Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvor man kan se ManU-kampen, eller hvordan få hørt via bbc radio 5 eller hva det het?

Kampen går på Canal + Sport 1, og Sky Sports 1.

Mange takk. Det er vel ikke mulighet for å se den på nettet noe sted om man ikke har disse kanalene? Evt HØRE.

Jeg har det siste halvåret på sett og vis blitt Arsenal-fan, men har enda til gode å faktisk se en kamp :D

Lenke til kommentar

Fantastisk stolt av gutta nå. Kjempeomgang. Fortsetter dette kommer målene. Forbanna deilig å høre bortefansen vår, fantastiske fans.

Var jævlig sykt at Shava var kun en lang tå unna å drible seg gjennom 4 United-spillere. Og når han sto med ballen foran Ronaldo og gjorde en "kom igjen da"-bevegelse med hendene, herlige bilder.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Noen som vet hvor man kan se ManU-kampen, eller hvordan få hørt via bbc radio 5 eller hva det het?

Kampen går på Canal + Sport 1, og Sky Sports 1.

Mange takk. Det er vel ikke mulighet for å se den på nettet noe sted om man ikke har disse kanalene? Evt HØRE.

Jeg har det siste halvåret på sett og vis blitt Arsenal-fan, men har enda til gode å faktisk se en kamp :D

Jo!, du kan se kampen på nettet selv om du ikke har kanalene.

Lenke til kommentar

Så ikke akkurat den situasjonen, men synes Arsenal har fått en del merkverdige gule kort som United ikke får når de gjør det samme.

Han tenker sikkert på Park som ble avblåst.

Jaja, da er det over.

Synes det har vært en god gjennomføring av oss. Litt mer skadefritt lag + noe forsterkninger i sommer så tror jeg vi kan være med å kjempe om noe saker til nesten sesong.

For øverig så synes jeg at vi burde fortsette å bruke den formasjonen vi har kjørt nå til neste sesong dersom vi ikke blir kvitt Ade og får inn en ny spiss. Dette da på bortebane.

Hjemme kan vi spille 4-4-2 mot antatt svakere lag.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...