123321123321 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Bare å gratulere United da. Ble ikke den kampen jeg hadde ønsket meg i dag, men tross ingen mål må jeg si at vi var det beste laget Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Er det baer meg eller har dommeren vært _meget_ United partisk i dag? Vi ble snytt for scoring. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Og det er den einaste avgjerelsen som vart tatt i dag? Det va forresten veldig vanskelig å sjå, mens Dean brukte resten av kampen på å gi gule kort til Arsenal. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hva ska'n si a? Er fornøyd jeg. Bra gjennomført kamp av oss, viser at vi er et bedre lag enn det vi har vist den siste uka. Kolo gjør årsbeste, han var en gigant i dag, har sjelden sett en stopper bryte flere pasninger foran angriper enn hva Kolo gjør idag. At vi får 5 gule kort er helt latterlig dømt, men siden det er så på tampen av sesongen så bryr jeg meg ikke så alt for mye. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Fornøyd etter kampen jeg, hadde det vært Robin og ikke Cesc på det stolpe-skuddet, hadde det vært 1-0.. Ellers var kortet til Song bullshit, han drepte Ronaldo på styrke, ingenting annet. Men gratulerer til United. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Til og med eg hadde knust Ronaldo skulder mot skulder. Lett. Endret 16. mai 2009 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Herlig spill av Kolo og Song. Fantastisk, årsbeste av Kolo. Song er genial som alltid, lekkert å se hvordan han tar med seg ballen i forkant av stolpeskuddet til Fabregas. Synes kanskje vi burde byttet plass på Bendtner og Walcott, Walcott var jo ikke med i spillet i det hele tatt. Tror kanskje Bendtner burde spilt nærmere Robin med sin hodestyrke. Men uansett er det ikke noe å tenke på nå, godt gjennomført kamp av oss. United var tydelig fornøyd med uavgjort de siste 60 minuttene. Gratulerer til United. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Grei kamp, men ble litt oppgitt av byttene. Diaby burde gått ut fremfor Arshavin, og synes ikke van Persie imponerte. Alene på topp mot Vidic var han jo sjanseløs (i tillegg til at han spilte på ballettsko..). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Er det baer meg eller har dommeren vært _meget_ United partisk i dag? Et par av kortene var billige, men mener du at dommeren dømte for United når det var de som fikk et feil avblåst mål? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Er det baer meg eller har dommeren vært _meget_ United partisk i dag? Et par av kortene var billige, men mener du at dommeren dømte for United når det var de som fikk et feil avblåst mål? Det var linjedommeren som tok den avgjørelsen, lite med Dean å gjøre. Dessuten er det vanvittig vanskelig å avgjøre den. Jeg trodde Ronaldo var mange meter offside før jeg så reprisen som viser at han var onside. Synes han holdt på å miste kontrollen rett etter pause, og ga ut latterlige gule kort til Arsenal - og unnlot å gjøre det i identiske situasjoner motsatt. Uansett er dette lite å tenke på nå, synes Mike Dean gjorde det helt OK. La ikke spesielt merke til noen voldsomme feil, det andre er mye 50-50-situasjoner. Som da Song skubber Ronaldo over ende. En annen dommer kunne kanskje latt det gå, men Dean følte det var frispark, altså ok. Jeg protestere halvhjertet i stolen her. Edit: Jeg synes dog det er latterlig av Dean å blåse av 2 minutter og 57 sekunder på overtid når det er lagt til tre minutter og Rooney bruker minst ett minutt av banen. Det skal legges til 30 sekunder for bytter, i tillegg var det et par frispark på overtid som også burde blitt lagt til tid for. Endret 16. mai 2009 av Duper Sessions Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hva ska'n si a? Er fornøyd jeg. Bra gjennomført kamp av oss, viser at vi er et bedre lag enn det vi har vist den siste uka. Kolo gjør årsbeste, han var en gigant i dag, har sjelden sett en stopper bryte flere pasninger foran angriper enn hva Kolo gjør idag. At vi får 5 gule kort er helt latterlig dømt, men siden det er så på tampen av sesongen så bryr jeg meg ikke så alt for mye. Helt enig. Grattis til United. Og i dag var vi fullt på høyde med United - om ikke bedre :-) Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Må legge til at jeg skvatt da Fabianski rushet ut å taklet Tevez bakfra, veldig bra gjort. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Fikk ikke sett kamen i dag pga. jobb. Jeg kan jo ikke si noe om kampen, men det er i alle fall bra at vi ikke taper i dag Lenke til kommentar
JRL Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 fikk ikke sett kampen. ser diaby fikk spille igjen, hvordan var han i dag? Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Usynlig? Så ikke så alt for mye til han iallefall, ingen stor prestasjon idag. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Diaby var helt ålreit. Som vanlig prøver han et par ganger å drible 3000 motspillere, men ellers synes jeg han var mye med i pasningsspillet vårt. (Som for øvrig besto av å spille rundt og rundt United, og ende opp hos Sagna som slår inn på tre United-spillere og én Arsenal-spiller.) Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Intervju med Adebayor Takker for link. Så akkurat intervjuet og må si meg enig med Ade. Vi (fansen) har vært ganske kritiske til laget vårt denne sesongen, men de må jo tåle litt kritikk? De er trossalt profesjonelle spillere, og etter å ha sett intervjuet ser det ut som Ade er avhengig av at fansen elsker han og synger hans navn. Hvis Adebayor blir i Arsenal også i neste sesong, skal jeg hvertfall støtte han og resten av spillerne. Skal skifte policy :-) Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det virkar som Adebayor er sikker på at einaste grunnen til at fansen ikkje er så happy med han er fordi han flørta med Milan forrige sommar, og det er det ikkje. Holdninga han har vist i mange kampar denne sesongen er grunnen til det. Ikkje at Milan-flørten hjelp noke på det heller. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 han harda faen megv ært for mye i ofside og! enig der ass, han er e n lat jævel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå