Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterende å se hvor mange som stakk på 3-0. Flaut av publikum.

Enig. Arsenal må ha det værste publikumet i Engelsk toppdivisjon. (tenker ikke bare på i dag)

Du må huske å se forskjellen på supportere og publikum. Den harde kjerne av supporterne våre, bortesupporterne, står ikke tilbake for noen i England. Men hjemme på Emirates er billettprisene veldig høye og mange av fansa har ikke råd til billett, så setet går til en forretningsmann som er på rundreise.

Lenke til kommentar

har lyst å dra dit og vise åssen det skal gjøres!!! Stå der og synge hele tiden, uansett hva som skjer...

"Come on gunners, I dont care about the fucking manure.. Just play football, its why I love you all players" - det ville jeg ha ropt under hele kampen.

Lenke til kommentar

Selv om dette var tragiske saker må jeg bare få lov til å si: Ooh Arsenal we love you! I dag synes jeg synd på Kieran Gibbs. Det er på ingen måte en tabbe å skli på gresset, men han kommer likevel til å føle seg som en slags syndebukk. Håper ikke det knekker selvtilliten hans, for han er fortsatt like talentfull som før. Det som irriterer meg er nok en gang skadene. Hvorfor skal vi få så mange skadede i én lagdel når vi først får skader? Tidligere har vi hatt bøttevis med offensive spillere ute, men nå er det forsvaret det går ut over.

WE SUPPORT YOU EVEN MORE! <3

Lenke til kommentar

Enig. Arsenal må ha det værste publikumet i Engelsk toppdivisjon. (tenker ikke bare på i dag)

Du må huske å se forskjellen på supportere og publikum. Den harde kjerne av supporterne våre, bortesupporterne, står ikke tilbake for noen i England. Men hjemme på Emirates er billettprisene veldig høye og mange av fansa har ikke råd til billett, så setet går til en forretningsmann som er på rundreise.

Dette er jeg klar over. Vet jeg formulerte meg dårlig, men mener ikke at vi direkte har dårlige supportere, de ekkta hardbanka goonera sitter på pub, og det er synd, men som du sier kan man ikke forvente at de er på hver kamp med den stive billettprisen.

Lenke til kommentar

Men, det var like høyt nivå på syngingen på slutten der med 1/3 arsenalfans igjen på tribunen, så de som synger, de ble stående igjen - synes det står respekt av det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Faen er galt med Soler og Fjørtoft?

Det er så mye. Svenske ekspertpanelet er så mye bedre.

Lenke til kommentar
Faen vi trenger noen som kan ta ansvar på banen.. Kan ikke forvente at en gjeng med 20 åringer skal slå ut rutinerte United som har spillere som har vert ute en kald vinternatt før.

Vi trenger en rutinert forsvarsspiller, en fantastisk god midtbanespiller ( for eksempel Ribery) og en kjempegod spiss (f.eks Zlatan).. Samtidig har vi nasri, ade, v.persie, fabregas, arshavin.

Med et slikt lag er vi best i verden.

Hehe, skrev dette i frustrasjon. Men er samtidig ganske enig med meg selv.

Lenke til kommentar

Vurderte flere ganger å slå av lyden på tv-en.

Etter at Fletcher rev ned Cesc og ødela en gigantisk målsjanse:

"En kjærlig arm fra en sympatisk spiller. Syntes det var veldig strengt av dommeren"

Etter at Adebayor fikk gult kort etter en uheldig takling:

"Jeg syntes dommeren burde slå enda hardere ned på den enn bare et gult kort"

Og en av "ekspertene" i studio før kampen:

"Det er bra for Arsenal at de har fått van Persie tilbake. Han er stor, han er sterk..."

De har tydeligvis ikke peiling...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...