Jørgen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Adebayor - Alt handler om penger. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Adebayor - Alt handler om penger. Dette blir nok ikke Arsenal-supporterne glade over å høre. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg blir faktisk meget skuffet om ikke Adebayor blir solgt i sommer. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ehm, Klarer ikke helt å se den store Skuffelsen her, kom det som en stor overaskelse at han ikke hadde forlatt sitt hjemland tilfordel for Europa, hvis det ikke hadde fantes Penger i den Europeiske fotballen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det viser jo bare at han driter i klubben... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Enig med G. Wtf? Det er jo ikke noe som man trenger å tenke på en gang. Essien, Mikel, Adebayor, Toure, Kalou osv. osv. har jo drømmer om å komme ut av Afrika og tjene masse penger og gjøre det bra i livet. (som inneholder penger). Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Det viser jo bare at han driter i klubben... Det er så jævlig bullshit. Dette er oppskrytt av media og han sier aldri noe som påstår akkurat det. Han er en Arsenal spiller og om Wenger virkelig hadde følt at han dret i klubben, hvorfor hadde han da ikke solgt han i fjor? Hm? Wenger har såpass mye selvrespekt osv. at selvom en spiller er god så vil han bli kvitt ham om han føler spilleren driter i klubben osv. Latias, slutt å ta media så jævlig literally da. EDIT: Beklager dobbel, tenkte det ville merge innen 2 min. Endret 15. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Disse uttalelsene viser bare at han har null følelser for Arsenal. I tillegg er han den sløveste spilleren vi har i stallen. Få han vekk og kjøp David Villa. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) - Da vi var unge spilte vi fordi vi elsket sporten. Men så fort du når et visst nivå i din karriere og får sjansen i store turneringer som Mesterligaen så handler det bare om penger, slår Emmanuel Adebayor fast. Det er akkurat den spilleren jeg vil ha på banen. Det er ingen hemmelighet at penger spiller inn i fotballen, men når du sier at penger er det eneste som betyr noe så blir det drøyt. Når Fabregas går ut i media så takker han Wenger for at han har gitt han sjansen til å bli så god, men Adebayor går ut og sier at den eneste grunnen til at han spiller i Arsenal er penger. Du skulle tro han var litt takknemlig for å ha fått sjansen i Arsenal, og Europa. EDIT: Jeg er ganske sikker på at du hadde følt at han manglet litt klubbfølelse hvis det var Anderson det var snakk om. Endret 15. mai 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Tror først og fremst man skal se på konteksten. Dette er til BBC Africa, for de ungguttene i Afrika som har drømt om å bli store og tjene store penger i Europa. Det er IKKE om karrieren til Adebayor som fotballspiller i kontekst med selve laget han spiller for osv. Faen ta media altså. Dette er oppfordring til Afrikanske ungdommen osv., ikke noe annet EDIT: Jeg er ganske sikker på at du hadde følt at han manglet litt klubbfølelse hvis det var Anderson det var snakk om. IKKE i denne konteksten nei. Med mindre de sier liksom "I don't care which club" eller noe sånt idiotisk, er det ingenting feil/skadelig sagt. EDIT: Fant forresten ikke noe slags artikkel på BBC Africa, og fant heller faktisk denne. "Arsenal put me where I am today - they made me one of the biggest strikers in the world," said the 25-year-old. "I have to pay them back. "How am I going to pay them back? Make them win trophies. That is what I am here for and I have to fight for that. Og i tillegg, Adebayor-hatere som er Arsenal supportere, kanskje lurt å lese den sitaten fra 606 forumet i den artikkelen. Han spiller for Arsenal, og allle vet han har talent. Syntes egentlig Wenger har sagt det meste i dag/i går i media, kritisert fansen selv som manager av klubben. Sier sitt. Endret 15. