stizzen Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Adebayor: HVORFOR FILME NÅR DU KAN HOPPE OVER KEEPER OG PRØVE Å SETTE DEN MED VENSTRE? 4. målet: Klar offside. Jada så neida så... Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ydmyket to ganger på eget gress i løpet av en uke. Må kjempe om å komme til CL. Ingen pokaler på lang tid. Det begynner å bli litt for mye negativt, og det er forståelig at mange ønsker Wenger bort. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ja, la oss alle skylde på Wenger.. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Til neste år, gutta. Til neste år Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ja, la oss alle skylde på Wenger.. Hvem ønsker du å skylde på? Wenger har fått mange år på seg nå, og i alle år har det vært snakk om at Arsenal snart skal bli så gode, når talentene vokser litt opp og slik. Nå har det gått flere år uten sukksess, og det tyder på at Weger-måten ikke er bra nok, rett og slett. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Enig med genser. Det smerter, men er enig. Fortsatt ingen som ser at det er STOR klasseforskjell på oss og topp 3? Blir nok å kjempe mot Villa, Everton, Tottenham i overskuelig fremtid, desverre. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Wengers filosofi er knall den, utvikle unggutter til å bli et lag. Det eneste problemet med filosofien er at ungutta forsvinner når de blir et hakk eldre til ikke nødvendigvis større klubber, men til mer penger. Feks Hleb. Og var da en til som forsvant i sommer? Endret 10. mai 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Wengers filosofi er knall den, utvikle unggutter til å bli et lag. Det eneste problemet med filosofien er at ungutta forsvinner når de blir et hakk eldre til ikke nødvendigvis større klubber, men til mer penger. Feks Hleb. Og var da en til som forsvant i sommer? Det er da ikke bare Penger som er inne i bildet, men også Trofeer, Hleb skjønte at Arsenal ikke var/er i stand til å kjempe om de to største Trofeene (CL og PL) Selv liker jeg også Wenger sin filosofi til et vist punkt, men hvis han putter enda flere apekatter ( ) på banen vil det ikke funke. Med en Adebayor i form og et mye mindre skadeskutt Arsenal lag, ville inneværende sesong sett svært annerledes ut, uten at jeg tror dere ville kjempet om et evt PL/CL Gull. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Enig med genser. Det smerter, men er enig. Fortsatt ingen som ser at det er STOR klasseforskjell på oss og topp 3? Blir nok å kjempe mot Villa, Everton, Tottenham i overskuelig fremtid, desverre. Du er jo bare NEGATIV. Nesten som du vil at Arsenal skal tape. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Enig med genser. Det smerter, men er enig. Fortsatt ingen som ser at det er STOR klasseforskjell på oss og topp 3? Blir nok å kjempe mot Villa, Everton, Tottenham i overskuelig fremtid, desverre. Tull tull og mere tull. Arsenal har full mulighet til og vinne noe neste år, og det tror jeg de gjør også. At Arsenal må kjempe mot Villa, Everton, og Tottenaham i fremtiden er noe av det dummeste jeg har hørt!! Liverpool hadde et dårlig år i fjor og endte på fjerde plass. I år ligger de på andre plass. Tror du Liverpool fansen sto og sa dette til hverndre i fjor når de ikke vant noe ????!!?!? I år har Arsenal til tross for en dårlig begynnelse på sessongen vunnet mot Manchester United, Chelsea og Villareal og det har jeg tro på at de kan gjøre igjen. Selv om Arsenal havnet på fjerde plass denne sessongen så betyr det ikke at de ikke kan vinner neste år. Keep The Faith !! (Y) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Arsenal har talentene, men mangler rutinen og eit stabilt lag. Wenger satser knallhardt på unge spelarar. Det er positivt for fotballen og artig å sjå så mange talenter som kjem fram, men utan erfaring og rutine er ikkje talent nok til å kjempe heilt i toppen år etter år. Endret 10. mai 2009 av Zeph Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Og det der kan du fortsatte med. "Jeg har troa på neste år" hver gang det nærmer seg mai. Og det er slik det har vært for Arsenal i mange år, at _snart_ skal det bli så bra. Nå er det mer og mer tydelig at Wenger ikke klarte det, selv på lang sikt. Han har produsert fantastiske spillere, men får ikke laget til å vinne pokaler. Litt leit, siden Arsenal som nevnt har produsert flotte spillere og når det klaffer er det lekker fotball som spilles! Men, når det ikke blir pokaler over lengre tid så er det på tide med utskiftning. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Tull og tøys ey baba. Vil ikke at Arsenal skal tape, men har begynt å se realiteten i øynene. Laget er rett og slett ikke stabit nok selv om potensialet er det. Det er forskjell på det og negativitet. Espen.F. Hvorfor er det tull og tøys? Vi har da kjempet mot Villa og Everton om fjerdeplassen denne sesongen. At Villa skulle gå på en slik smell som de har gjort kunne man ikke forutse og plutselig hadde vi ligget på 5-6. plass. Dårlig sammenligning med Pool. De har vunnet PL i det siste, noe vi aldri har gjort. Dessuten synes jeg de har bedre stall enn oss. På samme måte som oss problemer i forsvar. Hovedforskjellen er en fantastisk Gerrard og en fantastisk Torres. Torres er på alle måter bedre enn våre spisser (kanskje untatt Arshavin, men regner med at han kommer til å spille ving eller shadow striker). Gerrard er også bedre en Fabregas pdd. Spesielt denne sesongen. I fjor var det jevnt mellom disse, men Fab trakk det lengste strået synes jeg. Noe av dette kan nok meget mulig skyldes skaden, men tror han har lidd av å ikke ha noen partner. Masch/Alonso er også milevis bedre enn Song og Denilson. Det vi mangler er en arbeidshest slik som Kuyt. Det hadde vi i Flamini. Noe annet er en målfarlig spiss. Noe jeg håper Eduardo kan bli for oss. Også synes jeg det er synd at vi hele tiden må spille oss inn på 5 meteren før vi skyter. Kunne tenke meg en skikkelig frisparkskyter og en som kan ta langskudd. RvP hadde et par sesonger tilbake noen veldig gode frispark, men kan ikke huske å ha sett dette på en stund. Vi får se hva Wenger handler til sommeren før jeg gidder å håpe på noe bedre enn 4 plass til neste år også. I år mistet vi finaleplassen i FA pga feilprioriteringer. Denne hadde vi nok vunnet på Everton. Siste kommentar er at jeg synes det blir helt feil å sammenligne Villareal og Man U og Chelsea. Villareal er et middelmodig lag. Spesielt uten Senna. En annen ting jeg frykter er plassen vår i CL. Siden kvalifiseringen ikke lenger er seedet kan vi ende opp med å møte lag som Bayern, Juventus, Roma, Valencia og lignende lag som det er 50-50 sjanse å gå videre fra. Men vi får se på trekningen. Vi kan jo møte Stabæk f.eks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Dårlig sammenligning med Pool. De har vunnet PL i det siste, noe vi aldri har gjort. Vet jeg sov meget lenge idag,men har jeg sovet et helt år? Liverpool har vunnet PL i det siste. Hva har jeg ikke fått med meg nå? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Skulle til å kommentere den, skjønte ikke helt hva som var ment med den setningen, fordi Liverpool har jo aldri vunnet Premier League, mens Arsenal har tre (?) titler. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Mente CL selvsagt Gutter og multitasking vet dere. Funker ikke Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Greit nok at Wenger har en filosofi som kanskje ikke alltid skaffer oss de største trofeene hvert eneste år, men skal jeg være helt ærlig gir jeg litt faen. Å skulle gi Wenger fyken må være noe av det latterligste jeg har hørt. Wenger er Arsenal og ingen av dere sutrete medgangs-supportere skal forandre min mening på å ha Wenger som manager. Jeg elsker Arsenal, om vi vinner trofeer er det bare en bonus. Bare det å få være en del av Arsenal-'skaren' ser jeg på som et privilegium. Jeg vil heller beholde integriteten vi har opparbeidet oss, enn å selge sjela vår for et par pokaler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hvem er vel ikke glad i bestemora si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå