invalid_user Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, perfekt i teorien, men jeg mener å huske at han hadde ganske lignende lovnader forrige mai/juni også. Forholder meg skeptisk til disse uttalelsene inntil videre. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, perfekt i teorien, men jeg mener å huske at han hadde ganske lignende lovnader forrige mai/juni også. Forholder meg skeptisk til disse uttalelsene inntil videre. Enig, husker godt hva han sa i fjor. Tar alt han sier angående transfers med en klype salt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Wenger har alltid en plan på hvem han kommer til å kjøpe. Han er ikke en manage som bare kjøper en spiller uten å tenke og analysere bare for å tilfredstille oss. Bedre at han IKKE kjøper en spiller, enn å sløse 400 kr mill på en spiller som blir en flopp ? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Dette var da copy paste fra i fjor? Han sa faktisk akkurat det samme "1-2 experienced players". Håper for Guds skyld at dette er en forsvarsspiller og en partner til Fab. Håper også at han ser etter en spiss dersom RvP og Ade forsvinner (noe som jeg regner som sannsynlig) Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Dette var da copy paste fra i fjor? Han sa faktisk akkurat det samme "1-2 experienced players". Håper for Guds skyld at dette er en forsvarsspiller og en partner til Fab. Håper også at han ser etter en spiss dersom RvP og Ade forsvinner (noe som jeg regner som sannsynlig) V.persie kommer til å undertegne snart. Adebayor sa at han blir i Arsenal neste år, 100% ifølge han. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Dumt. Jeg ønsker Ade bort. PL kanskje dårligste spiss denne sesogen. RvP nektet jo å signere hvis vi ikke vant FA cup/CL så regner ikke med at han kommer til det. Får se om Wenger signaliserer at vi ønsker å kjempe om et trofee til neste år med 2 klassesigneringer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Dumt. Jeg ønsker Ade bort. PL kanskje dårligste spiss denne sesogen. RvP nektet jo å signere hvis vi ikke vant FA cup/CL så regner ikke med at han kommer til det. Får se om Wenger signaliserer at vi ønsker å kjempe om et trofee til neste år med 2 klassesigneringer. Han har vært skada 3 ganger i denne sesongen her. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Svartmalingen din når stadig nye latterlige grenser Benbjo. Hvordan er det mulig å si at Adebayor har vært PLs dårligste spiss denne sesongen? For det første har han vært mye skadet denne sesongen, og dermed ikke fått vist sitt beste. Jeg kan være enig i at han har vært en skuffelse i forhold til hans sesong i fjor, men jeg er redd at Ade bare er en av de spillere som blir brukt som syndebukker av fansen uansett hva de gjør. På 21(4) kamper i ligaen har han scoret 10 mål og 7 assists. Til sammenligning har Rooney 12 mål og 7 assists på 23(4) kamper. Vil det si at Rooney er en av PLs dårligste spisser? Langt i fra. Videre sier du at du ønsker en partner til Cesc. Har du sett hvordan Song har spilt i det siste egentlig? Det er best at han blir partneren til Cesc før Wenger finner på noe tull og putter han i forsvar. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Helt enig med iRoman. Vet du hvor mange dårlige spisser det finnes i PL i år Benjbo? Og de stats som iRoman viser av Ade sin sesong faen meg ikke litt dårlige en gang, og det er faktisk til og med bra uansett om Ade har vært skadet eller ikke. Men nå som han faktiskl har vært skadet så mye er det bare enda mer imponerende. Adebayor er den største syndebukken blant (mange) Arsenal fans ja, men de med litt perspektiv klarer å se at det er mye Adebayor har å si for laget og at det er flere grunner til at Arsenal taper de kampene som de taper. Angående Song, vel, jeg har vel tidligere sagt en del om han. Hvis ikke den beste, har han ihvertfall vært på "topp 3 banens beste listen" min i nesten alle kampene dere har spilt i det siste. Det er noe positivt ut av denne sesongen for dere; at Wenger faktisk ikke erstattet Flamini og at Song har fått så mye erfaring der i midten og vist seg frem på en veldig positiv måte. Også at det har blitt vist at han er en defensiv midtbanespiller, ikke midtstopperen Wenger kanskje trodde han skulle bli. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hehe, synes det er litt morsomt bare. Forskjellen mellom Adebayor og Rooney er at Rooney er mye bedre teknisk med ballen. Mister den ikke hver gang han får den og har en god første touch. Dette er noe som irriterer meg grenseløst med Adebayor (at han ikke har det). Etter lønnsforhøyelsen hans ser det mer eller mindre ut som han bare loffer rundt på banen. En annen ting er at han alltid skal trekke ut på kantene. Som stor og sterk, hvorfor ikke bare ligge i boksen og vente på et innlegg som han kan klinke inn? Song har tatt store steg indeed, men klarer han en helt sesong på det nivået? Skeptisk. Men vi får se. Hadde fremdeles ønsket at vi fortsatt hadde Flamini eller erstattet ham i fjor. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Like a lot of people, I was disappointed with Emmanuel Adebayor in the semi-final. He has a great physique and terrific talent and should be a real handful. But at this level, week-in-week-out, he doesn’t have the right attitude. He’s not like a Carlos Tevez or Wayne Rooney, who compete all the time in every game they play. Dette er det dei fleste (har eg inntrykk av) har å utsette på Adebayor. Alle veit at han kan, men han gidd ikkje lenger. At han har hatt skadeproblem er ikkje noko unnskylding for å ikkje jobbe skikkeleg. Før var det ei av dei største styrkene hans, han gav alltid forsvararen noko å jobbe med. Han gjer ikkje det lenger. Hadde han jobba som ein helt heile kampen, skulle eg ikkje klaga i det heile tatt (vel, eg hadde sikkert klaga på dei tusen sjansane han sikkert hadde bomma på, men det hadde vore betre det). Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Like a lot of people, I was disappointed with Emmanuel Adebayor in the semi-final. He has a great physique and terrific talent and should be a real handful. But at this level, week-in-week-out, he doesn’t have the right attitude. He’s not like a Carlos Tevez or Wayne Rooney, who compete all the time in every game they play. Dette er det dei fleste (har eg inntrykk av) har å utsette på Adebayor. Alle veit at han kan, men han gidd ikkje lenger. At han har hatt skadeproblem er ikkje noko unnskylding for å ikkje jobbe skikkeleg. Før var det ei av dei største styrkene hans, han gav alltid forsvararen noko å jobbe med. Han gjer ikkje det lenger. Hadde han jobba som ein helt heile kampen, skulle eg ikkje klaga i det heile tatt (vel, eg hadde sikkert klaga på dei tusen sjansane han sikkert hadde bomma på, men det hadde vore betre det). Helt enig! Det at han ikke gidder å jobbe mer, er grunnen til at samtlige Arsenal-fans "hater" han. Husker han løp mye i bakrom før, men nå gjør han det aldri. Drar seg bare ut til kantene og leker Henry. Håper inderlig Ade viser oss fansen innsats i de neste 3 kampene. Da får han i hvert fall min tillitt. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 http://www.arsenal.com/news/news-archive/g...ree-video-clips For noen mål det har blitt scoret i denne klubben! Fantastisk herlig video. Jeg må bruke en stund for å vurdere hvilket mål som er best. Har en svakhet for langskuddene til herlige spillere som Ray Parlour og Nigel Winterburn. For ikke å snakke om David Rocastle på 1:05. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Rart at ikke noen av målene til kong Henry ikke er med. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 "Savner" kanskje spesielt denne perlescoringen her som kom ut av ingensteder. Ellers merkverdig at Lee Dixon sin utsøkte chip ikke er med, selv om den gikk i feil bur. Når jeg ser det klippet der minnes jeg hvilken særdeles god fotballspiller Parlour faktisk var, og hvor fantastisk forsvaret til Arsenal var på midten av 90-tallet. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Rart at ikke noen av målene til kong Henry ikke er med. Det er berre ein av fleire videoar med mål. Har sett mange Henry-mål på dei andre, blant anna det PSV nemnar. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 http://www.arsenal.com/news/news-archive/g...ree-video-clips For noen mål det har blitt scoret i denne klubben! Fantastisk herlig video. Jeg må bruke en stund for å vurdere hvilket mål som er best. Har en svakhet for langskuddene til herlige spillere som Ray Parlour og Nigel Winterburn. For ikke å snakke om David Rocastle på 1:05. Wow. Det siste målet var magisk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Igår registre jeg hos Arsenal tv online, det koster penger. Men når jeg skal på film osv, så dukket det opp error: LICENCE DELIVERY Cannot play protected content. Please try playing our demo file. If you are getting an error message mentioning DRM, license or protected content, your DRM component might be corrupted. For instructions on how to resolve this issue please refer to our Frequently Asked Questions page, section Licence Delivery Error: A problem has occurred in the DRM componen Endret 10. mai 2009 av medlem-140898 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Snakk med teknisk support eller noe liknende. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Fabianski Sagna - Kolo - Silvestre - Gibbs Theo - Song - Diaby - Nasri Cesc © van Persie Mannone, Denílson, Djourou, Ramsey, Bendtner, Adebayor, Eboué vs. Cech Bosingwa - Alex - Terry © - Cashley Essien - Lampard - Mikel Anelka - Drogba - Malouda Hilario, Mancienne, Di Santo, Ballack, Kalou, Ivanovic, Belletti Er smått nervøs foran kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå