelsea har den ledelsen. Liverpool ligger 8 (!) poeng foran dere. Som Arsenalsupporter greier jeg hvertfall være realistisk nok til å si at for øyeblikket er vi hektet av, og at det skal skje noe ekstraordinært for at vi skal bli med i gullkampen igjen. Det er ikke umulig at dere henger dere på igjen, men for øyeblikket er det virkelig fjernt. Pga. iRoman som linket til en gammel post kom jeg evt. over disse også. Hihi GrandMa. Endret 17. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det verste var at jeg følte at de postene der kom tilbake for å bite meg i ræva når jeg skrev dem. Tror jeg jinxa Premier League for oss. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 http://www.mirror.co.uk/sport/football/200...15875-21368175/ Flere engelske aviser melder dette i dag. Går Wenger til sommeren har vi et stort problem i den lille krisen vi er i nå. Hvis Wenger går er han ikke den eneste. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Det tror i utgangspunktet jeg også. Likevel, om dette er ekte, er det skremmende måten han sier ting på. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Svært ulikt Wenger å hinte om slikt. Sa jo nylig i et intervju at han ble i det minste ut 2011 (og dersom vi ikke fikk sølvtøy innen den tid hadde hans strategi feilet). Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Wenger blir garantert. Typisk aviser å formulere alt til det negative. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Wenger kommer til oss haha, Chelsea Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Wenger får ikke dra, ikke nå! Og hva er dette? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Ja, Adebayor må gjerne dra, spesielt siden jeg føler at forholdet mellom han og enkelte fans aldri kommer til å repareres, og da er det ingen vits for ham å bli. Det er synd at det ble slik, men jeg tror ikke en spiller ønsker å spille for et publikum som buer ham. Men til alle dere som har ønsket Adebayor bort i alle disse månedene, ikke tro at Wenger henter Dzeko, Villa eller en annen stjernespiss, for dere vet like godt som meg at han kommer til å sette sin lit til dansken og påpeke at vi har flere andre gode spisser i van Persie, Eduardo, Vela, Walcott og Arshavin. Jeg tror at både Ade og RvP må stikke i sommer før Wenger kjøper en ny spiss til sommeren. Vil også kommentere Wenger-ryktene. Her snakker vi om en mann som har alltid respektert sine kontrakter og har faktisk aldri brutt en. Nå har han kontrakt til 2011 og det har gått rykter om at folkene i styrerommet har tilbudt en utvidelse av denne. Wenger blir. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Wenger blir, så enkel er det. Det Wenger sa at det er en fristende tilbud generelt, kan sa ikke no om seg selv. Adebayor sa jo at han blir til neste sesong, og presisterte med å si at han er 100% sikker på det. Hvis Adebayor går, så er det pga Wenger og co. Men Wenger vil også ha han. Kanskje supporterne spiller en stor rolle her? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Enig med iRoman og Ey Baba. Wenger blir, og det er ikke noe å si på det. For min del kan Adebayor bli, sålenge han viser innsats vel å merke. Jeg er ganske sikker på at han kan vinne tilbake flere av Arsenal-fansens hjerter, men jeg synes det er litt uprofesjonelt av han hvis han ikke gidder å jobbe kun fordi enkelte Arsenal-fans buer han ut. Se på Eboue! Alle vet hva som skjedde under Wigan-kampen, og nå er han helt konge å ha i laget. Toget har ikke gått for Ade enda, men hvis han fortsetter samme spillet til neste sesong(om han blir) tror jeg nok løpet er kjørt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Adebayor er en klassespiss som er viktigere for oss enn vi tror. Vi må ikke undervurdere han. I det ene øyeblikket er han en slapp jævel som ikke gjør en dritt, og i det andre øyeblikket scorer han de mest spektakulære mål. Viss han nesten spiller som han gjorde forrige sesong, tror jeg vi kan være fornøyde Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Armand Traore puttet btw 3-1 for Pompey mot Sunderland i kveld. http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2547126/ Ikke stygt heller for å si det sånn. Endret 18. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 *There is no video to show* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Kjekt og se at ung gutta presterer ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hos meg står det at det ikke er noe video og vise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå