Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Alt for lite kreativitet på midten i dag og Eduardo sleit mildt sagt mot et aggressivt Newcastle. Irriterende at vi ikke klarer å sparke en såret hund (eller noe sånt :p) og at Newcastle snur formen til denne kampen, men 1-1 er ikke et dårlig resultat på St. James Park altså. Tar vi 3 poeng mot Boro til helga kommer vi meget godt ut av en uke med tre bortekamper. Men i dag har jeg bare lyst å glemme. Hele kampen var tortur å se på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er fornøyd med 1 poeng her, selv om det er irritert å se at Dommer ga dem favør hele tiden. De burde ha fått røde kort to ganger, alene mot Ade foran seg. Så dyttet de ham ned med fysisk. Latterlig, hvis det var Senderos da ville vi ha fått røde kort! Hvor mange ganger har det skjedd mot oss? Det irriterer meg jævlig, men vi fortjente 1 idag ikke 3.

Lenke til kommentar
Er fornøyd med 1 poeng her, selv om det er irritert å se at Dommer ga dem favør hele tiden. De burde ha fått røde kort to ganger, alene mot Ade foran seg. Så dyttet de ham ned med fysisk. Latterlig, hvis det var Senderos da ville vi ha fått røde kort! Hvor mange ganger har det skjedd mot oss? Det irriterer meg jævlig, men vi fortjente 1 idag ikke 3.

Nåja, Diarra var ikke langt unna han heller. Å Adebayor søkte spiller på den første taklingen, absolutt ingenting. Den siste er litt usikker siden jeg tror Given ville nådd ballen først å det dermed ikke var noe 100% sjanse. Uansett Dean gjorde en beste dommer innsatsen jeg har sett hittil i år, en vanskelig kamp han kommer veldig godt ifra.

Lenke til kommentar
subjektiv kan du holde for deg selv. Dommeren var elendig igår, men Arsenal fortjente ikke å vinne for det :) 1-1 syes jeg er riktig for begge.

Så du mener et forum ikke skal bestå av subjektive meninger? Vel da kan jo du pakke sakene dine. Dean gjorde en strålende jobb, noe også kommentator påpekte. Selv om Toure nok skulle hatt gult kort for kjeftbruk som vanlig.

Lenke til kommentar
subjektiv mening, objektiv supporter mener jeg :) Du er ute å ta Arsenal, vær så god.

Du prater tull. Jeg er ikke ute etter å "ta" noen, men du avfeier jo alt som bullshit hvis det overhode ligner negativt om Arsenal, å kommer med usaklige beskyldninger om alle andre.

 

Å jeg er selvfølgelig ikke objektiv.

Lenke til kommentar

Teggy, hvis du tror at dette er et Arsenal lag på vei nedover så må du tro om igjen:D

Hvis du så hvilken spillere som er borte, så er det ikke rart det blei 1-1. Midtbanen til Arsenal fungerte ikke mot Newcastle, vingene klarte å prestere. Så var der det ikke klaffet. Med Fabregas, Flamini, og Hleb innpå, så ville denne kampen endt i Arsenal sitt favør, skal jeg være 100% sikker på. Fordi jeg så at midtbanen til Arsenal var de som sleit mest og skapte dermed et brudd i spillestilen!

Men all kred til Newcastle som kjempet som bare det.

 

Utfallet av kampen var greit. I forhold til hvordan Arsenal spilte:D Men skal nevnes at de fortsatt er ubeseiret i PL:D

Lenke til kommentar
Teggy, hvis du tror at dette er et Arsenal lag på vei nedover så må du tro om igjen:D

Hvis du så hvilken spillere som er borte, så er det ikke rart det blei 1-1. Midtbanen til Arsenal fungerte ikke mot Newcastle, vingene klarte å prestere. Så var der det ikke klaffet. Med Fabregas, Flamini, og Hleb innpå, så ville denne kampen endt i Arsenal sitt favør, skal jeg være 100% sikker på. Fordi jeg så at midtbanen til Arsenal var de som sleit mest og skapte dermed et brudd i spillestilen!

Med på vei nedover mener han vel at skadene begynner å komme, og man begynner å se svakhetstegn. Først mot Aston Villa, så mot Newcastle. Å skylde på skader har vi United supportere gitt opp siden vi ikke har hatt skadefri stall siden 2005. Å jeg kødder ikke.

Lenke til kommentar
subjektiv kan du holde for deg selv. Dommeren var elendig igår, men Arsenal fortjente ikke å vinne for det :) 1-1 syes jeg er riktig for begge.

Så du mener et forum ikke skal bestå av subjektive meninger? Vel da kan jo du pakke sakene dine. Dean gjorde en strålende jobb, noe også kommentator påpekte. Selv om Toure nok skulle hatt gult kort for kjeftbruk som vanlig.

 

Vår alles kjære sjefs-skroting Thor Rune Haugen. Kjent for sin overjordiske fotballfaglighet.

 

Tynn støtteargumentasjon, Hyrlen. TYNN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...