Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva ska'n si a? Er fornøyd jeg. Bra gjennomført kamp av oss, viser at vi er et bedre lag enn det vi har vist den siste uka. Kolo gjør årsbeste, han var en gigant i dag, har sjelden sett en stopper bryte flere pasninger foran angriper enn hva Kolo gjør idag. At vi får 5 gule kort er helt latterlig dømt, men siden det er så på tampen av sesongen så bryr jeg meg ikke så alt for mye.

Lenke til kommentar

Fornøyd etter kampen jeg, hadde det vært Robin og ikke Cesc på det stolpe-skuddet, hadde det vært 1-0.. Ellers var kortet til Song bullshit, han drepte Ronaldo på styrke, ingenting annet.

Men gratulerer til United.

Lenke til kommentar

Herlig spill av Kolo og Song. Fantastisk, årsbeste av Kolo. Song er genial som alltid, lekkert å se hvordan han tar med seg ballen i forkant av stolpeskuddet til Fabregas. Synes kanskje vi burde byttet plass på Bendtner og Walcott, Walcott var jo ikke med i spillet i det hele tatt. Tror kanskje Bendtner burde spilt nærmere Robin med sin hodestyrke. Men uansett er det ikke noe å tenke på nå, godt gjennomført kamp av oss. United var tydelig fornøyd med uavgjort de siste 60 minuttene.

Gratulerer til United.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Er det baer meg eller har dommeren vært _meget_ United partisk i dag?

Et par av kortene var billige, men mener du at dommeren dømte for United når det var de som fikk et feil avblåst mål?

Lenke til kommentar
Er det baer meg eller har dommeren vært _meget_ United partisk i dag?

Et par av kortene var billige, men mener du at dommeren dømte for United når det var de som fikk et feil avblåst mål?

Det var linjedommeren som tok den avgjørelsen, lite med Dean å gjøre. Dessuten er det vanvittig vanskelig å avgjøre den. Jeg trodde Ronaldo var mange meter offside før jeg så reprisen som viser at han var onside.

Synes han holdt på å miste kontrollen rett etter pause, og ga ut latterlige gule kort til Arsenal - og unnlot å gjøre det i identiske situasjoner motsatt. Uansett er dette lite å tenke på nå, synes Mike Dean gjorde det helt OK. La ikke spesielt merke til noen voldsomme feil, det andre er mye 50-50-situasjoner. Som da Song skubber Ronaldo over ende. En annen dommer kunne kanskje latt det gå, men Dean følte det var frispark, altså ok. Jeg protestere halvhjertet i stolen her.

Edit: Jeg synes dog det er latterlig av Dean å blåse av 2 minutter og 57 sekunder på overtid når det er lagt til tre minutter og Rooney bruker minst ett minutt av banen. Det skal legges til 30 sekunder for bytter, i tillegg var det et par frispark på overtid som også burde blitt lagt til tid for.

Endret av Duper Sessions
Lenke til kommentar
Hva ska'n si a? Er fornøyd jeg. Bra gjennomført kamp av oss, viser at vi er et bedre lag enn det vi har vist den siste uka. Kolo gjør årsbeste, han var en gigant i dag, har sjelden sett en stopper bryte flere pasninger foran angriper enn hva Kolo gjør idag. At vi får 5 gule kort er helt latterlig dømt, men siden det er så på tampen av sesongen så bryr jeg meg ikke så alt for mye.

Helt enig. Grattis til United. Og i dag var vi fullt på høyde med United - om ikke bedre :-)

Lenke til kommentar

Diaby var helt ålreit. Som vanlig prøver han et par ganger å drible 3000 motspillere, men ellers synes jeg han var mye med i pasningsspillet vårt. (Som for øvrig besto av å spille rundt og rundt United, og ende opp hos Sagna som slår inn på tre United-spillere og én Arsenal-spiller.)

Lenke til kommentar

Takker for link. Så akkurat intervjuet og må si meg enig med Ade.

Vi (fansen) har vært ganske kritiske til laget vårt denne sesongen, men de må jo tåle litt kritikk?

De er trossalt profesjonelle spillere, og etter å ha sett intervjuet ser det ut som Ade er avhengig av at fansen elsker han og synger hans navn.

Hvis Adebayor blir i Arsenal også i neste sesong, skal jeg hvertfall støtte han og resten av spillerne. Skal skifte policy :-)

Lenke til kommentar

Det virkar som Adebayor er sikker på at einaste grunnen til at fansen ikkje er så happy med han er fordi han flørta med Milan forrige sommar, og det er det ikkje. Holdninga han har vist i mange kampar denne sesongen er grunnen til det. Ikkje at Milan-flørten hjelp noke på det heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...