invalid_user Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Elendig start på kampen og vi klarer ikke å finne rytmen, og i tillegg er det alt for mye feilpasninger. Og Eboué er jo et kapittel for seg selv. Jeg er så utrolig lei av hans usportsligheter, og han er egentlig utrolig heldig som får være på banen nå. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Vil ha Walcott og Bendtner innpå.. I hvertfall ut med Eduardo Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Vi trenger Walcott og Bendtner nå! Jeg blir helt flau over spillet. Og hva er greia med langpasninger? Håper Wenger får litt stramma de opp til andre omgang, men jeg er pessimist som vanelig, tror nok dette blir tap, 1-1 om vi er heldige. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg har ikke forventet noe annet. Geniale spillere fra midtbane er skadet nu for tiden. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Dette er første gang jeg har skrudd av TV'n i en Arsenal kamp, men nå ble jeg mildt sagt sur. Ville ikke ødelegge noe. Hvem er det som er klare mot Chelsea da? Håper de fleste blir friske til da, det trenger vi! Edit: Jippi... 2-1, nå fikk jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke så resten av kampen Endret 9. desember 2007 av stizzen Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Veldig skuffende, men vi er fortsatt på første plass. :> Det er viktig at enten Fabregas, Hleb, Flamini eller van Persie, helst aller fire, er tilbake mot Chelsea, som også er svekket uten Drogba og Essien. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hva syns dere om Eboue i dag da? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Eboué beviser dessverre nok en gang at han er en utrolig usportslig spiller, og jeg håper at han aldri spiller for Arsenal igjen. Håper dette var dråpen for Wenger som har vært veldig tålmodig med gutten. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ja, det er litt provoserende. Fyren viser gang på gang at han ikke bør spille i en slik klubb. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Om ikke Wenger, så ihvertfall FA. Eboue kan ikke slippe unna sånt uten straff. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Om ikke Wenger, så ihvertfall FA. Eboue kan ikke slippe unna sånt uten straff. Jeg så ikke kampen, hva gjorde han? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Om ikke Wenger, så ihvertfall FA. Eboue kan ikke slippe unna sånt uten straff. Jeg så ikke kampen, hva gjorde han? Slår til en Boro-spiller med håndflata. Stempler en Boro spiller med knottene. Skulle hatt to røde. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det eneste han fikk var gult for kjefting på dommeren... Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Eboue er latterlig idag, jeg lover dere at ingen gooner var glade for det. Av våre prinsipper skal vi ikke gjøre sånt. Vi er ikke ManU (mobbe litt ) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Dritt! Eneste jeg gidder å si om denne kampen.. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kommer Fabregas tilbake til helga? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kommer Fabregas tilbake til helga? Ser ikke sånn ut: Sky Sports - Cesc doubt for Chelsea clash Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Flamini er visstnok den som har størst sjanse til å komme tilbake, mens van Persie og Diaby kan være med hvis de er friske nok. Det vil si at 50% av midtbanen i så fall vil være ute, men i det minste blir det godt å få tilbake Flamini. Kan egentlig ikke se for meg seier på søndag dessverre. Edit: Lehmann and van Persie set to return for Steaua clash Smart å gi Jens denne sjansen, og enda mer gledelig er det at Van the Man er tilbake. Endret 11. desember 2007 av iRoman Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) "You will see Jens Lehmann in goal on Wednesday," Wenger said in the pre-match press conference. Endelig! Sky Sports - Lehmann set for return Edit: Så ikke iRoman sitt innlegg Endret 11. desember 2007 av stizzen Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Ahh Deilig med 2-0 ledelse til pause. Jeg må si at laget jobba utrolig bra, spesielt med tanke på boro kampen. Diaby jobber som en gal utpå der. Håper på å se mere av dette i 2. omgang Go Gunners Må innrømme at det var deilig å se Lehmann gjøre noen finter igjen Endret 12. desember 2007 av stizzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå