Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Bare så veldig mange andre som kan bli både bedre på og utenfor banen.

Fyren er sikkert flink, men totalt usmakelig.

Er vel derfor jeg ikke liker han og nesten samme hvor god han er ikke synes han har noe i klubben å gjøre.

Føler litt av det samme jeg også. Jeg liker ikke dansken noe særlig selv om jeg ser st han har scoret 9 mål i premier league. Noe som ikke er vèldig bra men som lett kan aksepteres av en spiss når arsenals toppscorer ligger på 10 mål.

Håper på en ny spiss til sommeren jeg! :w00t:

Lenke til kommentar

Rosicky kommer til å bli jævlig god igjen. Det kommer til å ta tid, men han vil bli i toppform. Det skal bli kamp om plassene fremover nå :)

Bra at Shava er klar til United-kampen. Uten han hadde det sett ganske så mørkt ut mot et gull-sultent United.

Lenke til kommentar

Tror desverre vi blir overkjørt igjen. Vi har ingenting å spille for, mens United tar ligaen hvis de vinner, men vi får se.

Får se angående Rosicky. Har har jo ikke trent på 1.5 år. Det tar på. Kontrakten går også ut nå, så det er jo ikke sikkert han blir engang.

Lenke til kommentar
Tror desverre vi blir overkjørt igjen. Vi har ingenting å spille for, mens United tar ligaen hvis de vinner, men vi får se.

Kanskje dette blir til vår fordel. United får presset på seg, mens det ikke spiller så stor rolle for oss om vi vinner eller taper mtp. plassering på tabellen, og at vi da tillater oss å slippe oss mer løs og spille mer lekent, særlig fremover. La oss i hvertfall se det fra den positive siden :p

Lenke til kommentar
Jeg tror neppe Rosiscky har mistet teknikken sin. Problemet kommer til å være det fysiske, men det skal være fullt mulig for han og komme tilbake til fotballen.

Jeg vil tro at en fotballspiller som spiller på et slikt høgt nivå vil få god oppfølging av alle trenerene i klubben til å trene alternativt (Styrke, balanse osv). Det eneste han vil mangle er kamptrening.

Uansett så håper jeg at han kommer veldig sterkt tilbake etter sommerferien. gler meg :)

Lenke til kommentar

Det er pga. slike ting jeg setter stor pris på Wenger. For noen herlige ting sagt:

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...nal/8051143.stm

Han snakker faktisk ut til egne supporterne og bruker ordet "slaughtering" imot noen Arsenal fans og det er temmelig sterkt. Men jeg er helt enig med han, og han sier en del jeg og et par andre Arsenal supportere har sagt før. Ganske pent å lese det. :)

Spesielt hovedquoten:

It is the easiest thing to sit in the stands and say they are not good enough... Adebayor is a great player and has done fantastically well for the club, but by slaughtering him you don't help him

Arsene Wenger

Ellers så er ikke Rio tilbake til i morgen og det er jo Arshavin. En ny 4-4 på gang? Jeg tar den, jeg altså. :D Så ja, Rio ble ikke klar så screw you iRoman (internt). :p

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...