Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Latterlig. You said what? Så min mistanke om at du ikke kan å lese stemmer? Nei, kan lese. Men jeg er ikke så flink til å forstå innholdet i teksten/lese mellom linjene. Presiser. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dette tegnet til å bli en fantastisk fotballkveld, istedet må jeg ligge med en bøtte ved sofaen for ikke å spy over hele stuegulvet. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Huff, det var 100 kroner rett ut vinduet det. Skal nok godt gjøres at dere ser dere selv i finalen nå ja. Og det er sikkert ikke det siste målet manu scorer heller. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg har det for jævlig nå. Fy faen.. Jævlig nok på 1-0, men 2-0 var bare grusomt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Men, filming på frisparket? Tror ikke noen ærlig talt mener det. Det var synd med Gibbs, men det var ikke noe han gjorde feil. Han sklei rett og slett. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg elsker v.Persie for at han gikk bort og trøstet Gibbs! PROUD TO BE A GOONER Men, filming på frisparket? Tror ikke noen ærlig talt mener det. Det var synd med Gibbs, men det var ikke noe han gjorde feil. Han sklei rett og slett. JO?? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Var MER enn nok kontakt der, så det i treige reprisen. Se den igjen etterpå, seriøst, det er ikke filming. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det var ikke filming av Ronaldo. Men litt overspilling var det, men ingen filming. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 sutt meg!!! Det var filming... Og det irriterer meg å se at dommerne har blitt påvirket av Sur Alexs utsagn. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vi blir bortdømt også. Dette er faen meg forjævlig. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Sagna gikk inn med knotta først, farefult spill, enkelt og greit, og han var heller ikke på ballen først (Ihvertfall av det jeg så) Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Noen som blir med å henge seg? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Song er glatt Arsenals beste til nå. Hadde aldri sett for meg en slik utvikling tidligere i år. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Noen som blir med å henge seg? Jeg er faen så klar. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Faen vi trenger noen som kan ta ansvar på banen.. Kan ikke forvente at en gjeng med 20 åringer skal slå ut rutinerte United som har spillere som har vert ute en kald vinternatt før. Vi trenger en rutinert forsvarsspiller, en fantastisk god midtbanespiller ( for eksempel Ribery) og en kjempegod spiss (f.eks Zlatan).. Samtidig har vi nasri, ade, v.persie, fabregas, arshavin. Med et slikt lag er vi best i verden. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 IGJEN!!!!!!!! OMGOMGOMGOGMOGMGOMG Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Så så. Dere har uflaks i dag, men det er ikke dommeren sin feil. Lenke til kommentar
Wollum Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dette er hvertfall ingen morsom start for Arsenal og oss Arsenal fans, starta glimrende og dominerte ute på banen. Visste dette ville skje hvis dem først kom til å få et mål. Men man skal ikke slutte å tro på laget, et under kan skje Arsenal<3 Uansett. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Haha! Er det ikke merkelig at en samme spiller blir skadet hele tiden, tar sjølv frispark? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå