Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange som sier det, men liker ikke at han alltid skal si: "Så er det måååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååål" hver gang det bare skjer en liten sjanse.

Men Stokke har jo perfekt uttale på navn på spillere. "Schærrar" (Gerrard) er jo et godt eksempel.

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar

I dag har jeg satt penger på at Arsenal vinner kampen, og går videre, så her får dere se til å gjøre jobben deres, jeg trenger pengene! :p

Jeg har ikke spesielt lyst til å se Manu i finalen, så i dag heier man på Arsenal.

Lenke til kommentar
Bra at Arsenal for en gangs skyld går på Viasat 4, da ;) Har SportN og Viasat Sport, men Thor Eggen er ikke så veldig flink synes jeg. Synes heller ikke Stokke er så flink, men han er hakket over Eggen.

Pøh, for noe tull. Eggen er mye bedre enn Stokke/Davidsen, samt. flere tullinger i C+. Eggen har en uvanlig stil å snakke på, noe som er bra. Han kommer også med noen lekre kommentarer, i forhold til Stokke som kun kommer med noe tull han har fått vite av en venn som igjen fikk vite det av en venn som igjen fant det på en usikker nettside. :p Og rart at du bare blir irritert på han fordi han sier "mååååååål" hver gang ett lag scorer... :hm:

Lenke til kommentar
I dag har jeg satt penger på at Arsenal vinner kampen, og går videre, så her får dere se til å gjøre jobben deres, jeg trenger pengene! :p

Jeg har ikke spesielt lyst til å se Manu i finalen, så i dag heier man på Arsenal.

Der jinxa du United :p

Hadde jeg vært deg, hadde jeg heller satt pengene på United:-) Er surt å tape penger plus at United går videre:)

Lenke til kommentar

Driver med og leiter etter denne CL-reklamen tv3 kom med for et par år siden ca tror jeg. Hvor der de reklamerer CL ved å vise spillere av forskjellige klubber med deres sitater. Om noen skjønner hva jeg mener?

Vil gjerne se igjen :)

Lenke til kommentar
Bra at Arsenal for en gangs skyld går på Viasat 4, da ;) Har SportN og Viasat Sport, men Thor Eggen er ikke så veldig flink synes jeg. Synes heller ikke Stokke er så flink, men han er hakket over Eggen.

For ikke å nevne "ekspert" panelet som sitter i studio... "Hvorfor vant de kampen Erik?" "øøh, de scorte flere mål". Jaaada, de har virkelig satt sammen et kvalitetsteam der ja.

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar

To store bytter fra OT kampen for dere. Diaby og Silvestre ut, RvP og Djourou inn. Også spiller Fabregas i dypere posisjon også, ikke bak spissen. Dette kan bli sykt. La det være en fair kamp som sagt!

Almunia

Sagna - Toure - Djourou - Gibbs

Walcott - Fabregas - Song - Nasri

Adebayor - RvP

Lenke til kommentar
Jeg holder på å pisse på meg. Å herregud. Vet ikke om jeg orker å skru på TV-n engang. Dette er så stort som du får det for meg.

Bare lurer på noe.... Hvorfor har du avatar av Rafa? Tapt veddemål?

EDIT: Dreit meg ut der ja... Men faen han ligna da :p

Endret av NegerUngenSharu
Lenke til kommentar
Jeg holder på å pisse på meg. Å herregud. Vet ikke om jeg orker å skru på TV-n engang. Dette er så stort som du får det for meg.

Bare lurer på noe.... Hvorfor har du avatar av Rafa? Tapt veddemål?

Hahaaha. Morsomt. :!:

Men lykke til, folkens. Måtte det beste laget vinne (dvs. United). :)

Lenke til kommentar

Samme følelsen jeg sitter med.

Herregud! Har ikke skrudd på tven enda, venter til kampstart :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...