Gjest medlem-140898 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Før kampen sa mente mange at vi trenger nesten ikke å kjøpe spillere, når alle er tilbake. Men nå skriker alle etter spillere, ikke rart. HELT UTROLIG AT VI LIGGER UNDER 0-2. TO BILLIGE MÅL..Akkurat nå er Man u nærmer 3-0, enn vi er 1-2. Jeg gir wenger en sjanse til, neste sesong SÅ MÅ VI VINNE ET ELLER ANNET. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 IGJEN!!!!!!!! OMGOMGOMGOGMOGMGOMG Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Før kampen sa mente mange at vi trenger nesten ikke å kjøpe spillere, når alle er tilbake. Men nå skriker alle etter spillere, ikke rart. HELT UTROLIG AT VI LIGGER UNDER 0-2. TO BILLIGE MÅL..Akkurat nå er Man u nærmer 3-0, enn vi er 1-2. Jeg gir wenger en sjanse til, neste sesong SÅ MÅ VI VINNE ET ELLER ANNET. Hvorfor må vi absolutt vinne noe? Så om vi vinner Ligacupen neste år er alt bra igjen? Nei, for min del er jeg fornøyd så lenge vi har vist framgang fra forrige sesong, og klatret nærmere toppen. (sier ikke at vi har gjort det i år) Lenke til kommentar
Wollum Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Fox helt enig der, er jo ikke frekt i hvertfall du sier det som det er! Ikke glad i den spilleren for tider, går ned alt for lett min mening. Ligger å har så vondt au au! men går fort opp igjen for å ta det frisparket. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) To grunner, folk kan evt komme med flere. 1- Dommeren er sur på oss pga vi slo Roma 2- Sur lex har påvirket dommeren ved å komme med sitt utsagn derfor er de 12 mot oss 11 Endret 5. mai 2009 av Fox Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kan jeg få komme med en? United har spilt bedre enn Arsenal. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 --ALL USERIØS KRANGLING OG SUTRING SLUTTER HER-- Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Mye mulig det TomHel, men det er ikke veldig mye om å gjøre. Kampen ble desverre drept av ekstrem flaks og dommertabber. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det eneste jeg spurte kjære Fox om han var bitter, ingenting annet. Var ingenting ment som sutring eller ment for å provosere Herr Alastor Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kan jeg få komme med en? United har spilt bedre enn Arsenal. Og hvordan har det noe å gjøre med at dommeren blåser i stykker kampen, og i følge oss en del for mye i deres favør? Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 TomHel, jaha... Du ser ikke poenget mitt? Det er ikke lett å spille fotball når dommer er mot deg, veit ikke om du spiller fotball. Men det gjør jeg, og jeg veit åssen det føles. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 To grunner, folk kan evt komme med flere. 1- Dommeren er sur på oss pga vi slo Roma 2- Sur lex har påvirket dommeren ved å komme med sitt utsagn derfor er de 12 mot oss 11 Du fortsetter din eminente fotballforståelse ser jeg, Rosetti er fra en eller annen tragisk Nord-Italiensk by, selv om du helt åpenbart ikke mener det seriøst, så er muligens det det siste Rosetti ønsker. De fleste Ronaldo-situasjonene har vært frispark med god begrunnelse, Arsenal takler stort sett med strake bein og knotta først, som igjen tilgjør motstanderen et frispark på bakgrunn av farefult spill Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Mye mulig det TomHel, men det er ikke veldig mye om å gjøre. Kampen ble desverre drept av ekstrem flaks og dommertabber. Syns dommeren har vært veldig solid, korrekt dømt i de fleste situasjoner. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Håper Wenger klarer å roe ned gutta i pausen. Alt er mulig Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg har lyst til å tenne på noe og se hvordan det sakte, men sikkert brenner ned. KUKUKUKUKUIKUKKUKUKUKUKUKUKUKUKUJK. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dere må slutte å suttre nå, og begynne å spille fotball. Faen for en tid dere bruker frem og tilbake på kantene? Slå inn, pang, bang, mål! Nytter ikke å trokle seg igjennom i midten heller utenom på halveis kontring. Bruk det dere har, fart og teknikk! Er ikke så vansklig å score 4 på United, men dere, inkludert spillerene er mer opptatt av dommeren og C.R. United har kun vert bedre pga at dere falt sammen etter scoringene, dere åpnet mye bedre enn United. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jepp, sett innpå hodesterke Bendtner, og be som faen. Vet ikke hvilke spillere vi har på benken jeg? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Mål nr.1: Gibbs er uheldig, synes synd på gutten. Mål nr.2: billig frispark, og Almunia burde vært på den. Ellers så har vi ikke akkurat vært heldige med dommer avgjørelsene hele tida, meeeen, United er bedre enn oss atm. Håper (men tror ikke) at vi kommer tilbake. Vi kan jo gjøre som Liverpool i Istanbul, men det er Arsenal vi snakker om, vi har ikke flaksen på vår side. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Mye mulig det TomHel, men det er ikke veldig mye om å gjøre. Kampen ble desverre drept av ekstrem flaks og dommertabber. Du mener udyktighet og Arsenal-tabber? Ellers enig. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dere må slutte å suttre nå, og begynne å spille fotball. Faen for en tid dere bruker frem og tilbake på kantene? Slå inn, pang, bang, mål!Nytter ikke å trokle seg igjennom i midten heller utenom på halveis kontring. Bruk det dere har, fart og teknikk! Er ikke så vansklig å score 4 på United, men dere, inkludert spillerene er mer opptatt av dommeren og C.R. United har kun vert bedre pga at dere falt sammen etter scoringene, dere åpnet mye bedre enn United. Du har rett. Vi må bruke farten og teknikken vår. Kom igjen gunners!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå