TomWhittaker Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Walcott med ny kontrakt. Viktig å få på plass så mange kontrakter som mogleg. Håpar laget blir samla til neste år. Den eg vil sjå selgt er Diaby (og Adebayor, men det skjer ikkje tydelegvis). Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Walcott, who turned 20 in March, joined Arsenal from Southampton in January 2006, has already made a marked impression at the Club, racking up 103 appearances and scoring 14 goals. Wow, over 100 kamper når du er så ung er ganske imponerendes Bra at vi har fått signert ny kontrakt! Ser lysere ut neste sesong Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nå mangler bare at RvP signerer ny kontrakt. Hvis ikke er jeg redd begge spissene våre forsvinner. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 YES!!! Så fuckings gode nyheter å våkne til! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ser ut som om Chelsea skal selge Drogba. Vi får kjøpe han vi, da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ser ut som om Chelsea skal selge Drogba. Vi får kjøpe han vi, da Vil du virkelig ha en sånn idiot på laget? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Egentlig ikke om han fortsetter å slenge seg i bakken for ingenting, men om han kunne holdt seg oppreist, hadde ikke jeg klagd. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nah, jeg tror ikke jeg ville hatt Drogba uansett. Han er en god spiller, for all del, men jeg kan bare ikke fordra han. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Arshavin sliter med virus før Chelsea-kampen Synd om han ikke rekker kampen. Uten han tror jeg dere skal slite mot Chelsea. Endret 8. mai 2009 av Latias Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Arshavin sliter med virus før Chelsea-kampen Synd om han ikke rekker kampen. Uten han tror jeg dere skal slite mot Chelsea. Faen vi er avhengige av Arshavin om vi skal vinne mot Chelsea. Håper han kommer seg så fort som mulig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Har det noe å si? Vi har ikke noe å spille for uansett. Håper faktisk Wenger kjører på med unggutter. Vela, Ramsey og co. 3. plassen tar vi ikke fra Chelsea allikevel. Da må de tape resten av kampene sine og det skjer ikke. (Vi tar ikke 3 mot Man U borte. Ikke faen) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Har det noe å si? Heder, ære og prestisje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (Vi tar ikke 3 mot Man U borte. Ikke faen) Joda! Go go Arsenal(i den kampen) Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Btw, Arshavin ble kåret til månedens Arsenal-spiller og månedens PL-spiller Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det var da bra, for på årets PL-lag fra diskusjon kommer han ikke. Fantastisk. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 HAHAHA årets PL-lag fra DISKUSJON.NO? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det var da bra, for på årets PL-lag fra diskusjon kommer han ikke. Fantastisk. Ashley Young har vært bedre, sorry gutten. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har det noe å si? Vi har ikke noe å spille for uansett. Håper faktisk Wenger kjører på med unggutter. Vela, Ramsey og co. 3. plassen tar vi ikke fra Chelsea allikevel. Da må de tape resten av kampene sine og det skjer ikke. (Vi tar ikke 3 mot Man U borte. Ikke faen) Hva så? Det er hjemme på Emirates, kult om vi BANKER dem der. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Enig. Er en kamp mellom topp 4 lag! Akkurat som Liverpool - Arsenal. Man så jo hvordan Arsenal aldri sluttet å prøve å kontre osv. Hadde vært herlig med en Arsenal-seier på søndag. Endret 9. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Wenger - My summer transfer window plans Jeg liker godt det jeg leser. Til å være Wenger er det en aggressiv uttalelse, så han kommer nok til å kjøpe i sommer. Han avfeier at han leter etter spisser og har ingen planer om å kjøpe flere uerfarne spillere. Perfekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå