Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mål nr.1: Gibbs er uheldig, synes synd på gutten.

Mål nr.2: billig frispark, og Almunia burde vært på den.

Ellers så har vi ikke akkurat vært heldige med dommer avgjørelsene hele tida, meeeen, United er bedre enn oss atm.

Håper (men tror ikke) at vi kommer tilbake. Vi kan jo gjøre som Liverpool i Istanbul, men det er Arsenal vi snakker om, vi har ikke flaksen på vår side.

Frisparket var ikke spesielt billig, men Keeper spillet var så dårlig at en keeper på miniputt nivå kunne klart å iallefall vært borti den. Ja, det er hardt. Nei, det er ikke vanskelig å stoppe den.

Lenke til kommentar

Ok, nu har jeg roet meg ned. Makan flaks Manu har idag -.- det overrasker meg egentlig ikke, innmari typisk spør du meg. Men jaja, vii er ute... Selv om jeg skal stå, heie og skrike til kampen er blåst. Kom igjen da!!! Fiks 4mål dere, ta en liverpool!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
TomHel, jaha... Du ser ikke poenget mitt? Det er ikke lett å spille fotball når dommer er mot deg, veit ikke om du spiller fotball. Men det gjør jeg, og jeg veit åssen det føles.

Jeg spiller fotball, og jeg vet hvordan det føles om dommeren er i mot deg, men jeg ser ikke helt hva dommeren har gjort galt i denne kampen. Ja, han har hatt enkelte frisparksituasjoner som kan diskuterest, men uansett så kan dere ikke skylde på dommeren på målet til Ronaldo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Ok, nu har jeg roet meg ned. Makan flaks Manu har idag -.- det overrasker meg egentlig ikke, innmari typisk spør du meg. Men jaja, vii er ute... Selv om jeg skal stå, heie og skrike til kampen er blåst. Kom igjen da!!! Fiks 4mål dere, ta en liverpool!

Så snu en kamp til seier er å ''ta en liverpool''?

Nice. Må brukes ved en senere anledning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Du får bokmerke den. :)

Lenke til kommentar

Du får bokmerke den. :)

Jeg vil gjerne kalle det "å ta en liverpool". Var rått det dere gjorde. Den som sier i mot, er en idiot :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tottenham er muligens det mest ustabile laget i England. Men eksempel er det,men dog ikke et bra et.

Villa derimot.

Lenke til kommentar

Altså, synes folk klager mye på dommeren. JA, han har dømt som et rasshøl, men mot UTD også. Nytter ikke at vi sitter og krangler å legger skylda på dommeren. Skal et mirakel til for å snu det, håper det går. Håper virkelig.

Synes også synd i Gibbs, så uflaks han skulle ha. Men i min mening skulle han aldri ha starta kampen. Adebayor som oppspills punkt er jo håpløst, Vidic alene hadde håndtert han. Bendtner må inn, og vi må ha mål. Helst et rød kort på en av UTD typa også.

Lenke til kommentar
Synes også synd i Gibbs, så uflaks han skulle ha. Men i min mening skulle han aldri ha starta kampen. Adebayor som oppspills punkt er jo håpløst, Vidic alene hadde håndtert han. Bendtner må inn, og vi må ha mål. Helst et rød kort på en av UTD typa også.

Bendtner klarer ikke å holde på ballen i to sekunder mot Ferdinand/Vidic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...