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Jeg tror at Wenger har veldig liten lyst til å selge Adebayor, men hvis Adebayor virkelig vil bort så går han nok. Jeg avventer litt forholdet mitt til Ade, han er en klassespiller og alt det der, men det er mye tull med han i Silly Season. Han har hatt et par sketchy utsagn ser jeg, ingen fans setter pris på det. Men jeg håper han blir, og finner fram scoringsformen fra 07/08-sesongen. Jeg tror ikke vi har sett det beste av Ade enda, scoringen mot Villareal viser litt av det sinnssyke potensialet til gutten. 100% enig i alt Wenger sier. Den mannen kan snakke for seg, no doubt. Herlig at han hyller bortefansen vår, som er aldeles strålende, og har baller nok til å stå opp mot hjemmefansen, som er tam og grinete. - Jeg vil ikke gå spesifikt inn på vurderinger av hvem vi vil beholde og ikke, men normalt er Adebayor en del av våre planer for fremtiden, sier Wenger, ifølge Sky Sports. Franskmannen hevder den togolesiske spissen påvirkes av kritikken fra fansen. Samtidig serverer Arsenal-sjefen en bredside mot hjemmepublikummet på Emirates. - Det er lett å sitte på stadion og si at spillerne ikke er klar til å ta opp hansken. - Forskjellen på bortefansen, som er absolutt fantastisk, og hjemmefansen er massiv. Det virker som hjemmefansen alltid har den negative tankegangen om at spillerne ikke bryr seg. Foran morgendagens gigantmøte mot Manchester United, vedgår Wenger at hans lag møter det beste laget i verden. - United er verdensmestere, europamestere og vil bli ligamestere. De har utvilsomt vært bedre enn oss hele sesongen, sier han, ifølge Independent. - Når alt kommer til alt må man bare si at United er best. Det er bare å akseptere det, og komme tilbake neste år for å slå dem, sier han. Endret 15. mai 2009 av Hegland Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hehe, herlig sagt av Wenger, helt enig. Og innlegget ditt imotsetning til noen andre ser jeg 100%. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Enig med Hegland. Vil gjerne beholde Ade, men da får han faen meg vise at han vil spille for oss. Viser han 0 innsats de neste 2 kampene, bør han bli solgt. Når ikke engang en CL-semifinale klarer å motivere gutten, må det jo være noe galt. Gutten har et enormt potensiale, men hittil i denne sesongen har han misbruket det totalt. Gidder aldri løpet i bakrom, viser 0 innsats, og går bare i offside. Som sagt, endrer han denne holdningen i de neste kampene, er det gullverdt å ha han. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Problemet er jo at offside"problemene" hans må jo være noe Wenger har snakket med han om. Det er vel ingen tvil at Wenger opplærer han som en spiss som skal ligge rett på kanten til offside på nesten alle tidspunkter. Så ja, må nok "perfekte" seg selv på den fronten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg er sikker på at Rosicky kommer tilbake i toppform. Å, som jeg savner skuddfoten hans.. Se filmen hos Youtube Det første målet er desidert det fineste spør du meg Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Noen som vet hvor man kan se ManU-kampen, eller hvordan få hørt via bbc radio 5 eller hva det het? Endret 16. mai 2009 av tacomodo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Noen som vet hvor man kan se ManU-kampen, eller hvordan få hørt via bbc radio 5 eller hva det het? Kampen går på Canal + Sport 1, og Sky Sports 1. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Gi oss en god kamp gutter. Lykke til, håper dere skjønner hvor mye vi vil feire gullet på OT for bare andre gangen i historien vår. Have a good one! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Damn, 1 time til kamp, skal nok se den hjemme i stua ALENE. En kompis (Arsenal-fan) er optimist og tipper 3-0 til United Håper i det minste på en god kamp som ikke blir drept etter 7 minutter. Lykke til. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Fabianski Sagna - Toure - Song - Gibbs Nasri - Fabregas - Diaby - Denilson - Arshavin van Persie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå