Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

hehehe dette kan da skje selv den beste.. Og som det blir sagt, fyren er dansk.. Og drikke seg fra sans og samling ligger i blodet han sitt :)

Greit å drikke seg full en gang iblant, men etter å ha blitt lynsjet samme kveld ser jeg det ikke som særlig passende at han drikker seg under bordet. Det sårer meg at en spiller fra klubben min tilsynelatende gir så faen i forbedring etter å ha fått bank på banen. Manglende respekt for klubben og supporterne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Irriterende å se hvor mange som stakk på 3-0. Flaut av publikum.

Enig. Arsenal må ha det værste publikumet i Engelsk toppdivisjon. (tenker ikke bare på i dag)

Du må huske å se forskjellen på supportere og publikum. Den harde kjerne av supporterne våre, bortesupporterne, står ikke tilbake for noen i England. Men hjemme på Emirates er billettprisene veldig høye og mange av fansa har ikke råd til billett, så setet går til en forretningsmann som er på rundreise.

Verdt å nemne er også dei (relativt mange) som applauderte ManUtd av bana (noko vi forresten gjorde mot Hull også kjære Phil Brown, men eg reknar med det ikkje fortel noko om kva slags klubb vi er.).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Jeg er også imot folk som stikker når laget deres sliter og trenger fansen støtte. Men når vi ligger under HELE 0-3 hjemme på Emirats, så skjønner jeg at noen forsvinner. Jeg har ikke gjort det, men skjønner.

Lenke til kommentar
Før kampen sa mente mange at vi trenger nesten ikke å kjøpe spillere, når alle er tilbake. Men nå skriker alle etter spillere, ikke rart. HELT UTROLIG AT VI LIGGER UNDER 0-2. TO BILLIGE MÅL..Akkurat nå er Man u nærmer 3-0, enn vi er 1-2.

Jeg gir wenger en sjanse til, neste sesong SÅ MÅ VI VINNE ET ELLER ANNET.

Hvorfor vi absolutt vinne noe? Så om vi vinner Ligacupen neste år er alt bra igjen?

Nei, for min del er jeg fornøyd så lenge vi har vist framgang fra forrige sesong, og klatret nærmere toppen. (sier ikke at vi har gjort det i år)

Jeg er lei av at vi spiller veldig bra fotball, men vinner en dritt. Lag blir husket etter trofeene sine, ikke hvor fint de har spilt. Man u spiller underholdene fotball og de vinner. det har gått 5 år, når skal en klubb som Arsenal vinne noe?

Jeg er også at Wenger sier at vi har et ungt lag og andre ting, han kan jo bare kjøpe no spillere. Ingen som stopper han. Han er veldig selvsikker på det han driver med, men vi har ikke funnet en dritt. Liverpool har til og med gjort det bedre enn oss. Nå eller aldri. Gått nesten 5 år, dette gidder jeg ikke.

Jeg mener ikke at jeg er fornøyd bare vi spiller fin fotball. Men så lenge vi viser fremgang(noe vi ikke har gjort i år) så er jeg fornøyd.

Jeg ser på trofeèr som bonus og det viktigste for meg er at vi er med i de fleste turneringer helt til siste slutt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Kanskje det er forskjellen mellom deg og de andre supporterne fra de tre store. At vi ser trofeer som bonus, og man u supporterne ser trofeer som svææært viktig.

Lenke til kommentar
Kanskje det er forskjellen mellom deg og de andre supporterne fra de tre store. At vi ser trofeer som bonus, og man u supporterne ser trofeer som svææært viktig.

Selvfølgelig synes jeg trofeèr er viktig, men pdd har vi ikke god nok stall for å vinne de gjeveste trofeène, men får vi et par forsterkninger i sommer kommer jeg garantert til å få nytt syn på saken.

(vi har en bra stall, men vi har altfor mange skader, det er det jeg føler som ødelegger våre sjanser)

Lenke til kommentar

Selvfølgelig synes jeg trofeèr er viktig, men pdd har vi ikke god nok stall for å vinne de gjeveste trofeène, men får vi et par forsterkninger i sommer kommer jeg garantert til å få nytt syn på saken.

(vi har en bra stall, men vi har altfor mange skader, det er det jeg føler som ødelegger våre sjanser)

Skadde spillere er i stallen de og, så det blir litt feil. Jeg er spent på hvordan vi gjør det til neste år hvis ikke vi selger så jævlig i sommer. Hvis vi klarer å forkorte down-periodene som har knekt oss i flere år, og få en god moral innad i laget, kan vi absolutt være med å kjempe om PL. Men vi får se.

Lenke til kommentar

Får ikke noe svar i United-tråden, så prøver her.

Ble det noe avklaring angående hunden? Hvor lenge var tribunen stengt? Får man plass-spesifikke bombetrusler for tida? Lar man resten av folka sette seg om det er en bombe på tribunen?

Lenke til kommentar
Får ikke noe svar i United-tråden, så prøver her.

Ble det noe avklaring angående hunden? Hvor lenge var tribunen stengt? Får man plass-spesifikke bombetrusler for tida? Lar man resten av folka sette seg om det er en bombe på tribunen?

Siden vi ikke har hørt noe mer om det så var det vel bare en trussel eller noe mistenkelig som gjorde at de måtte sjekke.

Lenke til kommentar

Nå er vi en klubb som sliter med eiere som har dratt med seg en enorm gjeld over, og vi er stort satt avhengig av å gjøre det bra sportslig, selv om ikke engang det holder. Vi er også en større klubb en dere, og det er klart at trofeer er noe som må vinnes for at sesongene våre skal være vellykket. Vi har ingen ung stall som Arsenal og er også avhengig av å vinne noe når vi bruker mer penger enn dere.

Lenke til kommentar

Vel, Chelsea burde hatt straffe i begge de situasjonene tbh. Klar hands i begge tilfeller.

Men som jeg sa i går: Karma baby!

Øvrebø turte kanskje ikke blåse straffe på overtid der selv om den er helt klar. Må le litt av Ballack og Drogba på slutten. Så ut som de hadde tenkt til å drepe Øvrebø.

Det at Drogba ikke får straffe i de situasjonene han er med i er helt greit. Er heller ikke straffe i situasjonene som startet utenfor 16. Det røde er også feil i mine øyne. Ingen klar forseelse der.

Lenke til kommentar
Jeg ser på trofeèr som bonus og det viktigste for meg er at vi er med i de fleste turneringer helt til siste slutt.

Nei se der, en fornuftig Arsenal-supporter :D

Helt enig med deg at trofeer skal være en bonus og ikke en selvfølge, da ender man jo bare opp med å bli skuffet 99% av tiden ...

Dette tror jeg er årsaken til at så mange gikk tidlig fra kampen også. Mange av de liksom "vet" at man er i samme situasjon neste år. Det er også desverre slik at de som går tidlig er de minst hardbarka supporterne, og derfor de som fortjener mest å pine seg gjennom at laget "sitt" taper på en slik måte. Da ville de lært seg å verdsette de gangene laget gjør det bra.

Jeg håper for guds skyld at flere skriker etter Wenger's avgang pga mangel på trofeer, da kan det jo hende at vi kan ha en sjanse til å ta dere igjen ;)

Lenke til kommentar
Øvrebø turte kanskje ikke blåse straffe på overtid der selv om den er helt klar. Må le litt av Ballack og Drogba på slutten. Så ut som de hadde tenkt til å drepe Øvrebø.

Ja, Drogba så jo helt gal ut;

Skjønner jo selvfølgelig at han ble så sinna.

Lenke til kommentar

Ja, Drogba så jo helt gal ut;

Skjønner jo selvfølgelig at han ble så sinna.

Evil eyes. Scary :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...