Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898
Drogba har INGENTING på en fotballbane å gjøre.

Da må du også ta med Ronaldo også da. Alle her sympatiserer dommern, det er jo på grunn av at han er norsk. Men han var elendig, men synes uansett litt synd på ham.

Lenke til kommentar
Jeg ser på trofeèr som bonus og det viktigste for meg er at vi er med i de fleste turneringer helt til siste slutt.

Nei se der, en fornuftig Arsenal-supporter :D

Når ble du så hyggelig mot gooners? ;)

Jeg er helt enig med deg, Arsenalfans er så forbanna utålmodige. Etter min mening har vi hatt en helt ok sesong i år, men i stedet for å fokusere på de mange lyse sidene ved vår kjære klubb velger mange å se hvilke spillere som "ikke er gode nok" (selv om de aktuelle spillere kanskje ikke er eldre enn 21 år) og hvor lenge siden vi vant vårt siste trofé. Trofeer er ikke alt for meg. Kanskje er det fordi jeg er mer tålmodig enn andre gooners, eller kanskje jeg klarer å se ting i et positivt perspektiv. Det er absolutt ingen grunn til å svartmale situasjonen i klubben vår, vi har deltatt i CL ti år på rad, har en stadion med plass til 60,000 tilskuere (og den blir full hver hjemmekamp), har et ungt og talentfullt lag og en av verdens beste managere. Jeg vet at mange mener at vi må opprettholde vårt rykte som toppklubb ved å vinne titler, men strategien Wenger har valgt, som forresten er veldig beundringsverdig, garanterer dessverre ikke titler hvert år. Måten han driver klubben tillater oss ikke å bruke penger som Man Utd, Chelsea og Liverpool. Mange etterlyser verdensstjerner i hvert ledd av laget, men det er rett og slett ikke mulig med måten vi driver klubben på. Samtidig er jeg stolt over den bærekraftige måten vi driver klubben på. Det mange heller ikke tenker på er at vi er midt i en finanskrise, selv om det ikke står så mye om det i VG og Dagbladet lenger (svineinfluensaen har overatt spalteplassen). Derfor bekymrer jeg meg over at Kroenke potensielt overtar klubben. Kommer han til å ta opp store lån slik som Glazers? Håper i hvert fall at lånene våre ikke utvides.

Uansett, jeg ønsker at folk skal nyte vår tilværelse i toppen så lenge de kan, for slik har det faktisk ikke alltid vært og vi har ingen garantier for at dette kommer til å vare evig. ;)

Lenke til kommentar

Enig med deg der iRoman, men jeg mener vi hvertfall bør få en klassespiss. Vi trenger det veldig om vi skal klare å vinne noe. Du sier du ikke bryr deg så veldig om vi vinner noe, jeg er forsåvidt enig, men vi kan jo ikke sitte på rompa og samle på 4. plasser heller. Om vi ikke henter et helt nytt lag, hent nå en klassespiss sier nå jeg.

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ærlig talt ikke hva vi skal med en klassespiss. Robin van Persie, Adebayor, Eduardo og Arshavin er alle klassespisser, og Vela, Bendtner og Walcott har alle potensiale til å bli det. Virker ikke som Adebayor blir solgt nå med tanke på hans kommentarer til Arsenal.com for litt siden, og jeg tror egentlig at van Persie får ny kontrakt. Hent heller inn en stor og god midtstopper, for den siste måneden har vist at vi kan bli virkelig sårbare i forsvar i krisesituasjoner.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ærlig talt ikke hva vi skal med en klassespiss. Robin van Persie, Adebayor, Eduardo og Arshavin er alle klassespisser, og Vela, Bendtner og Walcott har alle potensiale til å bli det. Virker ikke som Adebayor blir solgt nå med tanke på hans kommentarer til Arsenal.com for litt siden, og jeg tror egentlig at van Persie får ny kontrakt. Hent heller inn en stor og god midtstopper, for den siste måneden har vist at vi kan bli virkelig sårbare i forsvar i krisesituasjoner.

Ok, men la oss si at Adebayor forsvinner. Liker ikke tanken på at eventuelt Bendtner må erstatte han.. Hva er problemet med å kjøpe en klassespiss da? Torres har ikke akkurat floppet i Liverpool.

Lenke til kommentar

problemet er at Bendtner faktisk kommer til å overta etter Adebayor. Det er trist. Fyren treffer ikke en låvedør engang. Dersom Eduardo klarer å riste av seg skadene og RvP blir så håper jeg vi får se disse to på topp.

Desverre tror jeg at vi mister 2-3 spillere til sommeren uten å erstatte de, slik som i fjor når vi mistet Hleb og Flamini.

Ser vi er linket til Dzeko, en bosnisk spiller som spiller i wolfsburg. Jeg forholder meg skeptisk.

Lenke til kommentar
Enig med deg der iRoman, men jeg mener vi hvertfall bør få en klassespiss. Vi trenger det veldig om vi skal klare å vinne noe. Du sier du ikke bryr deg så veldig om vi vinner noe, jeg er forsåvidt enig, men vi kan jo ikke sitte på rompa og samle på 4. plasser heller. Om vi ikke henter et helt nytt lag, hent nå en klassespiss sier nå jeg.

Vi har Van Persie, Adebayor og Eduardo. Der har du tre klassepisser. Ser ingen grunn til at vi skal ut i markedet for spisser.

Lenke til kommentar

Vi har Van Persie, Adebayor og Eduardo. Der har du tre klassepisser. Ser ingen grunn til at vi skal ut i markedet for spisser.

Om Adebayor forsvinner da? Greit med Van Persie og Eduardo på topp, men Bendtner som ersatter om noen blir langtidsskadet? Nei takk.

Lenke til kommentar
Ser vi er linket til Dzeko, en bosnisk spiller som spiller i wolfsburg. Jeg forholder meg skeptisk.

Edin Dzeko som spiller i Wolfsburg har jo gjort en kanonsesong i tyskland. Stor og sterk spiss, og har gjort 22 mål på 20 kamper sist jeg sjekket i Bundesliga.

Men, det kan jo selvfølgelig være vill-ledende, siden Kuyt gjorde masse mål i Nederland også. Så, om han passer den engelske ligaen er jo et spørsmål

Lenke til kommentar

Edin Dzeko som spiller i Wolfsburg har jo gjort en kanonsesong i tyskland. Stor og sterk spiss, og har gjort 22 mål på 20 kamper sist jeg sjekket i Bundesliga.

Men, det kan jo selvfølgelig være vill-ledende, siden Kuyt gjorde masse mål i Nederland også. Så, om han passer den engelske ligaen er jo et spørsmål

Du bommer litt her. Džeko har 19 mål på 28 kamper. Spilleren du tenker på er nok brasilianeren Grafite, som har 23 mål på 21 kamper, som også spiller i Wolfsburg.

Begge deler er uansett sterke prestasjoner. :)

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...